כפר סבא

קדישא כפר סבא: בית העלמין החדש יהיה הירוק הראשון בארץ

0
0

מוטי אלבוים, מנכ”ל ’חברה קדישא כפר סבא’; “המטרה היא הפיכת ’בית העלמין פרדס חיים’ בעיר כפר סבא, לאחד מבתי העלמין המודרניים והנעימים ביותר בישראל. אנו עושים כמיטב יכולתנו שבית העלמין, יהיה מקום שנעים לבוא עליו למרות הנסיבות הקשות שאנשים מבקרים בו”.
חברה קדישא כפר סבא: בית העלמין החדש, יהפוך להיות בית העלמין הירוק הראשון בארץ
חברה קדישא כפר סבא: בית העלמין החדש, יהפוך להיות בית העלמין הירוק הראשון בארץ

חברה קדישא כפר סבא, הודיעה היום (יום שלישי | כ”א אלול התשע”ד), כי היא משלימה בימים אלה עבודות פיתוח וניקיון ’בית העלמין פרדס חיים’ בעיר כפר סבא, עבודות הפיתוח, בעלות של מיליוני שקלים, כללו בין היתר; הצבה של רמפת גישה ל’נכים’ שנוספה לחלקה הוותיקה ולחלקות החדשות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

זאת ועוד; נבנו חומות ודרכי גישה מהצד המערבי של ’בית העלמין פרדס חיים’ בכפר סבא, רוצפו שבילים רחבים המתאימים בין השאר גם ל’נכים בכיסאות גלגלים’, הושלמה נטיעת מאות עצים ושתילים, והותקנה מערכת מים והשקיה מודרנית.

כמו כן, הותקנה מערכת תאורה חדשה אשר תאפשר את קיומן של לוויות בשעות החשכה והלילה.

ממשרד יחסי הציבור איתי גור (גורמז) | גילאב אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי, נמסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; עבודות הפיתוח של בית העלמין החדש בעיר כפר סבא, הן השלב הראשון בתוכנית כוללת להרחבת וחידושו בית העלמין.

במסגרת התוכנית, נרכשו עוד 15 דונמים של קרקעות, אשר יאפשרו חלקות קבורה, והוגשו תכוניות לאישור ב’עיריית כפר סבא’ להקמת מבני שירות ו-רחבת הספדים חדשה לבאי בית העלמין.

בשלב השני, מתכננת חברה קדישא כפר סבא, לפרוס נקודות ישיבה ו-המתנה ולגדר את בית העלמין גם על מנת לצמצם את תופעת גניבת המתכות שעל מצבות הנפטרים.

מוטי אלבוים, בן 56, משמש בתפקיד מנכ”ל ’חברה קדישא כפר סבא’, כבר למעלה מ-25 שנים, הוסיף ומסר, כי; “המטרה היא הפיכת ’בית העלמין פרדס חיים’ בעיר כפר סבא, לאחד מבתי העלמין המודרניים והנעימים ביותר בארץ ישראל. אנו עושים כמיטב יכולתנו שבית העלמין, יהיה מקום שנעים לבוא עליו למרות הנסיבות הקשות שאנשים מגיעים ומבקרים בו.

עלות השיפוץ הנוכחי שהגיע למיליוני שקלים היא רק השלב הראשוני בהרחבת בית העלמין. הנהלת חברה קדישא, קיבלה החלטה להפוך את בית העלמין ל’בית העלמין הירוק הראשון בישראל’ – אנחנו מתקינים מערכות סולאריות, הבנייה תהיה ’בניה ירוקה’ וכן, שמנו דגש על מיחזור מים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן