נדל"ן

נדל”ן באזור ים המלח, דווקא בזמן מבצע ’צוק איתן’ נרשם ביקוש מוגבר למגרשים לבנייה

0
0

מאז תחילת מבצע ’צוק איתן’ נרשמת במועצה האזורית מגילות בצפון ים המלח, עלייה של מאות אחוזים בפניות מתעניינים למגורים באזור, לדוגמא; מחיר בניית בית צמוד קרקע, יחל ב-800 אלף ₪, בעוד הקרקע, תינתן ללא תשלום! ◄ מוצי דהמן, ראש המועצה; “תחת הנסיבות המצערות של שלושת השבועות האחרונים, הוכח, כי אזור צפון ים המלח הוא האזור השקט והבטוח בישראל”.
נדל
נדל”ן באזור ים המלח, דווקא בזמן מבצע ’צוק איתן’ נרשם ביקוש מוגבר למגרשים לבנייה

המועצה האזורית מגילות השוכנת לחופיו הצפוניים של ים המלח רושמת גידול משמעותי במספר המתעניינים באפשרויות המגורים במקום. “עד תחילת חודש יולי, היו כ- 20 פניות בחודש של מתעניינים ברכישת בית באחד מהישובים במועצה אך עם תחילת מבצע צוק איתן ובמשך כחודש הטלפונים לא חדלו”, סיפרה ענת ברוכי, אחראית על הצמיחה הדמוגרפית במועצה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

על פי נתונים, שנאספו, חל גידול משמעותי ביותר של מאות אחוזים בפניות מתעניינים. כך למשל; “עד חודש יוני, היו כ- 20 מתעניינים בחודש ואילו רק החודש, כבר יצרו קשר יותר מ-300 מתעניינים”, מוסיפה אחראית על תחום הצמיחה הדמוגרפית במועצה הגב’ ענת ברוכי.

המועצה האזורית מגילות בצפון ים המלח, מציעה מגרשים בני חצי דונם ל’בנייה עצמית’ כאשר מחיר בניית בית צמוד קרקע, יחל ב-800 אלף ₪ בעוד הקרקע, תינתן ללא תשלום!

ראש המועצה האזורית מגילות בצפון ים המלח, מר מוצי דהמן; “זהו המקום המיוחד בעולם – הקמת בית אל חופי ים המלח, מעולם לא הייתה קלה וזולה יותר. מי שמגיע לכאן מבין מיד, כי אין דבר טוב בעולם מאשר לקום בבוקר מול ים המלח”.

“תחת הנסיבות המצערות של שלושת השבועות האחרונים מהבחינה הביטחונית, הוכח, כי אזור צפון ים המלח הוא האזור השקט והבטוח בישראל”. הוסיף דהמן, ראש המועצה האזורית מגילות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן