מבצע צוק איתן

קנדה, מתייצבת לצד ישראל ומביעה בה תמיכה והזדהות מוחלטת ב’מבצע צוק איתן’

0
0

חברת הפרלמנט הקנדית, מהמפלגה הליברלית, הגב’ קרוליין בנט באירוע הזדהות של קנדה עם ישראל; “אם רוצים שלום בכל המובנים, לא יכול להיות שלום כל עוד חמא”ס שולט בעזה…” ◄ חבר פרלמנט הקנדי, מר דויד סוויט; “יש לכם את הזכות להגן על עצמכם, ואתם יכולים לסמוך עלינו שנעמוד לצדכם לאורך כל הדרך”.
קנדה, מתייצבת לצד ישראל ומביעה בה תמיכה והזדהות מוחלטת ב’מבצע צוק איתן’

קנדה, מתייצבת לצד ישראל ומביעה בה תמיכה והזדהות מוחלטת ב’מבצע צוק איתן’

“בשם מדינת קנדה, אנו עומדים עם ’עם ישראל’ במבצע “צוק איתן”. ארגון חמאס, רוצה לפגוע באזרחים חפים מפשע, אם זה היה קורה במדינת קנדה, גם אנחנו היינו דואגים לכך שהירי יפסק, אנו רוצים עבורכם שקט ושלום באזורכם” – כך הכריז בפני מאות המשתתפים שר החוץ הקנדי מר ג’ון בירד, אמש (רביעי | ג’ אב התשע”ד) בעצרת הזדהות ותמיכה במדינת ישראל, צה”ל ו-תושבי הדרום בפרט במלון מצודת דוד בירושלים בחסות קק”ל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

שר החוץ הקנדי מר בירד, שהתנצל שאינו יכול להיות נוכח באולם באירוע הזדהות של קנדה עם ישראל, הוסיף מעל גבי מסך הוידיאו, את המילים; ’עם ישראל חי’.

האירוע התקיים בהשתתפות יו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר, ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, נציג ראש ממשלת ישראל, ח”כ רונן הופמן, שגרירת קנדה בישראל הגב’ ויויאן ברקוביצ’י וחברי הפרלמנט הקנדיים. את אירוע ההצדעה, יזם הסנטור לשעבר מר ג’רי גרפסטין.

חבר הפרלמנט הקנדי, מן המפלגה הקונסרבטיבית, מר דויד סוויט, ציין בדבריו, כי; כבוד הוא לו להיות באירוע בתמיכה בישראל; “היכן שחיים בדמוקרטיה כמונו הקנדים, אנחנו כואבים עמוקות יחד אתכם כל פגיעה בחיילי צה”ל, בשם העם הקנדי וראש ממשלת קנדה מר סטיבן הרפר, יש לכם את הזכות להגן על עצמכם, ואתם יכולים לסמוך עלינו שנעמוד לצדכם לאורך כל הדרך”.

חברת הפרלמנט הקנדית, מהמפלגה הליברלית, הגב’ קרוליין בנט, אמרה במהלך הערב; “אם רוצים שלום בכל המובנים, לא יכול להיות שלום כל עוד חמא”ס שולט בעזה.

ראש ממשלת קנדה מר סטיבן הרפר, בעת ביקורו האחרון בישראל | צילום: ארכיון

אנו כאן עם חברינו מקנדה ומישראל וביחד מעבירים מסר עמוק לעולם, היום נחשפנו וראינו במו עינינו את אשר ישראל, חווה ביום יום, בביקור במוקדים השונים בארץ, בין היתר בביקור החיילים הפצועים בבית החולים. כאן החיים נבחרים על פני מוות.

לאור מה שקורה בימים אלו, ירי הרקטות על ישראל והמנהרות שהתגלו מתחת לפני האדמה – אנו מבטיחים לכם – אנו רוצים שהעולם ידע באמת מה מתרחש כאן.

אנו נשוב לקנדה ונדבר ונספר את אשר קורה ונציג את תמונת האמת, בשם חברי הפרלמנט הקנדי, לנו הכבוד לקדם נושא זה. זאת אני מבטיחה לכם”.

כזכור, ראש ממשלת קנדה מר סטיבן הרפר, נחשב לאחד המנהיגים הבולטים בעולם באהדתם למדינת ישראל ומחזיק בעמדות פרו ישראליות מובהקות.

לאורך כל הקדנציה של הרפר, התייצבה קנדה לצד ישראל, והפכה לידידתה הקרובה.

מר הרפר, אף השתתף לפני כ-8 חודשים בערב ’ועידת קק”ל לתמיכה בישראל’ שהתקיים בקנדה בהשתתפות 4,000 אורחים, והיה אורח הכבוד בערב זה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן