פלילים

אילן בן-עמי החשוד ברצח המסעדנית וזמרת דפנה בר ציון נעצר בתל אביב

אילן בן עמי הגיטריסט המוכר מ"הברירה הטבעית", זוהה ע"י המשטרה במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת לב תל אביב ◄ המשטרה, תבקש מחר (ב’) את הארכת מעצרו של אילן בן עמי, בעלה של דפנה בר ציון, שחי בנפרד ממנה ואשר על פי החשד רצח אותה במכות פטיש.
0
0
אילן בן-עמי החשוד ברצח המסעדנית והזמרת דפנה בר ציון, נעצר במרכז תל אביב
בן-עמי ובר ציון

אילן בן-עמי, הגיטריסט המוכר של להקת “הברירה הטבעית”, החשוד ברצח בת זוגו המסעדנית והזמרת דפנה בר ציון, נעצר הערב (יום ראשון | כ”א אב התשע”ד) לאחר מידע של אזרח שהבחין בו הגיע ל’תחנת לב’ תל אביב ועם קבלתו ערכו שוטרי סיור ובמהלכו הבחינו בחשוד ולכדו אותו במרכז העיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

בן עמי, חשוד, כי רצח לפני שלושה ימים את אשתו הזמרת והמסעדנית דפנה בר ציון, שכבר הובאה למנוחות ביום שישי, כיממה לאחר הרצח ברחוב בן עטר בשכונת פלורנטין בעיר תל אביב.

בן עמי, נישא לפני שנתיים לדפנה בר ציון, חי לאחרונה בנפרד ממנה לאחר שנפרדו, ועל פי החשד גרם למותה ממכות של פטיש בחלק העליון של גופה. לדברי המשטרה, הושקע מאמץ רב בחקירת הרצח במישור המודיעיני והטכנולוגי לאיתור הנגן החשוד ברצח.

מוקדם יותר במהלך היום נקטה המשטרה בצעד נדיר או טאקטי (הטעיית החשוד), כשפרסמה בכל אמצעי התקשורת, כי היא מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של החשוד בן עמי.

לאחר הרצח בן עמי, ניתק את הטלפונים שברשותו ונמנע מלהשתמש בכרטיסי אשראי. השוטרים חיפשו בבתי בני משפחתו ואצל שלמה בר, סולן להקת “הברירה הטבעית”, ושאר חברי להקת “הברירה הטבעית”, שעל בה חבריה נמנה. מספר מתלמידיו של בן עמי, שהיה מורה לגיטרה, תושאלו.

כאמור, הערב (א’) נשמו השוטרים לרווחה לאחר שהתקבל מידע של אזרח שהבחין בו הגיע ל’תחנת לב תל אביב’ ועם קבלתו יצאו מיידית בלשים ושוטרי סיור לשטח ובמהלכו הבחינו בחשוד ולכדו אותו במרכז העיר.

הלילה, יחקר חקירה ראשונית ב’מרחב יפתח’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן