תערוכות | מוזיאונים

האמן ערן ירושלמי, מצלם בהשראת ‘סלוואדור דאלי – Fantasea’ בקניון רמת אביב

0
0

האמן ערן ירושלמי, משתמש ב’תערוכת צילומים של בהשראת הצייר סלוואדור דאלי – Fantasea’, באביזרים; כוס יין, סירה מנייר, חבלים צבעוניים, מטריות, כדורי זכוכית ומראות על מנת ליצור את הדימויים שהוא רואה בחזונו. ירושלמי, יוצר פנטזיות מלאות תנועה וצבע. התמונות הן אותנטיות ללא שינוי לאחר הצילום מלבד עריכת הצבע ◄ אוצרת התערוכה: איילת אמוראי-בירן.
האמן ערן ירושלמי, מצלם בהשראת 'סלוואדור דאלי – Fantasea’ בקניון רמת אביב
האמן ערן ירושלמי, מצלם בהשראת סלוואדור דאלי – Fantasea בקניון רמת אביב

תערוכת צילומים מעניינת של האמן ערן ירושלמי בהשראת הצייר סלוואדור דאלי – Fantasea, נפתחה בראשית החודש ב”חלונות המוזיאליים”, בקניון רמת אביב. על הקיר החיצוני של הקניון, הפונה לרחוב איינשטיין, בין “ארקפה” למסעדת “גרנד קפה” החדשה מבית טורקיז. התערוכה, תנעל ב-30.10.14, שעות ביקור בתערוכה; הן במהלך כל היום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ערן ירושלמי, בן 41, נשוי +2, מצלם בהשראת סלוואדור דאלי – פרספקטיבות והשתקפויות במדבר ובים. על פי ויקיפדיה, הצייר סלבדור דומנק פליפ ז’סינט דאלי אי דומנק או בקיצור; סלבדור דאלי(בקטלאנית; Salvador Domènec Felip Jacint) Dalí i Domènech 11) במאי 1904 – 23 בינואר 1989), היה צייר סוריאליסטי ספרדי-קטלאני, מחשובי האמנים במאה ה-20, אשר נודע בעיקר בזכות עבודותיו הסוריאליסטיות.

ביצירותיו של דאלי, בולט במיוחד הצירוף של תמונות חלום ביזאריות המצוירות בכישרון ומיומנות רבה ומושפעות מאמני הרנסאנס הדגולים, כמו גם מתורתו של זיגמונד פרויד. האמן דאלי היה רב כישרון ודמיון.

ערן ירושלמי, מצלם בהשראת האמן סלוואדור דאלי, פרספקטיבות והשתקפויות במדבר ובים

יצירתו של דאלי, השתלבה באופיו האקסצנטרי והתיאטרלי והשפיעה רבות על אמנות המאה העשרים למשל, בציור, פיסול, צילום ובקולנוע.

האמן ירושלמי, משתמש ב’תערוכת צילומים של בהשראת הצייר סלוואדור דאלי – Fantasea’, באביזרים; כוס יין, סירה מנייר, חבלים צבעוניים, מטריות, כדורי זכוכית ומראות על מנת ליצור את הדימויים שהוא רואה בחזונו.

הוא יוצר פנטזיות מלאות תנועה וצבע. התמונות הן אותנטיות ללא שינוי לאחר הצילום מלבד עריכת הצבע.

ערן ירושלמי, זוכה תמונות העונה שעברה של תוכנית הטלוויזיה; “האח הגדול”, זכה פרסים בתחרויות צילום בארץ ובעולם. צילומיו הופיעו בערוצי החדשות והמדיה למיניה.

אוצרת התערוכה; הגב’ איילת אמוראי-בירן. נעילה התערוכה; 30.10.14, שעות ביקור בתערוכה; כל היום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן