כנסת ישראל

ח”כ אלהרר על האיסור לייבוא זיקוקין די-נור: נעשה כל שיידרש לסייע לכוחות הביטחון

0
0

בעקבות העימותים האלימים: אושר איסור על ייבוא זיקוקי דינור ◄ ח”כ אלהרר; “אין מחלוקת לגבי הצורך להגביל זמנית את הייבוא של זיקוקין די-נור, אולם יש לוודא שהדבר נעשה במידתיות ואינו פוגע שלא צורך באנשים המתפרנסים מייבוא הזיקוקים. על כן, יש להגביל את הצו לתאריך קבוע מראש ולוודא, כי עד אז יגובשו צעדים חלופיים להתמודדות עם התופעה”.
ח
חברת הכנסת קארין ח”כ אלהרר על האיסור לייבוא זיקוקין די-נור: נעשה כל שיידרש לסייע לכוחות הביטחון

ועדת הכלכלה של הכנסת בראשות ח”כ קארין אלהרר (סיעת “יש עתיד”), אישרה היום (יום שלישי | כ”ה חשון התשע”ה) צו שיאסור באופן זמני ייבוא של זיקוקין די-נור. הצו הוגש ע”י שר הכלכלה ח”כ נפתלי בנט בעקבות התלקחות המצב הביטחוני והשימוש התכוף המתבצע, לאחרונה, באמצעות זיקוקין די-נור ע”י מפגינים פלסטינים כנגד כוחות הביטחון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מ”מ יו”ר הוועדה ח”כ קארין אלהרר, פתחה את הדיון בועדת הכלכלה ואמרה, כי; “מדובר בבוקר קשה למדינת ישראל. אני רוצה להביע צער עמוק ולשלוח תנחומיי למשפחות הנרצחים בפיגוע הרצחני והמתועב הזה בבית הכנסת בשכונת הר נוף בעיר ירושלים.

כחלק מהאירועים האלימים המאפיינים לצערנו את התקופה האחרונה, הפכו גם זיקוקי הדינור למשהו שהוא הרבה מעבר למטרד. הזיקוקים גורמים לנזקים כבדים ולסכנה ממשית עבור כוחות הביטחון ועל כן, אין ספק שיש לבצע חשיבה מעמיקה ולפעול למיגור השימוש בהם ככלי נשק. נעשה כל דבר שיידרש כדי לסייע לכוחות הביטחון לשמור על הסדר”.

עוד הוסיפה ח”כ אלהרר; “אין מחלוקת לגבי הצורך להגביל זמנית את הייבוא של זיקוקין די-נור, אולם יש לוודא שהדבר נעשה במידתיות ואינו פוגע שלא צורך באנשים המתפרנסים מ’ייבוא זיקוקים’.

על כן, יש להגביל את הצו לתאריך קבוע מראש ולוודא, כי עד אז יגובשו צעדים חלופיים להתמודדות עם התופעה”.

בסיום הדיון, נקבע, כי תוקף הצו יהיה עד ל-15 בפברואר 2015.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן