רדיו | טלוויזיה

תוכנית הרדיו ’הכל דיבורים’ מעתה בהגשה זוגית עדי מאירי ובני טייטלבאום

0
0

מנהל קול ישראל מר אלקבץ; “אני משוכנע שמינוי מגישים קבועים לתכנית ״הכל דיבורים״, יביא לייצובה ולמיצובה של התכנית כתוכנית האקטואליה המובילה ברדיו. אני מאחל הצלחה לעדי מאירי ולבני טייטלבאום ובטוח שיביאו מניסיונם העשיר וממקצועיותם לטובת התכנית”.
תוכנית הרדיו ’הכל  דיבורים’ מעתה בהגשה זוגית עדי מאירי ובני טייטלבאום
תוכנית הרדיו ’הכל דיבורים’ מעתה בהגשה זוגית עם עדי מאירי ובני טייטלבאום

תוכנית הרדיו הפופולארית “הכל דיבורים”, ברשת ב’ של תחנת הרדיו ’קול ישראל’ המשודרת כל יום בין השעה 10 בבוקר ל-12 בצהריים, עוברת מעתה להגשה זוגית וקבועה של העיתונאית עדי מאירי והעיתונאי בני טייטלבאום. העיתונאית אילה חסון, תמשיך להגיש את התכנית ביום חמישי – כך הודיע הבוקר (יום רביעי | י”א כסלו התשע”ה), מנהל “קול ישראל” מר שמעון אלקבץ.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנהל קול ישראל מר אלקבץ, אמר בעקבות החלטתו; “אני משוכנע שמינוי מגישים קבועים לתכנית ״הכל דיבורים״, יביא לייצובה ולמיצובה של התכנית כתוכנית האקטואליה המובילה ברדיו. אני מאחל הצלחה לעדי מאירי ולבני טייטלבאום ובטוח שיביאו מניסיונם העשיר וממקצועיותם לטובת התכנית”.

התוכנית “הכול דיבורים”, נחשבת אחד מעוגני השידור הציבורי של “קול ישראל” ברדיו. התוכנית עוסקת בנושאים שעומדים על סדר היום הציבורי בשילוב של חדשות, וראיונות, כאשר במהלך שנותיה הרבות עוררה התוכנית “הכל דיבורים”, דיון ציבורי בסוגיות שונות ורבות.

בין מגישיה בעבר של התוכנית “הכול דיבורים” נמנים; רזי ברקאי, שלי יחימוביץ’, דליה יאירי, אסתי פרז ו-גבי גזית. בעבר הייתה התוכנית “הכול דיבורים” מוגשת בימים; א’-ד’ על ידי ירון דקל, מאמצע שנות התשעים ועד למינויו למפקד גלי-צה”ל, אך מאז פרישתו של זה מ’רשות השידור’ לא היה מגיש קבוע לתוכנית.

כאמור, השדרנים עדי מאירי ועמיתה למקצוע בני טייטלבאום, יגישו בצמד מעתה את התכנית ״הכל דיבורים״.

דוברת רשות השידור הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; העיתונאי בני טייטלבאום, החל את עבודתו ב’רשות השידור’ כבר לפני כעשרים שנה תחילה כתחקירן בתכנית “מבט שני” ואח”כ ככתב ב-רשת ב’, של תחנת הרדיו “קול ישראל”.

טייטלבאום, סיקר את תחומי הרווחה, משפט, משטרה, מפלגות וכנסת. כיום הוא עורך יומני בוקר, מגיש יומנים ואת התכנית “הנקודה היהודית” העוסקת ביהדות העולם ובזהות יהודית וישראלית. כמו כן, מסקר טייטלבאום, את תחום התקשורת והעולם היהודי.

העיתונאית עדי מאירי, שימשה, בתחילת דרכה ב-רשת ב’ כתבת בעיר חיפה וכתבת לענייני משטרה במרכז. מאוחר יותר, מונתה לשמש כתבת משטרה ארצית ופרשנית.

בשנים האחרונות מגישה מאירי, יומני חדשות ותכניות אקטואליה ב-רדיו וכן, מגישה ב-טלוויזיה את תכנית המשפט והפלילים; “סירנות- מעולם המשפט”.

העשייה הטלוויזיונית של מאירי כוללת גם את סדרת הדוקו-דרמה “מעברים”, שעקבה אחר חייהם של אנשים שעשו בחייהם מעברים שונים.

במהלך שנות עבודתה זכתה העיתונאית מאירי בפרסי ’רשות השידור’ ו’אומ״ץ’ על עבודתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן