תחבורה | רכב | תעופה

מזל אריה מזל החודש מה-22.7 ועד 23.8

0
0

לפי הקבלה מזל אריה מתקשר לחודש אב וליסוד האש. בני המזל מאופיינים כטיפוסים בעלי הערכה עצמית רבה הדורשים כבוד אך גם יודעים לתת כבוד, גם הגאוותנות היא מנת חלקם של חלק מבני מזל אריה. הם חייבים להרגיש כל הזמן במרכז העולם, כאשר כל הסובבים אותם מעריצים אותם, בני המזל גם צרכנים בלתי נדלים של מותרות ותענוגות.
מזל אריה מזל החודש מה-22.7 ועד 23.8
מזל אריה מזל החודש מה-22.7 ועד 23.8

באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל אריה” הוא מי שנולד בין ה־22 ביולי לבין ה־22 באוגוסט (לערך).במסורת היהודית מתייחס מזל אריה לחודש אב. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל אריה האסטרולוגי.הכוכב השולט על על מזל אריה הוא הַשֶמֶשׁ שהיא כוכב במרכז מערכת השמש, כדור הארץ וגופים נוספים חגים סביב השמש במסלול קבוע עקב כוח המשיכה שלה. על מנת להבין את מזל אריה עלינו להבין את מהותה של השמש. מחד היא מזינה את כדור הארץ באנרגיה, אך מאידך היא גם עלולה לייבש ולשרוף את כל מי שאינו מתגונן מפניה.

מזל אריה הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות,הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל קשת. מזל אריה, משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד מזל שור, מזל עקרב ומזל דלי. הכוכב השליט של מזל אריה הוא השמש. במיתולוגיה היוונית מזוהה המזל עם האריה הנימאי שנשחט על ידי הרקולס כאחת ממטלותיו, והושם על כיפת השמיים. המצרים סגדו לאריה משום שהשמש הייתה במזל זה בתקופת שטפונות הנילוס.

מאפייני המזל:

סמל המזל: אריה
איבר בריאותי רגיש: לב
אלמנט: אש, יציב
איכות: נאמנות, אם כי קיימת נטייה לפלרטט – בעיקר לשם חיזוק האגו.

תכונות חיוביות:

אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים,רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.

תכונות שליליות:

אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכול בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.

תחזית שנתית לשנת 2014 לילידי המזל:

שפע;

השנה ייכנס הכוכב יופיטר, המביא איתו שפע והזדמנויות למזל שלכם, כך שתהיה לכם תחושה של התחלות חדשות ומהנות.

מאחר וכוכב זה מגיע אליכם אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שהשנה הנוכחית היא גם שנת המזל שלכם. ייתכנו לכם התחלות חדשות במישור האישי הכלכלי והחברתי.

למעשה בכל תחום שבו תרצו לפתח את חייכם. אל תהססו להתחיל בשינויים חדשים ולעבור מנושא לנושא במידה ויהיו לכם הזדמנויות לכך. השנה מתאים לכם להתנהג בדרך זו, עד אשר תגיעו להחלטה ברורה של מה עליכם לעשות. בין ינואר 2015 ועד אפריל 2015, היזהרו מהוצאות ובזבוזים שאינם הכרחיים
.

קושי;

בשנה הקרובה ימשיך להימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי אתם כבר מכירים אנרגיה זו בחייכם ויודעים מהי ההשקעה הנדרשת מכם לשמירה על המסגרת הנראית לכם כמתאימה.

זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי, שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שיוצרו.

כל ילידי המזל שנולדו בשליש הראשון והאמצעי יכולים לנוח מהשפעת הכוכב כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת שלכם ואילו רק אלה שנולדו בשליש האחרון יצטרכו להמשיך ולהתעמת עם הכוכב לקראת אוגוסט 2015. רק לאחר מכן תצאו מהשפעת הכוכב סטורן לחלוטין.

* בברכת מזל טוב.
___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

ההקדמה על מזל אריה מתוך אתר ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן