נדל"ן

רמת השרון: הוגשה לאישור תוכנית פרויקט פינוי בינוי ב-מתחם אלחנן

0
0

עו”ד פרשקר; “תכנית הפינוי בינוי, הוגשה לוועדה המקומית לאישור התב”ע, כאשר בשלב זה, הושגו חתימות של 85% מהדיירים במתחם. העיר רמת השרון, מקדמת תוכניות פינוי בינוי של 108 יח”ד והקמת 288 דירות, מהגדולות ביותר במדינת ישראל, מתוך מטרה לשפר את פני העיר ולהגדיל את היצע הדירות”.
רמת השרון: הוגשה לאישור תוכנית פרויקט פינוי בינוי ב-מתחם אלחנן
רמת השרון: הוגשה לאישור תוכנית פרויקט פינוי בינוי ב-מתחם אלחנן

תוכנית הפינוי בינוי הגדולה בעיר רמת השרון (מערב), תופסת תאוצה. השבוע, הוגשה התוכנית לפינוי 108 יחידות דיור ברחוב יצחק אלחנן בשכונת מורשה ובמקומם מתוכננות להיבנות 288 יחידות דיור במתחם המשתרע על שטח של כ-9 דונמים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

היזם של הפרויקט היא חברת ’גינדי השקעות’, ואת הדיירים מייצג משרד עורכי הדין רז-כהן, פרשקר ושות’, מהמשרדים המובילים בישראל בתחום ה’התחדשות העירונית’.

לדברי עו”ד קרן פרשקר; “תכנית הפינוי בינוי, הוגשה לוועדה המקומית לאישור התב”ע, כאשר בשלב זה, הושגו חתימות של 85% מהדיירים במתחם. העיר רמת השרון, מקדמת תוכניות “פינוי בינוי” מהגדולות ביותר במדינת ישראל, מתוך מטרה לשפר את פני העיר ולהגדיל את היצע הדירות”.

עו”ד פרשקר, מוסיפה ומציינת, כי; “עם אישור התב”ע, על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, תוגש התוכנית לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, כאשר התהליך כולו עד להתחלת הריסת המבנים במתחם, עשוי לארוך עוד כשנה-שנה וחצי”.

יצויין, כי מתחם ’פינוי בינוי’, הוא סטטוס של שטח עירוני אשר הוחלט להרוס את בתי המגורים הישנים שבו, ולבנות תחתיהם בנייני מגורים חדשים.

משרד הבינוי והשיכון, רשאי להכריז על שטח כעל מתחם פינוי בינוי באמצעות צו הכרזה, שתוקפו עד 6 שנים. “פינוי בינוי” הוכרז לראשונה כמדיניות רשמית של משרד הבינוי והשיכון בשנת 1998.

פרויקט ’פינוי בינוי’ חשוב אחר המקודם ברמת השרון, המטופל על ידי משרד רז-כהן, פרשקר ושות’ הוא הפרויקט ברחוב אילת, לפינוי של 180 יח”ד לצורך הקמת 720 יחידות דיור. הפרויקט, נמצא כבר בשלב של אישור בועדה מחוזית לתכנון ולבנייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן