חדרה

חדרה: ראש העיר לזמר ניב דמירל המתמודד ב-The Voice Israel: כל חדרה מאחוריך

0
0

ראש העיר גנדלמן; “זו גאווה מקומית לראות חייל צעיר, תושב העיר, זוכה לאהדת הקהל ומתקדם בתכנית פופולארית כמו; “דה ווייס”. אני מקווה שכמה שיותר מתושבי חדרה, יסמסו לזמר ניב דמירל ומאוד רוצה לראות אותו מגיע לגמר הגדול של The Voice Israel.
חדרה: ראש העיר לזמר ניב דמירל המתמודד ב-The Voice Israel: כל חדרה מאחוריך
חדרה: ראש העיר לזמר ניב דמירל המתמודד ב-The Voice Israel: כל חדרה מאחוריך

ראש עיריית חדרה, מר צביקה גנדלמן, שוחח עם המתמודד החדרתי בתכנית הריאליטי “דה ווייס” (The Voice Israel) בערוץ 2, הצעיר ניב דמירל, ובישר לו על כוונתו להעלות קמפיין תמיכה עירוני אשר ילווה את מועמדותו עד שלב הגמר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

גנדלמן, כמו רבים מתושבי העיר, עוקב אחר התקדמותו של ניב, תושב העיר בן 19 המשרת כחייל בסדיר, כבר הספיק להופיע במקומות שונים, להוציא סינגלים שמופיעים ב’יוטיוב’ ובתחנות רדיו מקומיות וגם לצבור קהל של מעריצות.

על פי אתר The Voice Israel, הצעיר החדרתי ניב דמירל, יודע שיש לו פוטנציאל, והגיע ל”דה וויס” כדי לקבל הכרה ארצית לכישרונו. המוזיקה היא דרך ההתבטאות הנוחה ביותר עבור ניב, והוא הכי נפתח כשהוא מנגן על הגיטרה ושר.

בתכנית האחרונה של “דה ווייס” היה הצעיר דמירל, האחרון לעבור שלב ומטבע הדברים, ככל שהתכנית מתקדמת התחרות נעשית קשה יותר.

לפיכך, החליט ראש העיר חדרה מר גנדלמן להעלות קמפיין שילוט עירוני על שלטי חוצות בבעלות עיריית חדרה ובו הוא קורא לתושבים לתמוך במועמדותו של דמירל בשלביה הסופיים של התכנית.

גנדלמן; “זו גאווה מקומית לראות חייל צעיר, תושב העיר, זוכה לאהדת הקהל ומתקדם בתכנית פופולארית כמו; “דה ווייס”. אני מקווה שכמה שיותר מתושבי חדרה, יסמסו לזמר ניב דמירל ומאוד רוצה לראות אותו מגיע לגמר הגדול של The Voice Israel.

כך או אחרת, אנחנו מחבקים אותו ואין לי ספק שעוד נזכה לראות אותו מופיע על במות העיר ומחוצה לה”. סיכם ראש העיר חדרה מר גנדלמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן