רדיו | טלוויזיה

yes הטלוויזיה בלוויין, מינויים חדשים באגף התוכן: דנה שטרן, תמונה למנהלת הרכש

0
0

דנה שטרן, בוגרת תואר ראשון בספרות אנגלית ותואר שני במנהל עסקים מקלוג-רקנאטי, הנמצאת בחברת yes מיום הקמתה, הינה אחת מנשות הרכש והתוכן המובילות בישראל ◄ אופיר רבינוביץ’, בעל ניסיון של מעל ל- 20 שנה בתחום הפקות המקור, פיתוח התוכן, הפרומו והקידום, יצטרף לחברה לאגף התוכן של yes כמפיק אחראי ומנהל תפעול.
yes הטלוויזיה בלוויין, מינויים חדשים באגף התוכן: דנה שטרן, תמונה למנהלת הרכש
yes הטלוויזיה בלוויין, מינויים חדשים באגף התוכן: דנה שטרן, תמונה למנהלת הרכש

yes הטלוויזיה בלוויין, הודיעה, על מינויים חדשים בהם נבחרה הגב’ דנה שטרן, למנהלת הרכש, ערוצי הבית, ערוצים חיצוניים וה- VOD של החברה ואילו מר אופיר רבינוביץ’, מצטרף אל אגף התוכן של yes, כמפיק אחראי ומנהל תפעול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דנה שטרן, הנמצאת בחברה מיום הקמתה, נחשבת אחת מנשות הרכש והתוכן המובילות בישראל ומהווה את עמוד התווך המרכזי של אגף התוכן, אחראית על הקמת מערך ערוצי הסרטים, הסדרות ו’ערוץ yes דוקו’ בחברה והבאת סדרות הדגל הבינלאומיות לקהל הישראלי.

שטרן, הינה שותפה ישירה לפריצות הדרך הגדולות של אגף התוכן; ערוץ הבית של HBO בישראל – yes Oh, אפשרויות צפייה מתקדמות כגון; שידור במקביל לארה”ב ועוד.

דנה שטרן, היא בוגרת תואר ראשון בספרות אנגלית ותואר שני במנהל עסקים מקלוג-רקנאטי.

אופיר רבינוביץ’, מצטרף לאגף התוכן של yes כמפיק אחראי ומנהל תפעול. רבינוביץ’ הוא בעל ניסיון של מעל ל- 20 שנה בתחום הפקות המקור, פיתוח התוכן, הפרומו והקידום והינו בעל היכרות עמוקה עם עולם התוכן בטלוויזיה הרב ערוצית.

אופיר רבינוביץ’, מצטרף לאגף התוכן של yes כמפיק אחראי ומנהל תפעול

רבינוביץ’, יהיה אחראי על כל מערך ההפקה בחברה, כולל על מחלקת תפעול תוכן ועל מחלקת הפקות המקור בניהולה של הגב’ דגנית אטיאס-גיגי, אשר ביחד ימשיכו להוביל את התחום לשיאים חדשים.

עבודתם של שני המיועדים לתפקידים, תכנס לתוקף החל מה-1.12 ויהיו כפופים ישירות למר רון אילון, מנכ”ל החברה.

מנכ”ל yes, מר רון אילון; “אנו עושים כעת צעד נוסף במובילות התוכן בטלוויזיה הרב ערוצית בישראל הן מבחינת הרכש והן מבחינת הפקות המקור. דנה, אשת מקצוע מעולה ובעלת קשרים בינלאומיים יוצאי דופן תמשיך להוביל את תחום הרכש של החברה ולהביא לקהל הישראלי את התכנים הבינלאומיים מהטובים בעולם.

אופיר, המביא עמו מקצוענות, ניסיון רב שנים והיכרות עמוקה עם עולם ההפקות בישראל, יהווה שחקן חיזוק נוסף ל’הפקות המקור’ האיכותיות וזוכות הפרסים של החברה”.

yes הוא המותג של חברת DBS המספקת שירותי תוכן בטלוויזיה באמצעות הלוויינים עמוס 2 ועמוס 3. לחברה היו כ-607 אלף מנויים בראשית 2014.

חברת די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע”מ המפעילה את יס (yes), נמצאת בבעלות שתי חברות אם שבשליטת איש העסקים שאול אלוביץ’, חברת בזק המחזיקה ב-49.1% מהמניות, וחברת יורוקום המחזיקה ב-50.1 ממניות DBS, ובין היתר באמצעות חברת אינטרנט זהב-קווי זהב גם ב-30.96% ממניות בזק.

yes הטלוויזיה בלוויין, מינויים חדשים באגף התוכן: דנה שטרן, תמונה למנהלת הרכש

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן