רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון: עיתונאי הספורט עמיחי שפיגלר, ישדר את משחקי ליגת העל בכדורגל

0
0

שפיגלר, ישדר את משחקי ליגת העל בכדורגל ואת משחקי נבחרת ישראל מתאריך 16.9.2014 ◄ עמיחי שפיגלר; “זו זכות גדולה להיכנס לנעליו הגדולות של השדר יורם ארבל. אני רוצה להודות לאנשי מחלקת הספורט על הבחירה והאמון…”.
הערוץ הראשון: עיתונאי הספורט עמיחי שפיגלר, ישדר את משחקי ליגת העל בכדורגל
הערוץ הראשון: עיתונאי הספורט עמיחי שפיגלר, ישדר את משחקי ליגת העל בכדורגל

העורך הראשי של ’רשות השידור’ מר יונה ויזנטל, ומר מאיר בר, מנהל מחלקת הספורט, הודיעו אתמול בבוקר (ראשון) על הצטרפותו של שדר הספורט והעיתונאי עמיחי שפיגלר אל מחלקת הספורט של ’הערוץ הראשון’.

’מחלקת הספורט של הערוץ הראשון’, זוכה לחיזוק משמעותי ומרענן בדמותו של עמיחי שפיגלר, שישדר את משחקי ליגת העל בכדורגל ואת משחקי נבחרת ישראל החל מתאריך; 16.9.2014.

שפיגלר, החל את דרכו המקצועית ב’ערוץ הספורט’ בשנת 1998 ומאז שימש שדרן מוביל ומגיש תכניות ובהן; מהדורת “חדשות הערב של ערוץ הספורט”, “יציע העיתונות”, “אולפן ליגת האלופות” ועוד תוכניות.

עם צירפו אל צוות מח’ הספורט של ’הערוץ הראשון’ אמר עמיחי שפיגלר; “אני שמח ונרגש להצטרף ל’שידורי הכדורגל’ של הערוץ הראשון.

“זו זכות גדולה להיכנס לנעליו הגדולות של השדר יורם ארבל. אני רוצה להודות לאנשי מחלקת הספורט של הערוץ הראשון בטלוויזיה הישראלית על הבחירה והאמון.

כמו כן, תודה למנכ”ל ’ערוץ הספורט’ מר תומר תורג’מן שתמך, עודד ונתן את ברכת הדרך למהלך”. סיכם שדר הספורט עמיחי שפיגלר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן