בנקים

בנק ישראל, בחר לשירותי ייעוץ בתחומי תקשורת והסברה את היחצ”ן אלי דוידוביץ’

0
0

נגידת בנק ישראל ד”ר קרנית פלוג, מוטרדת מתדמיתה ומתדמית בנק ישראל במרחב התקשורתי המגוון והמשתנה בו פועל הבנק, התקנאה בקודמה בתפקיד, אחרת קשה להבין את הצורך במינוי של היחצ”ן דוידוביץ’, זאת חרף העובדה, כי במשרד מערך הדוברות של בנק ישראל, יש תקן לדובר ולסגן דובר, שמר דוידוביץ’ וחברת שבבעלותו ’GCS’ נכנסים למעשה גם לנעליהם במסגרת פעילותו.
בנק ישראל, בחר לשירותי ייעוץ בתחומי תקשורת והסברה את היחצ
בנק ישראל, בחר לשירותי ייעוץ בתחומי תקשורת והסברה את היחצ”ן אלי דוידוביץ’

ועדת המכרזים של בנק ישראל לשירותי ייעוץ בתחומי תקשורת והסברה, בחרה, בתום הליך מכרזי ממושך שבמסגרתו נבחנו כעשרה משרדים לייעוץ תקשורתי, ביועץ התקשורת עו”ד אלי דוידוביץ’, שותף ומנכ”ל חברת הייעוץ התקשורתי GCS.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

דובר בנק ישראל, מר יואב סופר, מסר אתמול (שישי | י”ט אב התשע”ד) לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “ההתקשרות עם משרד ייעוץ תקשורתי, נועדה לסייע למערך הדוברות ולהנהלת הבנק, לגבש ולנהל את פעילות התקשורת וההסברה במרחב התקשורתי המגוון והמשתנה בו פועל בנק ישראל”.

יואב סופר, דובר

יועץ התקשורת עו”ד אלי דוידוביץ’, משמש יועץ אסטרטגי, המתמחה בניהול וליווי מאבקים רגולטורים משפטיים וציבוריים וניהול משברים. כעורך דין, התמחה במשפט מנהלי ומסחרי, ליווה בשנים האחרונות בכישרון רב מאבקים ומכרזים מהמרכזיים במשק הישראלי.

יצוין, כי היחצ”ן אלי דוידוביץ’, הצטרף גם לפני שנתיים (יוני 2012), אל צוות התקשורת של נגיד בנק ישראל לשעבר פרופ’ סטנלי פישר אשר כיהן כנגיד מחודש מאי 2005 עד יוני 2013 ואותו החליפה, כידוע ד”ר קרנית פלוג ב-13 בנובמבר 2013.

נראה, כי נגידת בנק ישראל ד”ר קרנית פלוג, מוטרדת מתדמיתה ומתדמית בנק ישראל במרחב התקשורתי המגוון והמשתנה בו פועל הבנק, התקנאה בקודמה בתפקיד, אחרת קשה להבין את הצורך במינוי של היחצ”ן דוידוביץ’, זאת חרף העובדה, כי במשרד מערך הדוברות של בנק ישראל, יש תקן לדובר ולסגן דובר, שמר דוידוביץ’ וחברת שבבעלותו ’GCS’ נכנסים למעשה גם לנעליהם במסגרת פעילותו.

ייאמר מיד, כי גם לא דווח מה יהיה שכרו של היחצ”ן עו”ד אלי דוידוביץ’, אך הערכה היא, כי מדובר בסכום גבוה מאוד לפעולות יחסי ציבור מכספי הציבור.

◄ משרד האוצר, ביטל התקשרות עם יחצ”ן עקב הביקורת הציבורית

יעל אנדורן, האוצר

כזכור, ב’משרד האוצר’, רק לפני כחודשיים (מחצית מאי), ביטלה מנכ”לית משרד האוצר, הגב’ יעל אנדורן, את ההתקשרות עם היחצ”ן מוטי שרף, חרף העובדה שזכה במכרז כחוק ובציון הגבוה ביותר, הביטול נבע בשל סוגיית ניגוד העניינים ובעיקר עקב הביקורת הציבורית.

צריך לזכור, כי פרסם מכרז חיצוני לתפקיד דובר משרד האוצר שיוליך את מהלכי הדוברות של משרד האוצר, בצורה יעילה יותר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן