כסף מדבר

לוטו: אימא ל-3 ילדים ממרכז הארץ, זכתה ב-15 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס

0
0

בשורות טובות באות ב”זוגות”: אם ל-3 ילדים, התבשרה על זכייה ב-15 מיליון ₪ בלוטו ביום בו הודיעו על הפסקת האש; “קבעתי עם בעלי להיפגש בתוך שעה בבית מפעל הפיס, שם ניגשנו למחלקת הזכיות לקבל את הזכייה המיוחלת; אני מאושרת היום מאוד… גם זכייה גדולה וגם הבשורה ביום בו הוכרז על הפסקת האש… אין מאושרת ממני”.
לוטו: אימא ל-3 ילדים ממרכז הארץ, זכתה ב-15 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס
לוטו: אימא ל-3 ילדים ממרכז הארץ, זכתה ב-15 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס

בהגרלת הלוטו שהתקיימה שלשום (שלישי ל’ אב התשע”ד , 26.08.2014), זכתה אישה כבת 50 אם ל-3 ילדים ממרכז הארץ ב-15 מיליון שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

ממשרד יחסי הציבור פיליזר תקשורת, מסרה היום (יום חמישי | ב’ אלול התשע”ד), ענבר מאיו לכתב ’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “הזוכה המאושרת בהגרלת הלוטו, שלחה ’טופס לוטומטי’ בסכום של 46.60 ₪”.

הזוכה המאושרת, סיפרה, כי בהגיעה לעבודתה בדקה את הטופס ומה רבה הייתה הפתעתה להיווכח, כי היא הזוכה היחידה ב’הגרלת הלוטו’.

“פרצתי בבכי, מרוב התרגשות ובקושי הצלחתי להסתיר את התרגשותי מעמיתי לעבודה, והדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לבעלי ולבשר לו על הזכייה הגדולה בלוטו”.

“קבעתי עם בעלי להיפגש בתוך שעה ב’בית מפעל הפיס’, שם ניגשנו ל’מחלקת הזכיות’ לקבל את הזכייה המיוחלת; אני מאושרת היום מאוד” – אמרה הזוכה המרוצה שהוסיפה בדבריה, כי; “גם זכייה גדולה וגם הבשורה ביום בו הוכרז על הפסקת האש… אין מאושרת ממני”.

הזוכה, אם ל-3 ילדים, סיפרה, כי הכסף, יסייע לה לשפר לה ולמשפחתה את איכות חייהם; “היה לי חלום לטייל בחו”ל יחד עם כל המשפחה, עתה אוכל להגשים את החלום”.

“ב-עודף” שיישאר לי, אסייע לילדי להסתדר בחיים, כמו למשל; “לימודים באוניברסיטה, ורכישת דירות ללא משכנתא על הראש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן