הבחירות לכנסת ה-20

אומ”ץ, ליועץ המשפטי לממשלה: הורה לנקוט ריסון תקציבי ולהימנע מניהול כלכלת בחירות

0
0

היועץ המשפטי של הנהלת תנועת אומ”ץ, עו”ד אבינועם מגן; “ברי, אף כי אין מדובר ב”קופת סתרים” או ב”אוצר גנוז” שהתגלה והצליח למלא את החסר בתקציב המדינה. מעל הכל, ברי, כי הציבור ישלם על כל הללו, כפל כפליים, כאשר לאחר הבחירות יתגלה “בור חדש ומפתיע” בתקציב המדינה וכל שהוענק ערב הבחירות ייגבה מחדש באמצעות גזרות חדשות…”.
אומ
אומ”ץ, ליועץ המשפטי לממשלה: הורה לנקוט ריסון תקציבי ולהימנע מניהול כלכלת בחירות

היועץ המשפטי של הנהלת תנועת אומ”ץ, עורך דין אבינועם מגן, פנה אתמול (יום חמישי | י”ט כסלו התשע”ה), אל היועץ המשפטי של הממשלה עו”ד יהודה וינשטיין ואל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא וביקש, כי יפעלו ויורו לגורמים המתאימים לנקוט ריסון תקציבי ולהימנע מניהול ’כלכלת בחירות פסולה’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

היועמ”ש של הנהלת תנועת אומ”ץ, עו”ד מגן, כותב אל השניים, כי; “כידוע, מדינת ישראל, נמצאת ערב בחירות לכנסת ה-20. הצעת חוק לפיזור הכנסת עברה בכנסת ונקבע מועד לבחירות חדשות (ביום שלישי, כ”ו באדר ה’תשע”ה, 17 במרץ 2015).

לטענת היועמ”ש של אומ”ץ; “מיד עם פיזור הכנסת, נמצאו לפתע תקציבים בלתי נדלים וידה הקפוצה של הממשלה נפתחה בנדיבות חסרת תקדים. כך, למשל, עלתה יוזמה להורדת המע”מ על מוצרי צריכה בסיסיים ואף נמצאו תקציבים לטובת בני העדה הדרוזית אשר כמעט ונשכחו מלב. ברי, כי אין מדובר במדיניות אלא בהישרדות”.

עו”ד מגן, ממשיך ומציין, בלגלוג; “ברי, אף כי אין מדובר ב”קופת סתרים” או ב,אוצר גנוז” שהתגלה והצליח למלא את החסר בתקציב המדינה. מעל הכל, ברי, כי הציבור ישלם על כל הללו, כפל כפליים, כאשר לאחר הבחירות יתגלה “בור חדש ומפתיע” בתקציב המדינה וכל שהוענק ערב הבחירות, ייגבה מחדש באמצעות גזרות חדשות”.

לא ידוע מה יהיה הרכב הממשלה הבאה, אולם אין כל סיבה, כי ערב בחירות, ייעשה במדיניות הממשלה שינוי קיצוני בעל השלכות תקציביות דרמטיות.

תרומת כאן נעים | kanisrael.co.il | עיתון האינטרנט של כל המדינה | ובו סקירת כל אירועי חדשות של רשויות המקומית

הממשלה הבאה, תיאלץ להתמודד עם הגרעון שנוצר על ידי הממשלה הנוכחית לצרכי קניית לב העם. משעה שההכרעה עברה לעם, הרי שגם המדיניות החדשה צריכה להתגבש על ידי נבחרי העם אשר ייבחרו בעוד חודשים ספורים. אין טעם או הצדקה לקבוע עובדות בשטח עבור הממשלה הבאה.

לעמדת אומ”ץ, מדובר במעשה אסור ופסול אשר יש למנוע אותו באופן מיידי, לחילופין, יש לקבוע, כי החלטות מעין אלה המטיבות לפתע עם הציבור, ערב בחירות, לא תהיינה ברות ביטול במשך מספר שנים, וזאת כדי לא להונות את העם ולסמא את עיניו.

לאור האמור, הנך מתבקש להורות לגורמים המתאימים לנקוט ריסון תקציבי ולהימנע מניהול כלכלת בחירות פסולה, כאמור. סיכם את פנייתו היועמ”ש של הנהלת תנועת אומ”ץ עו”ד אבינועם מגן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן