חדרה | פוליטיקה

חדרה: חבר המועצה בועז ביטון, מאשים את ראש העיר בבזבוז 1.5 מיליון ₪ להפקת אירוע

0
0

יו”ר תנועת ש”ס בעיר חדרה וחבר מועצת העיר בועז ביטון, מאשים ומוחה על הדרך שבה הופק פסטיבל בום בוקס; “לצערנו, ידוע, כי ראש העיר הנבחר, סיפק לצורך הפקת האירוע 1.5 מיליון ₪ מקופת עיריית חדרה ומלבד הסכום ששילמה העירייה, כל ההכנסות שהתקבלו ממכירת כרטיסים והחסויות גם כן, נכנסו לקופת מפיק האירוע ◄ כל דוכן, שהוקם במסגרת האירוע, אויש ע”י ספק שלא מהעיר חדרה, והתברר בסופו של המופע, כי יותר מ75% מהבאים היו תושבי חוץ ולא חדרתיים”.
חדרה: חבר המועצה בועז ביטון, מאשים את ראש העיר בבזבוז 1.5 מיליון ₪ להפקת אירוע
חדרה: חבר המועצה בועז ביטון, מאשים את ראש העיר בבזבוז 1.5 מיליון ₪ להפקת אירוע

יו”ר תנועת ש”ס בעיר חדרה וחבר מועצת העיר מר בועז ביטון, יעלה שאילתה בישיבת מועצת העיר שתתקיים הערב (יום רביעי | ד’ כסלו התשע”ה), ובה הוא יאשים את ראש העיר מר צביקה גנדלמן, בהוצאה תמוהה של מיליון וחצי ₪ מקופת כספי משלמי המסים, ועוד כ-4 מיליון ₪ הכנסות שהועברו ישירות למפיק האירוע במקום לקופת עיריית חדרה, מהפקת פסטיבל המוזיקה הראשון בעיר חדרה ’פסטיבל בום בוקס’, בפארק נחל חדרה, יום לפני ערב ראש השנה, האחרון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ייאמר מיד פסטיבל המוזיקה הראשון בעיר חדרה בום בוקס, ב-פארק נחל חדרה, היה פסטיבל הראשון שיזם ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן ואשר הופק על ידי “קבוצת זאפה”. בין האמנים שהופיעו בפסטיבל; ברי סחרוף, מוש בן ארי, אברהם טל, קרולינה, מוקי, אסתר רדא, התקווה 6, בום פם ואחרים.

הפסטיבל, למען האמת וההגינות משך אליו קהל של אלפים, קודם למופע, התקיימו במרכז הצעירים העירוני חדרה, ימי מכירה מיוחדים לכרטיסים אך ורק לתושבי חדרה למופע הגדול של השנה; BoomBox Festival – Hadera River Park “בוּם בוקס” בפארק נחל חדרה, אך יצוין, כי לטענתו של מר ביטון; “יותר מ-75% מהבאים למופע, היו תושבים מחוץ לעיר חדרה…”.

יו”ר תנועת ש”ס בעיר חדרה וחבר מועצת העיר מר בועז ביטון, מבהיר, כי בתנועת ש”ס, מברכים על אירועי תרבות מכל סוג שהוא, אבל מוחים על הדרך שבה הופק פסטיבל בום בוקס; “לצערנו, ידוע, כי ראש העיר הנבחר, סיפק לצורך הפקת האירוע 1.5 מיליון ש”ח מקופת הרשות המקומית ו/או הזרוע הביצועית שלה החברה הכלכלית (חכ”ל, לצורך העניין)”.

“אולם לצערנו”, ממשיך ביטון; “מלבד הסכום ששילמה עיריית חדרה, כל ההכנסות שהתקבלו ממכירת כרטיסים והחסויות גם כן, נכנסו לקופת הספק/מפיק האירוע. בנוסף, כל דוכן, שהוקם במסגרת האירוע אויש ע”י ספק שלא מהעיר חדרה, וכאמור, התברר בסופו של המופע, כי יותר מ-75% מהבאים היו תושבי חוץ ולא חדרתיים”.

חבר מועצת העיר חדרה מר ביטון, מדגיש בטענותיו, כי; כדי להוסיף חטא על חטא, כתבה באתר “ויינט” אישרה את הביזיון וחגיגית הסמים הקלים (גו׳נטים) שפקדה את האירוע ומבית חולים “הלל יפה” אף דווח, כי קלט את כמות לא קטנה של נערים (מתחת לגיל 17) שהגיעו לטיפול רפואי מצריכת כמות גדולה של אלכוהול בגופם.

“זאת ועוד, לצערנו”, מציין יו”ר תנועת ש”ס בעיר חדרה וחבר מועצת העיר מר ביטון; “ב-עיריית חדרה ובהפקת האירוע, לא יצאו בהסברה לתושבי שכונת גבעת אולגה, כי הכניסה היחידה לבית מגוריהם תהיה חסוּמה מהגעה, ואימהות רבות, נאלצו לצעוד שעות, כדי להגיע לטפל וללוות את ילדיהם”.

אשר על כן ולאור האמור לעיל, ביקש חבר מועצת העיר מר ביטון, לברר הערב, ולקבל תשובות מראש העיר מר גנדלמן לשאלות הבאות שיועלו בישיבת המועצה;

■ האם לאחר ביטול הפורמט של להקות מחו”ל, השינוי להרכבים ישראלים פורסם מחדש ע”י מכרז חדש, יצא פרסום הבהרה בנושא? שהרי זהו שינוי מהותי בעסקה.

■ האם שונה ההסכם עם המפיקים בעיקר לגבי גובה התשלום עבורם גם עבור הפורמט החדש לאחר ביטול הפורמט מחו”ל עקב המלחמה? (הרכבים מישראל, זולים יותר מחו”ל!)

■ האם חברת הדוניזם, קשורה באיזשהו קשר לפסטיבל?

■ האם האירוע התקיים ע”פ כל האישורים המתאימים ע”י כל הגורמים, אודה לתשובה רשמית של מהנדס העיר והיועצת המשפטית של הרשות.

■ כמה כרטיסים נמכרו מסוג 1 (כמה כסף עלה כל כרטיס) כמה מסוג 2 (כמה כסף עלה כל כרטיס) וכמה מסוג vip?
■ מה אמות המידה שנדרשו לגבי איכות המציעים ומה הסיבה לזכייה מול המציעים האחרים + מה הציעו כל הספקים האחרים ומדוע לא נבחרו?

■ כמה כרטיסים חולקו בחינם ומהי רשימת כל שמות האנשים שקיבלו כרטיסים חינם, גם ע”פ ההסכם וגם שלא ע”פ ההסכם?

■ אילו עבודות / פעולות בוצעו ע”י הרשות ואילו פעולות /עבודות בוצעו ע”י המפיקים עבור הפסטיבל?

עוד שאילתות ואולי גם תשובות, הערב (רביעי) ב”הצגה הכי טובה בעיר חדרה”, אולם ישיבות מועצת העיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן