נדל"ן

גוגל ישראל בועידת עיר הנדל”ן בעיר אילת: יש 700 אלף חיפושים לדירות בישראל בכל חודש

0
0

יבין גיל מור, מנכ”ל ’יד 2’; הסטטיסטיקות באתר שלנו מראות שמחירי הדיור לא ירדו – הביקוש גדול מההיצע ◄ עדי סופר תאני, מנכ”לית ‘פייסבוק ישראל’; 80% מאיתנו פוקחים עיניים בבוקר ותוך 15 דקות פותחים את הסלולר”.
גוגל ישראל בועידת עיר הנדל
גוגל ישראל בועידת עיר הנדל”ן בעיר אילת: יש 700 אלף חיפושים לדירות בישראל בכל חודש

“בישראל יש 700 אלף חיפושים לדירות בכל חודש, כאשר 30% מהחיפושים בענף מגיעים מחיפושים בטלפונים הניידים”, כך אמר נדב פרי מ’גוגל ישראל’, בפאנל מיוחד בועידת עיר הנדל”ן של מרכז הבניה הישראלי המתקיימת בימים אלו בעיר אילת”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לדברי פרי; “60% מהישראלים עם 3 מכשירים מחוברים או יותר, וישראלי ממוצע נמצא 7 שעות באינטרנט”.

פרי, מציין עוד, כי ב-2015, יעברו הישראלים את מה שנקרא; “רגע המובייל”, כלומר, השלב שבו צריכת האינטרנט במובייל תעלה על זמן השימוש באינטרנט באמצעות המחשב האישי”.

עדי סופר תאני, מנכ”לית ’פייסבוק ישראל’, שדיברה בוועידה, אמרה כי; “המובייל הפך להיות חלק מאיתנו. התמונות שלנו, העבודה והזיכרונות. 80% מאיתנו פוקחים את העיניים ותוך 15 דקות פותחים את הטלפון הנייד. השימוש בנייד, אומר שהיום אנחנו באמת יכולים לדבר כאנשי שיווק עם האנשים הנכונים, והמסר הנכון בזמן הנכון. אנחנו יכולים להבין מיהם ומהם הצרכים שלהם”.

יבין גיל מור, מנכ”ל “יד 2” אמר בכנס, כי; “באתר יד 2, יש מאגר נתונים ענק, ואנחנו מנתחים אותו בכל רגע. מהסטטיסטיקות שלנו, עולה, כי מאמצי הממשלה לטווח הקצר לא יעזרו. מחירי הדירות, ימשיכו לעלות.

אין עלייה בהיצע, ויש עלייה בביקוש, ולכן במצב כזה מחירים לא יורדים. אם הממשלה תגדיל את ההיצע אז יש סיכוי שהמחירים ירדו. יש הרבה סיסמאות; מע”מ אפס או לא, אבל בסוף כולם זקוקים לנדל”ן ולפחות מהנתונים שלנו אנחנו לא רואים שהמחירים ירדו”.

“עיר הנדל”ן”, נערך ביוזמת מרכז הבנייה הישראלי במלון הנסיכה באילת ונחשב לכנס הנדל”ן הגדול ביותר אליו הגיעו מעל 2000 מבכירי הענף.

בכנס נערכים 7 ועידות מקצועיות שונות כדוגמת ועידת השיווק, ועידת נדל”ן למגורים, ועידת התחדשות עירונית, ועידת בנייה לגובה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן