מופעים

חדרה: הצלחה גדולה למכירה המוקדמת של כרטיסים ל’בום בוקס’ בפארק נחל חדרה

0
0

ראש עיריית מר צביקה גנדלמן; “אנחנו נרגשים ומצפים לפסטיבל “בוּם בוקס” בפארק נחל חדרה. שמחתי לראות את ההיענות המרשימה הן של התושבים שזכו להנחה והן של החיילות והחיילים להם בחרנו להצדיע ולפנק אותם בכרטיסי מתנה. הבטחתי להעיר את התרבות בחדרה וכך אני עושה”.
חדרה: הצלחה גדולה למכירה המוקדמת של כרטיסים  ל’בום בוקס’ בפארק נחל חדרה
חדרה: הצלחה גדולה למכירה המוקדמת של כרטיסים ל’בום בוקס’ בפארק נחל חדרה

פסטיבל המוזיקה הראשון בעיר חדרה מושך אליו קהל אלפים. בשבוע שעבר, התקיימו במרכז הצעירים העירוני, ימי מכירה מיוחדים לכרטיסים אך ורק לתושבי חדרה ומאות תושבים כבר הצטיידו בכרטיס למופע הגדול של השנה; BoomBox Festival – Hadera River Park “בוּם בוקס” בפארק נחל חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

בום בוקס בפארק נחל חדרה, הוא פסטיבל שיזם ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן ומופק על ידי “קבוצת זאפה”. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל; ברי סחרוף, מוש בן ארי, אברהם טל, קרולינה, מוקי, אסתר רדא, התקווה 6, בום פם ואחרים.

פסטיבל המוזיקה “בום בוקס”, יתקיים ביום שלישי, 23.9, יום לפני ערב ראש השנה, החל בשעה 18:00 בערב ועד 06:00 בבוקר ב’פארק נחל חדרה’ מתחת לארובות ״אורות רבין״ מסתתרת פיסת גן עדן שמעטים יודעים על קיומה. פארק חדרה, פרוש על פני שטח של עשרות דונמים למרגלות הארובות בנקודה בה עובר נחל חדרה ונשפך אל הים.

פסטיבל המוזיקה “בום בוקס”, ממוקם בליבו של הפארק, לשפת ’נחל חדרה’ בין חורשות אקליפטוס קסומות ודיונות פראיות שנושקות לחוף הים ממש מתחת לארובות החשמל. בעיריית חדרה, החליטו כי ’פארק נחל חדרה’ יהפוך מעתה לאחד מאתרי ההופעות החשובים בישראל.

ביוזמת ראש העיר חדרה, מר גנדלמן, הקצתה ההפקה כרטיסים ב’חינם’ לטובת חיילים וחיילות בשירות סדיר תושבי העיר חדרה. החיילים הוזמנו לקבל את הכרטיסים בלשכת ראש העיר ומאות כבר הגיעו לאסוף את הכרטיסים.

לאור הביקוש הגדול לכרטיסים, יתקיים ביום שישי ה-19.9, בין השעות 10:00-16:00, יום מכירה נוסף בהנחה מיוחדת לתושבי חדרה בהצגת תעודת זהות, ובמקביל יוכלו חיילים וחיילות להגיע באותו יום ללשכת ראש העיר חדרה בין השעות; 08:00-14:00 ולקבל כרטיסים בחינם בהצגת תעודת חוגר ותעודת זהות.

ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן; “אנחנו נרגשים ומצפים לפסטיבל “בוּם בוקס” בפארק נחל חדרה. שמחתי לראות את ההיענות המרשימה הן של התושבים שזכו להנחה והן של החיילות והחיילים להם בחרנו להצדיע ולפנק אותם בכרטיסי מתנה. הבטחתי להעיר את התרבות בחדרה וכך אני עושה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן