בחזרה לבית הספר ולגן

חדרה, נערכה לפתיחת שנת הלימודים החדשה בפגישה עם שר החינוך

0
0

במסגרת כנסי היערכות לפתיחת שנת הלימודים בעיר חדרה נפגש ראש העיר עם כל מנהלי בתי הספר, גננות וסייעות ◄ בכנס שהתקיים לראשי רשויות מקומיות במחוז חיפה, נפגש ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן עם שר החינוך מר שי פירון, ועם מנהלת המחוז הגב’ רחל מתוקי.
חדרה, נערכה לפתיחת שנת הלימודים החדשה בפגישה עם שר החינוך
חדרה, נערכה לפתיחת שנת הלימודים החדשה בפגישה עם שר החינוך

ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, נפגש עם שר החינוך מר שי פירון, עם מנהלת המחוז הגב’ רחל מתוקי ועם בכירים נוספים במשרד החינוך, וזאת בכנס שהתקיים לראשי רשויות מקומיות ומנהלי אגפי החינוך במחוז חיפה במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים תשע”ה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

במפגש עם השר פירון ומנהלת המחוז הגב’ מתוקי, דן ראש העיר חדרה מר גנדלמן בהכנות לפתיחת שנת הלימודים תשע”ה ובנושאים נוספים שנועדו לקדם את החינוך בעיר חדרה.

בנוסף ל’כנס המחוזי’ התקיימו גם כנסי היערכות שמקיימת עיריית חדרה לצוותי החינוך וההוראה של כל מוסדות החינוך בעיר.

השבוע, התקיים ב’אשכול פיס’ בעיר חדרה, כנס היערכות לגננות ולסייעות במעמד ראש העיר מר צביקה גנדלמן, הממונה על תיק החינוך בעירייה, סגן ראש העיר והמשנה לתיק החינוך עו”ד צפריר ביטון, מ”מ אגף החינוך הגב’ לאה אבוטבול, מנהל מחלקת החינוך הקדם יסודי מר שמעון כלפון, מנהלי המחלקות השונות באגף החינוך, נציגי משרד החינוך, מפקחי החינוך הממלכתי והחינוך הממלכתי-דתי ומאות גננות מכל גני הילדים בעיר.

גם למנהלי בתי הספר בחדרה, התקיים ’כנס היערכות’ שעסק בלמידה משמעותית ליצירת תשתיות של קהילה חינוכית לומדת, היכרות עם תוכנית העבודה העירונית וחשיפה לפלטפורמות לחדשנות חינוכית.

ראש העיר מר גנדלמן, העלה את נושא; המנון העיר, ועמד על החשיבות של לימודו בכל מוסדות החינוך על מנת לעודד את הגאווה המקומית.

עוד ציין ראש העיר חדרה, כי כפי שבשנה החולפת הקפיד לסייר בכל בתי הספר בעיר חדרה, בשנת הלימודים תשע”ה בכוונתו לסייר ולהכיר את כל גני הילדים בעיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן