ספורט ישראל

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים לנוער שהתקיימו בנאנג’ינג חזרה הבוקר לישראל

0
0

מנכ”ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג; “אני בטוח שהאירוע השאיר בכם רשמים עזים, ויעצב את דמותכם כספורטאי עלית בעתיד” ◄ הייצוג של ענף השחייה הישראלי, טבע בבריכה; השחיין מארק חינאווי סבל מהעדרו של המאמן האישי מאיר לויה, שהחמיץ ברגע האחרון את המשחקים האולימפיים. השחייניות יעל דניאלי וזוהר שיקלר, היו רחוקות מהיכולת האמיתית שלהן.
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים לנוער שהתקיימו בנאנג’ינג חזרה הבוקר לישראל
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים לנוער שהתקיימו בנאנג’ינג חזרה הבוקר לישראל

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים לנוער שהתקיימו בעיר נאנג’ינג (南京, Nanjing) בסין, חזרה לפנות בוקר (א’) אל ישראל והתקבלה בנתב”ג על ידי מנכ”ל הוועד האולימפי בישראל מר גילי לוסטיג ובני משפחות של הספורטאים. ב-2018 יתקיימו המשחקים האולימפיים לנוער בארגנטינה.

“אני בטוח שהאירוע השאיר בכם רשמים עזים, ויעצב את דמותכם כ’ספורטאי עלית’ בעתיד”, אמר מנכ”ל הוועד האולימפי מר גילי לוסטיג שבירך את המשלחת בשובה.

מר דני אורן, ראש המשלחת לנאנג’ינג, סיכם; “אתם הספורטאים הצעירים הטובים ביותר בגילכם בנוער. אנחנו גאים בכם ומאחלים לכם הצלחה בעתיד”.

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים לנוער בבנאנג’ינג בשדה התעופה בישראל

▼ סיכום הישגי הספורטאים בנאנג’ינג

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל, מסרה היום לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בסיכום הישגי הספורטאים, עולה, כי;

● השחיין עידו הבר, העפיל לגמר ב-200 מ’ חופשי, תוך שבירת השיא הישראלי לבוגרים וסיים במקום ה-6 עם זמן של 1:50.41 ד’. השחיין הבר, דורג גם במקום ה-5 במשחה ל-400 מ’ חופשי עם זמן של 3:53.88 ד’.

● המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, סיימה במקום ה-5.

● המתעמל ארטיום דולגופיאט העפיל לשלושה גמרים; בקרב רב סיים במקום ה-10, בגמר הקרקע, סיים במקום 7 ובגמר הקפיצות סיים במקום ה-5.

● הגולש יואב עומר, סיים חמישי (מקום 5) והגולשת נוי דריהן דורגה במקום ה-8.

● גל סיני, שעלה לגמר בקפיצה משולשת סיים במקום ה-8 והקופץ במוט דניס גלודבסקי, סיים במקום ה-11. שניהם שיפרו את השיאים האישיים שלהם,.

● טניסאית השולחן ניקול טרוסמן, סיימה במקום ה-9.

● הטריאתלט עומרי בהט, סיים במקום ה-10 עם 56.12 ד’,

● הקשתית מאיה רייסין דורגה במקום ה-17.

● הג’ודוקא עידן ורדי, לא הצליח בתחרות האישית, והיה שותף למדליית ארד קבוצתית.

הגולש יואב עומר, המאמן רוני מאיר, והגולשת נוי דריהן בישראל | צילום: הוועד האולימפי

הייצוג של ענף השחייה הישראלי, טבע בבריכת השחייה; כאשר מספר ספורטאים לא הצליחו להגיע למיצוי היכולת שלהם. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר אצל השחיין מארק חינאווי, שמאמנו האישי מאיר לויה, החמיץ ברגע האחרון את המשחקים האולימפיים, והדבר פגע בחניכו. השחייניות; יעל דניאלי ו-זוהר שיקלר, היו רחוקות מהיכולת האמיתית שלהן.

כאמור, המשחקים האולימפיים לנוער בארגנטינה, יתקיימו בשנת 2018.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן