פוליטי מדיני

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח

0
0

ראש הממשלה מר נתניהו: “המתקפה בעיר ירושלים, נתמכת על יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, גם מאדיר את הרוצחים וגם מחבק את הארגון שאליו שייכים המחבלים, החמאס” ◄ כל ניסיון לפגוע בתושביה, ייתקל בתגובה החריפה ביותר, אנחנו נחזיר את השקט והביטחון לירושלים.
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כינס היום בצהריים (יום חמישי | כ”ט תשרי התשע”ה) התייעצות ביטחונית במטה הארצי של המשטרה בעיר ירושלים בהשתתפות השר לביטחון פנים מר יצחק אהרונוביץ’, מפכ”ל המשטרה רנ”צ יוחנן דנינו, ראש השב”כ מר יורם כהן, ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת ומפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ’יקו) אדרי. ראש הממשלה נתניהו, שמע סקירה על פיגוע הדריסה אמש ואירועי הפרות הסדר ברחבי ירושלים בחודשים האחרונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה נתניהו, הנחה לממש את הריבונות בכל חלקי העיר ירושלים באמצעות תוספת כוחות ביטחון ברחבי העיר וסביבתה.

ראש הממשלה נתניהו, נפגש במטה הארצי עם השוטר ממחוז ירושלים שפגע במחבל שרצח את התינוקת חיה זיסל בראון, הי”ד.

ראש הממשלה מר נתניהו, ביקש לשלוח תנחומים למשפחתה של התינוקת חיה זיסל בראון ז”ל, שנרצחה ב’פיגוע דריסה בירושלים’, אמש; “בשם העם כולו אני שולח תנחומים למשפחתה של התינוקת הטהורה ואיחולי החלמה מהירה ושלמה לכל הפצועים”.

נתניהו, הוסיף, והצהיר, כי; “’ירושלים המאוחדת’, הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח. כל ניסיון לפגוע בתושביה, ייתקל בתגובה החריפה ביותר. אנחנו נחזיר את השקט והביטחון לירושלים. לכן, הוריתי לתגבור כוחות, לרבות פלוגות נוספות של מג”ב שנכנסות היום, לרבות אמצעים, אמצעי תצפית, אמצעי מודיעין, אמצעי אכיפה, הם דברים שיחד עם אמצעים נוספים, שלא אפרט כאן, יכולים ויביאו להחזרת השקט לבירת ישראל.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו עם השוטר שפגע במחבל שרצח את התינוקת חיה זיסל בראון ופצע 6 בירושלים | צילום: דוברות משטרת ישראל | עיבוד: שולי סונגו

בדבריו, הוסיף וציין ראש הממשלה נתניהו, כי; “אני סומך על האנשים שיושבים כאן. אנחנו מחזקים את משטרת ישראל, אנחנו ניתן לה את כל התגבור, כל היכולות, כדי להביא למימוש המשימה הזאת, ואנחנו הוכחנו שבנחישות ובאורך רוח אנחנו משיגים את היעדים הללו בכל חלקיה של מדינת ישראל.

לא רק ירושלים, נמצאת תחת מתקפת טרור, גם בירות אחרות וגם ערים אחרות ברחבי העולם נמצאות תחת המתקפה הזאת. אבל המתקפה בירושלים, נתמכת על יו”ר הרשות הפלסטינית, מר אבו מאזן, גם מאדיר את הרוצחים וגם מחבק את הארגון שאליו שייכים המחבלים; ’החמאס’.

ואל מול הפעולה הזאת של יו”ר הרשות, אנחנו נתקלים ברפיסות בינלאומית, לא מוכנים להוציא שתי מלים, אפילו מלה אחת של ביקורת עליו.

אצלנו אין רפיסות כזאת, אנחנו נעמוד איתן על זכויותינו ועל חובותינו להגן על בירתנו. אנחנו נעשה את זה בעוצמה – ואנחנו ננצח”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן