חדרה

חדרה: נהגי עירך, ונהגי עיר אחרת – עניי עירך קודמין ב… חנייה בשעות הבוקר

0
0

הצעות להקלות בנושא חנייה, יעלו לאישור מועצת העיר חדרה בישיבתה הקרובה ◄ חבר המועצה עו”ד יניב דרי, שבחן את סוגיית מצוקות החניה, גיבש ההצעה לסדר לדחות את תחילת האכיפה לשעה 09:00 (לא חל לגבי עבירות בוטות) ◄ ההסדר החדש, שיוצע, יהיה לתקופה של שנה ואשר לאחריה, יוחלט האם להאריך את תוקפו בהקלות חניית ברחבי העיר חדרה.
חדרה: נהגי עירך, ונהגי עיר אחרת - עניי עירך קודמין ב... חנייה בשעות הבוקר
חדרה: נהגי עירך, ונהגי עיר אחרת – נהגי עירך קודמין ב… חנייה בשעות הבוקר

עניי עירך ועניי עיר אחרת – עניי עירך קודמין. (בבא מציעא עא א). מועצת עיריית חדרה, תתבקש לאשר בישיבתה הקרובה שורה של הקלות לתושביה בנושא החנייה ברחבי העיר חדרה, אשר אושרו בהנהלת העיר. ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, אימץ את הצעותיהם של חברי המועצה אוהד מרחב ועמיתו מסיעת “יחד למען חדרה” עו”ד יניב דרי, זאת לאחר שוועדה בראשות מנכ”ל העירייה מר יעקב זיגדון בדקה את כל ההיבטים המקצועיים והמשפטיים למהלך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הצעתו של חברת המועצה מר מרחב, עסקה במתן פטור מתשלום עבור חנייה ברחבי העיר לחיילים בשירות סדיר, סטודנטים ו-בני או בנות שרות. זאת בהסתמך על כך, כי על פי החוק; “ראש העירייה, רשאי לפטור חיילים השירות סדיר או בני/בנות שרות לאומי וסטודנטים מתשלום אגרת הסדר בתנאים שייראו לו”.

ההסדר החדש, שיוצע, יהיה לתקופה של שנה ואשר לאחריה, יוחלט האם להאריך את תוקפו בהקלות חניית ברחבי העיר חדרה.

דוברות עיריית חדרה, מסרה, כי; “מדובר בעוד צעד חשוב המיטיב עם תושבי העיר בכלל והצעירים בפרט. הצעתו של חבר המועצה עורך דין דרי, עוסק בשינוי שעת תחילת האכיפה בעיר מ-8:00 ל-9:00 בבוקר”.

לדברי חבר המועצה עו”ד יניב דרי, מטעם ’יחד למען חדרה’ הוא התעמק במצוקות החניה, בחן, בסיוע מנהל אגף הפיקוח מר שולי לוי, את הסוגיה וגיבש את ההצעה לסדר לדחות את תחילת האכיפה לשעה 09:00 (לא חל לגבי עבירות בוטות).

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’

לדבריו; “שעות הבוקר, מאופיינות בפעילות רבה של התושבים ברחבי העיר לצורך פיזור ילדים בבתי ספר ובגני הילדים, בדיקות מעבדה (ליד קופות החולים), סיום התפילות בבתי הכנסת וכדומה. במצב זה, נוצר הצורך בחנייה למספר דקות כאשר, בדקות אלו, קיימת אפשרות לקבלת דוחות חנייה”.

חבר מועצת עיריית חדרה עו”ד דרי, הודה מעל דפי הפייסבוק שלו לראש העיר מר צביקה גנדלמן אשר תמך ביוזמה ונתן את הגיבוי לאישור ההצעה בהנהלת העיר בעזרת כל חברי ההנהלה.

ההסדר החדש בהקלות חנייה ברחבי חדרה, יכנס לתוקף לאחר שינוי השילוט ברחבי העיר.

בהנהלת עיריית חדרה, הובהר, כי מתן ההקלה בשעת האכיפה, תהווה אקט של התחשבות אשר יש בו כדי להקל על תושבי העיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן