פוליטי מדיני

יעקב פרי: לפיד, צבר ניסיון פוליטי וכלכלי רב ואני רואה בו מועמד ראוי לראשות הממשלה

0
0

שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, ח”כ יעקב פרי, בתכנית אירוח וראיונות “שבתרבות”; “ח”כ לפיד, יכול להקים את ’הגוש החוסם להפלת נתניהו’. אם יתגבש גוש שבסופו של דבר יצליח במספר המנדטים שלו להביא להחלפת השלטון, אהיה מראשי תומכיו והביצועיסטים בהתוויית הגוש הזה”.
יעקב פרי: לפיד, צבר ניסיון פוליטי וכלכלי רב ואני רואה בו מועמד ראוי לראשות הממשלה
יעקב פרי: לפיד, צבר ניסיון פוליטי וכלכלי רב ואני רואה בו מועמד ראוי לראשות הממשלה

“כשקבוצה מפסידה, מחליפים את המאמן. החלטת ראש-הממשלה, ללכת לבחירות הייתה חסרת אחריות והגיע הקץ למנהיגותו של בנימין נתניהו” – כך אמר הבוקר (שבת | י”ד כסלו התשע”ה), שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, ח”כ יעקב פרי, בתכנית אירוח וראיונות “שבתרבות” בהנחיית העיתונאי רועי כץ, בהפקת לשכת דובר עיריית באר שבע.

בהתייחס להחלטה לקיים את ’הבחירות לכנסת ה-20’ שיתקיימו ב-17 במרץ 2015, אמר ח”כ פרי, כי; “נתניהו, חשב על טובתו הפוליטית ולא על טובתו של האזרח הישראלי. הציבור הפסיד רפורמות חשובות והעברות תקציביות של מיליארדים לרווחה, לחינוך ולבריאות”.

ראש השב”כ והשר לשעבר, פרי, המשיך והאשים, את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כי הוא אשר הביא למצב שבו; “המדינה נמצאת בקיפאון מדיני טוטאלי. ’מבצע צוק איתן’ שהיה מבצע צבאי של צה”ל ברצועת עזה שהחל ב-8 ביולי 2014, והסתיים ב-26 באוגוסט עם הפסקת אש מול ארגון החמאס, פתח הזדמנות למהלך שלום אזורי, אשר בסופו “פוּספס” לחלוטין”.

ח”כ פרי, התייחס במהלך תכנית הראיונות “שבתרבות”, גם לניסיונות מפלגת “הליכוד” לפצל את מפלגת “יש עתיד” וטען, כי: “מדובר בתרגיל פוליטי זול”.

בהתייחס למועמד הנכון להחליף את ראש-הממשלה אמר ח”כ יעקב פרי, כי: יו”ר מפלגת “יש עתיד” ח”כ יאיר לפיד, צבר בשנתיים האחרונות ניסיון פוליטי וכלכלי רב ואני רואה בו מועמד ראוי לראשות הממשלה, אתמוך בו בכל מאודי”.

ח”כ פרי, הוסיף והעריך, כי; “ח”כ לפיד, יכול להקים את ’הגוש החוסם להפלת נתניהו’. אם יתגבש גוש שבסופו של דבר יצליח במספר המנדטים שלו להביא להחלפת השלטון, אהיה מראשי תומכיו והביצועיסטים בהתוויית הגוש הזה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן