כדורגל

נבחרת ישראל בכדורגל, הערב (21:45) במבחן משמעותי מול קפריסין ב’מוקדמות יורו 2016’

0
0

נבחרת ישראל בכדורגל, קיימה אתמול אימון המסכם באצטדיון ה-GSP לקראת המשחק היום מול קפריסין ◄ קפטן הנבחרת, טל בן חיים; “יהיה קשה, קפריסין במגמת שיפור” ◄ שר השיכון והבינוי, ח”כ אריאל; “הנבחרת מייצגת את שומרי המסורת, ולא צריכה לשחק בשבת. זו אשמת ראשי ההתאחדות” ◄ ההתאחדות; “עשינו הכל, כדי למנוע זאת”.
נבחרת ישראל בכדורגל, הערב (21:45) במבחן משמעותי מול קפריסין ב’מוקדמות יורו 2016’
נבחרת ישראל בכדורגל, הערב (21:45) במבחן משמעותי מול קפריסין ב’מוקדמות יורו 2016’

נבחרת ישראל בכדורגל, תתארח הערב (שישי, 21:45) באי קפריסין למשחק פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016 (UEFA Euro 2016 qualifying), כשתפגוש בניקוסיה את נבחרת קפריסין. לקראת משחק הנבחרת, דווחו פרסומים משמעותיים; קפריסין, שחוללה סנסציה במחזור המשחקים הפותח עם 1:2 על נבחרת בוסניה העדיפה ממנה, מאמינה, כי היא תהייה הפתעת הבית והודעתו (אתמול, חמישי) של שר השיכון והבינוי ח”כ אורי אריאל, כי בכוונתו לפנות אל שרת התרבות והספורט ולדרוש ממנה, כי תפעל באופן תקיף, כי נבחרת ישראל בכדורגל, לא תשחק ותופיע להבא ב’שבת’.

בנבחרת ישראל, הושלמו עד היום בצהריים (יום שישי | ט”ז תשרי התשע”ה), ההכנות המעשיות והטקטיות למשחק המשמעותי מול קפריסין במסגרת ’מוקדמות יורו 2016’, בצרפת. ב”אימון שחרור”, אתמול במגרש האימונים של ה-GSP, שנמשך פחות משעה.

מההתאחדות לכדורגל, מסרה, כי ערן זהבי, שנעדר מהאימון אמש, קיים אימון מלא. גיא חיימוב, שסובל מרגישות בשרירי הבטן, קיים אימון קל. לפני האימון, ערכו מאמן הנבחרת אלי גוטמן והקפטן טל בן חיים מסיבת עיתונאים.

אלי גוטמן; “עשינו הכנות נדרשות כדי שנבחרת ישראל תעלה כקבוצה שיודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה בכל רגע נתון במשחק. אני משוכנע שהשחקנים, יביאו את היכולות האישיות לתוך המבנה הקבוצתי ומיום ליום אני נמצא בהרגשה טובה יותר עם השחקנים שלי״.

“כל מה שאנחנו עושים הוא על מנת להביא את הכל לידי ביטוי במשחק. כרגע אין שום תחושות מיוחדות למעט הרגשה של אמונה ובטחון בשחקנים שלי״.

המאמן גוטמן, התייחס גם למאמן היריבה מר כריסטודולו, אותו הוא מכיר היטב מהתקופה בקפריסין; “אני מעריך מאוד את מאמן קפריסין, שעשה תוצאות טובות עם א.א.ל לימאסול, אבל היום אנחנו בעידן האינטרנט ואין סודות, כולם יודעים הכל, כך שאני לא חושב שההיכרות שלי אתו תתן לי יתרון״.

שחקני נבחרת ישראל בכדורגל באימון לפני המשחק מול קפריסין

קפטן הנבחרת, טל בן חיים, נשאל במסיבת העיתונאים על החלוץ הקפריסאי, חריסטופי; “הוא שחקן טוב ומאוד מהיר. הוא הוכיח זאת מול ההגנה של נבחרת בוסניה, שרחוקה מלהיות איטית.

יש לנו שחקני הגנה טובים ומנוסים מספיק ואני בטוח שנוכל לעצור את כל נבחרת קפריסין, לא רק אותו, כי הוא טוב אבל אנחנו משחקים נגד נבחרת ולא נגד שחקן אחד. אנחנו בטוחים בעצמנו ובהכנות שעשינו ואני משוכנע שנהיה מוכנים״.

“אני חושב שהנבחרת הקפריסאית עשתה התקדמות גדולה בשנים האחרונות. ראינו את המשחק שלה נגד בוסניה, כולם חשבו שיהיה משחק קל לבוסנים וקפריסין באה ועמדה נכון על המגרש, יצרה הרבה מאוד מצבים וניצחה. צפוי לנו משחק קשה נגד נבחרת במגמת שיפור״.

◄ השר אריאל; “הופתעתי לגלות שנבחרת ישראל בכדורגל תשחק בערב שבת”

שר הבינוי והשיכון וחבר הכנסת (סיעת “הבית היהודי”), מר אורי אריאל, פרסם הודעה בדף הפייסבוק שלו, בה מחה על קיום המשחק בשבת; “אינני עוקב באופן קבוע אחרי אירועי הספורט השונים, ועל כן הופתעתי לפני החג לגלות שנבחרת ישראל, האמורה לייצג בין היתר אותי וכן רבים וטובים משומרי המסורת בישראל, משחקת מחר בערב שבת קודש במשחק רשמי.

מדובר בלא פחות משערורייה חמורה שאחראים לה ראשי ההתאחדות לכדורגל שלא מנעו את הדבר. אני בטוח שניתן היה להקדים את המשחק לפני כניסת השבת או לאחריו ביממה לפחות והעובדה שהדבר לא נעשה מבטא את הזלזול העמוק ב’שומרי המסורת’ וה’שבת’ כפי שמתבטא בענפים נוספים בספורט הישראלי.

בכוונתי לפנות אל שרת התרבות והספורט ולדרוש, כי תפעל באופן תקיף שאירוע שכזה לא יישנה שוב”. סיכם השר אריאל.

ההתאחדות לכדורגל, הבהירה, בתגובה, כי; “אם השר אריאל, היה עוקב אחר עולם הספורט בכלל והכדורגל בפרט באופן קצת יותר סדיר, הוא ודאי היה יודע שההתאחדות לכדורגל, עשתה כל שלאל ידה כדי לא לקיים את משחקי הנבחרת במועדי ישראל, בערבי שישי או בכל יום לאומי אחר.

שר הבינוי והשיכון וחבר הכנסת מר אורי אריאל מוחה על משחק נבחרת ישראל בערב שבת

’אופ״א’ – התאחדות הכדורגל האירופית, עבור מי שאולי לא מזהה את ראשי התיבות – היא הגוף היחיד, הסוברני לקבוע את המועדים, אלא אם השר אריאל, מציע שנוותר על השתתפות בטורנירים בינלאומיים”.

“אופ״א, נמנעה מלשבץ משחקים ביתיים של ישראל בימים האמורים, אבל לא התאפשר לה לסייע מעבר לכך. רגע לפני שהוא תוקף את אופ״א, כדאי שהשר אריאל, יזכור שבמהלך מבצע ״צוק איתן״, התגייס ארגון הכדורגל האירופי להגן על הכדורגל הישראלי וסייע להתאחדות לכדורגל של ישראל בדחיית המשחק הביתי של הנבחרת נגד בלגיה, זאת למרות העובדה שהיו גורמים לא מעטים שביקשו את רעתנו”.

“ההתאחדות, כמו השר אריאל, בטוחה שניתן וכדאי לבדוק את הדברים בטרם העלאת פוסט מיותר ערב משחק הפתיחה נגד קפריסין. נבחרת ישראל מייצגת את כלל אזרחי ישראל ואת המדינה, ואין לנו ספק, כי גם השר אריאל, רוצה בהצלחת הנבחרת מחר ובהמשך״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן