מסחר | תעשייה

מכון היצוא: המוצרים הישראלים זכו בתחרות החדשנות של תערוכת המזון הבינ”ל בסיאל

0
0

החדשנות הישראלית בתערוכת המזון הבינ”ל בסיאל 2014 בצרפת, מנצחת; מלח צבעוני, מלח אוממי, מלח עם תבלינים לצלייה בתנור ותה פרימיום הם המוצרים הישראלים שזכו בתחרות החדשנות של התערוכה ◄ יצוא ענף המזון בחודשים ינואר – יוני 2014, הסתכם בכ- 482 מיליון דולר, כ-39% מיצוא הענף מיועד למדינות האיחוד האירופי.
מכון היצוא: המוצרים הישראלים זכו בתחרות החדשנות של תערוכת המזון הבינ
מכון היצוא: המוצרים הישראלים זכו בתחרות החדשנות של תערוכת המזון הבינ”ל בסיאל

תערוכת המזון הבינלאומית סיאל, המתקיימת מדי שנתיים בפריס שבצרפת נפתחה שלשום (ראשון, ה-19 באוקטובר) בתערוכה משתתפות כ- 6,000 חברות מכ- 105 מדינות. התערוכה מושכת אלפי קניינים של רשתות מובילות, עיתונאים ועורכי מדורי מזון וכן, סוכנים ומפיצים משוק המזון והמשקאות, המתקבצים מדי שנה, כדי לשאוב רעיונות, לקבל השראה ולזהות אילו פיתוחים טכנולוגים וטעמים צרכניים יובילו את השוק בשנים הבאות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת ’מכון היצוא’ – לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי, הגב’ ליטל פרנקל – פורת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בתחרות החדשנות היוקרתית שהתקיימה על ידי הנהלת התערוכה זכו החברות הישראליות; “מלח הארץ” על המוצרים; מלח אוממי (מלח ב”טעם החמישי” שנוסף לארבעת הטעמים הבסיסיים; מלוח, מתוק, מר וחמוץ), מלח צבעוני, מלח עם תבלינים לצלייה בתנור.

כמן כן, זכתה חברת “סרמוני” על תה פרימיום בעטיפות מיני.

המוצרים הישראלים הם חלק מ- 200 מוצרים שעלו לגמר מבין 2,400 מוצרים שהגישו מועמדות. החברות הזוכות, יזכו להציג בביתן החדשנות היוקרתי של התערוכה ויהיו חלק מקטלוג החדשנות ’סיאל 2014’.

מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, באמצעות מערך הנספחים המסחריים, גייס והזמין קניינים, יבואנים ומפיצים מרחבי העולם לביקור בביתן הלאומי של ’מכון היצוא’ בתערוכה בו יציגו 13 חברות ישראליות מוצרי מזון חדשניים המספקים מענה לטרנדים ולמגמות עולמיות, ביניהן; מזון אורגני, מזון דיאטטי, מזון דל נתרן ועוד.

עוד מציגות בביתן ישראל בתערוכה; מאפיית עומר א-סבע מהעיר בקה אל גרביה עם פיתות מופחתות קלוריות ופיתות מיני לקוקטייל, חברת אחווה, תה עדנים, שוקוטרייד, דודו הדיל, עינת תעשיות מזון, נפטון, פרי חן, פריניב, סידניאנת הגליל, J &G pecans.

קרולין נווה, מנהלת ענף מזון ומשקאות במכון היצוא, מסרה, כי; “זכייתן של החברות הישראליות בתחרות החדשנות מחזקת את המוניטין של תעשיית המזון הישראלית כתעשייה ייחודית ואיכותית ומסייעת לחברות המשתתפות בתערוכה להגיע לקהלי יעד רחבים.

אני מאמינה, כי ההשתתפות בתערוכה תסייע לחברות הגדולות והקטנות ליצור קשרים עסקיים חדשים ומשמעותיים עם שותפים עסקיים מרחבי העולם”. סיכמה נווה, מנהלת ענף מזון ומשקאות במכון היצוא היראלי.

ליאורה הדר, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה בעיר פריס, אמרה, כי; “בביתן הישראלי השנה, ישתתפו חברות מזון ישראליות מתחומים שונים המייצגות את החדשנות והיצירתיות הקיימת בתחום זה בארץ.

התוצרת הישראלית, מוכרת ב-צרפת, בזכות ’השוק הכשר’ הגדול הקיים כאן ואנו נשמח להרחיב את השוק עבור החברות הישראליות לקהל צרכנים מגוון יותר. מטרתנו לייצר סיפורי הצלחה עבור החברות הישראליות ולהגדיל את השווקים שלהן כאן”. סיכמה הדר, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה בפריס.

דוברת ’מכון היצוא’ – לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי, הגב’ ליטל פרנקל – פורת, הוסיפה, כי בחודשים ינואר – יוני 2014, הסתכם ’יצוא ענף המזון’ בכ-482 מיליון דולר, ירידה של 2% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

כ-39% מיצוא הענף, מיועד למדינות ’האיחוד האירופי’. בשנת 2013, הסתכם יצוא ענף המזון בכ-949 מיליון דולר, ירידה של כ- 1% לעומת שנה קודמת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן