פלילים

נתניה: רומיאו ויוליה נוסח ישראל, סירוב ההורים לחתונה הוביל לניסיון התאבדות

0
0

2 צעירים מהעיר נתניה, נמצאו הבוקר (שבת) דקוּרים, השערה; ניסו לשים קץ לחייהם משום שהוריהם לא הסכימו שיתחתנו ◄ הצעיר דקר את חברתו, והיה משוכנע, כי הרג אותה, טיפס אל גג בית הספר ודקר את עצמו באורח קשה כפי שהסתבר ◄ משטרת נתניה; “מדובר במקרה שנסיבותיו מצערות. למרות זאת, אנו מתייחסים אליו בחומרה כי מדובר באלימות בין בני זוג”.
נתניה: רומיאו ויוליה נוסח ישראל, סירוב ההורים לחתונה הוביל לניסיון התאבדות
נתניה: רומיאו ויוליה נוסח ישראל, סירוב ההורים לחתונה הוביל לניסיון התאבדות

שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ, כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ, כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה, קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה, רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ, שַׁלְהֶבֶתְיָה… מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ. אִם יִתֵּן אִישׁ אֶת כָּל הוֹן בֵּיתוֹ בָּאַהֲבָה – בּוֹז יָבוּזוּ לוֹ (שיר השירים ח’ 7-6).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“עזה כמוות האהבה”; כוחה של האהבה, כידוע, יכול להיות גדול ביותר, ואף עלול להוליך את האוהב אל קצוות של רגש ושל התנהגות קיצונית, זה ככל הנראה, מה שהתחולל הבוקר (שבת | כ”ד תשרי התשע”ה) בחצר בית-ספר בעיר נתניה, כשזוג בני 19, החליטו וניסו, ככל הנראה, לשים קץ לחייהם משום שהוריהם לא הסכימו שיתחתנו.

הזוג יחד כבר תקופה ארוכה, וככל הנראה הקשר הרומנטי ביניהם חזק מאוד לאור העובדה, כי לאחרונה, התארסו רשמית. בטקס העניק הצעיר בן ה-19! המאוהב לאהובת ליבו טבעת אירוסין.

הזוג, החליט לממש את אהבתו ולא להמתין ולכן, פנו להוריהם לקבל את ברכתם לשלב הבא; נישואין. ברם, כאן הם נתקלו בסירוב מוחלט. לאור התנגדותם העזה של ההורים חשך עליהם עולמם ובני הזוג הצעירים החליטו, ככל הנראה, לשים קץ לחייהם.

עם לילה, הלכו השניים ליד בית הספר בשדרות איתמר בן אב”י, שם בחר הצעיר להוציא לפועל את תוכניתם, כנראה; להתאבד. הצעיר דקר את חברתו בפלג גופה העליון, משראה, כי היא החלה לדמם והוא היה משוכנע, כי הרג אותה ואז טיפס אל גג בית הספר ודקר את עצמו באורח קשה כפי שהסתבר.

צוותים של מד”א-שרון, שהוזעקו אל המקום על ידי הצעירה שנדקרה, פינו את שני הצעירים אל בית החולים “לניאדו” בעיר. לאחר שהעניקו להם טיפול ראשוני במקום.

מחקירה ראשונית, מתברר, כי הצעירים בחרו, כנראה, לשים קץ לחייהם בדקירת סכין. השניים, הגיעו סמוך לבית הספר “יונתן” בנתניה והבחור דקר את חברתו. לאחר מכן, כאשר חשב, כי היא מתה, טיפס אל גג בית הספר ודקר את עצמו.

בדיעבד, הסתבר, כי הצעירה, נפצע באורח קל ואילו “רומיאו” שחשב שהיא מתה, ניסה לדקור את עצמו למוות ומצבו מוגדר לפי שעה כקשה.

אל המקום הוזעקו גם שוטרים ממשטרת נתניה בפיקודו של נצ”מ דורון תורג’מן. מתשאול ראשוני התבררה התמונה על פי עדות הצעירה. לאור עדותה, הוחלט לעצור את הצעיר לחקירה.

מפקד משטרת נתניה, נצ”מ תורג’מן, מסר לתקשורת, כי; “מדובר במקרה שנסיבותיו מצערות. למרות זאת, אנו מתייחסים אליו בחומרה, כי מדובר באלימות בין בני זוג”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן