מסחר | תעשייה

מכון היצוא: ישראל במובילות ביצוא מוצרי קוסמטיקה להגנה מפני נזקי שמש ומדוזות

0
0

קרם ישראלי נגד מדוזות, משמש גם את חיילי “המרינס” האמריקאים ◄ ניצן פייקוב, מנהלת ענף קוסמטיקה במכון היצוא; “כמדינה שטופת שמש ולמודת התמודדות עם תנאי חום, ישראל, נתפסת כשם דבר בעולם הקוסמטיקה הייעודית להגנה מהשמש, כאשר חברות ישראליות רבות מייצאות מוצרי קוסמטיקה למגוון מדינות ברחבי העולם”.
מכון היצוא: ישראל במובילות ביצוא מוצרי קוסמטיקה להגנה מפני נזקי שמש ומדוזות
מכון היצוא: ישראל במובילות ביצוא מוצרי קוסמטיקה להגנה מפני נזקי שמש ומדוזות

יש כנראה בכל זאת אור בקצה הצוּק או המנהרה, אליבא דה היחידה הכלכלית, של המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי(IEICI) , עולה, כי בשנת 2013, הסתכם יצוא ענף קוסמטיקה, טואלטיקה ואריזה במכון היצוא, בכ-649 מיליון דולר, המהווים עלייה של כ 13% לעומת שנת 2012, בה הסתכם היצוא בכ- 574 מיליון דולר. היצוא לאיחוד האירופי, הסתכם בכ- 247 מיליון דולר, שהם 38% מסך כל יצוא הקוסמטיקה והטואלטיקה, היצוא לצפון אמריקה, הסתכם בכ-202 מיליון דולר שהם 31% מסך היצוא והיצוא לאסיה, הסתכם בכ-54 מיליון דולר שהם 8% מסך היצוא.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

מנהלת ענף קוסמטיקה, טואלטיקה ואריזה ב’מכון היצוא’ הגב’ ניצן פייקוב, אומרת, כי: “החברות הישראליות בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה, ידועות בעיקר בזכות ’מוצרי ים המלח’ שהן משווקות לעולם, אך כעת מתפתחת גם מגמת יצוא של מוצרי קוסמטיקה להגנה מן השמש ומ… מדוזות.

כמדינה שטופת שמש ולמודת התמודדות עם תנאי חום, ישראל, נתפסת כשם דבר בעולם ’הקוסמטיקה הייעודית להגנה מהשמש’, כאשר חברות ישראליות רבות מייצאות מוצרי קוסמטיקה בתחום למגוון מדינות ברחבי העולם”.

ע. דוברת, מכון היצוא, הגב’ לירון הדר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מנתוני היחידה הכלכלית במכון היצוא, מתברר, כי בין המוצרים הישראליים והחברות המייצאות לעולם;

● חברת “נידריה טכנולוגיות” – מייצאת את Safe Sea, פטנט עולמי, קרם הגנה אשר מעכב ומשבש את מנגנוני הצריבה של המדוזה ומבטיח הגנה של למעלה מ- 90% בעת הרחצה בים. המוצר הצליח לחדור במהירות לשווקים רבים בעולם וכיום משווק ליותר מ- 10 מדינות, ביניהן; ארה”ב, יפן, איטליה, צרפת, ספרד ועוד. בנוסף הגיע המוצר עד לחיל הים של ארה”ב (“המרינס”) ומשמש כיום את חייליו.

● חברת “מורז” – מייצאת את סדרת SUN SAVER, סדרת מוצרי הגנה ייחודיים מפני השמש בעלי פעולה כפולה, גם מגנים על העור מפני השמש וגם משקמים אותו מהנזקים הנגרמים לו בעת החשיפה באמצעות רכיבים טבעיים. הסדרה מבוססת על צמחי המרפא פוליגונום ו-שמן אובליפיחה, המסייעים לשיקום והחייאת העור.

ענף קוסמטיקה, טואלטיקה ואריזה במכון היצוא הישראלי צילום: מכון היצוא

צמח הפוליגונום, ידוע בסגולות המרפא הייחודיות בטיפול וריפוי בעיות עור. צמח זה, משמש לנטרול הרדיקלים החופשיים ומסייע בהגנה והרגעה של העור מנזקי השמש כדוגמת; כוויות שמש, נזקי עור, כתמי שמש וקמטים (הזדקנות העור).

שמן האובליפחה, משקם ומחייה את מצב העור. החברה מייצאת את מוצריה לשווקים בינלאומיים, כגון; צרפת, נורבגיה, ספרד, אנגליה, לטביה, רומניה, טורקיה, קפריסין, הולנד, פולין, קנדה, ארה”ב, רוסיה, הונג קונג, סין, טיוואן וסינגפור.

כאמור, חברת מורז, משווקת מוצרים טבעיים המבוססים על סגולות צמחי מרפא שהינם “תורתם” של המזרח הרחוק, בין היתר גם לסין.

עופר מור מנכ”ל מורז צמחי מרפא, מסביר; “דווקא לאור המורשת הסינית העתיקה בשימוש מרכיבים מהטבע לריפוי הגוף והנפש, בקרב העשירון העליון ההולך וגדל בסין יש ביקוש רב למוצרים מיובאים על בסיס צמחי מרפא. הרציונל הוא שצמחי מרפא כחומרי גלם בשילוב ידע טכנולוגי מתקדם מהמערב, מביאים למלוא מימוש הפוטנציאל של החומרים הטבעיים ולתוצאות ריפוי אופטימאליות”.

● חברת “אמיליה קוסמטיקס” – מייצאת את מוצרי Safe Harbor, מגוון מתקדם של מוצרי טיפוח והגנה מהשמש, אשר מיוצרים מאחוז גבוה של רכיבים טבעיים. מוצרי Safe Harbor, אינם מכילים מסננים כימיים ומספקים הגנה מרבית ורחבת היקף נגד קרני UVA ו-UVB, המזיקות לעור. המוצרים בסדרה משלבים מקבץ עשיר של חומרי אנטי-אייג’ינג טבעיים, הנועדים להזין ולהגן על עור חשוף, כמו גם את האצות האדומות אובליפיחה, עלי תה ירוק ועוד.

המוצרים הייעודיים לתינוקות וילדים, מכילים תערובת קרם לחות המכילה שמן חוחובה, קמומיל, ומליסה. כיום מייצאת החברה את המוצרים למגוון מדינות ברחבי ארה”ב וקנדה, כגון; קנזס, אוקלהומה, ניו יורק, לוס אנג’לס ועוד. חברת “אמיליה קוסמטיקס” עובדת במהלך 5 השנים האחרונות עם לקוחות גדולים בחו”ל, כגון; Wal-Mart, Walgreens ו-CVS.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן