חדרה

החברה הכלכלית של חדרה, בחרה במר עופר מלכה, לתפקיד מנכ”ל החברה

0
0

עופר מלכה, שיהיה מנכ”ל החברה הכלכלית של חדרה, הוא בן 50, סא”ל במיל’, יליד העיר חדרה ובוגר מערכת החינוך העירונית. בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מאוני’ ברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל ציבורי מאוני’ חיפה ◄ עופר מלכה; “נהפוך את החכ”ל לגוף יוזם, מבצע ומוביל לרווחת תושבי חדרה והעיר כולה”.
החברה הכלכלית של חדרה, בחרה במר עופר מלכה, לתפקיד מנכ
החברה הכלכלית של חדרה, בחרה במר עופר מלכה, לתפקיד מנכ”ל החברה

דירקטוריון החברה הכלכלית של חדרה, בחר במר עופר מלכה לשמש בתפקיד מנכ”ל החברה לאור המלצת ועדת האיתור שהוקמה לצורך כך. 16 מועמדים ניגשו למכרז לבחירת מנכ”ל החברה הכלכלית, מהם חמישה לא עברו את תנאי הסף ושניים בחרו שלא להופיע בפני ועדת האיתור. בתום סבב הראיונות החליטה הוועדה, להמליץ ל’דירקטוריון החברה הכלכלית חדרה’ על מר עופר מלכה על בסיס הנימוקים הבאים; “התרשמותם החיובית של חברי הוועדה, מניסיונו העסקי של מר מלכה, מניסיונו בניהול פרויקטים ציבוריים מורכבים, מתפיסתו היזמית וכמו גם מאופיו הנעים, יכולות הניהול ויחסי אנוש, מוטיבציה גבוהה ויכולות מוכחות בניהול תקציבים, כוח אדם ופרויקטים”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

עופר מלכה, שיהיה מנכ”ל החברה הכלכלית של חדרה, הוא בן 50, סא”ל במיל’, יליד העיר חדרה ובוגר מערכת החינוך העירונית. בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת חיפה.

בשירותו הצבאי, שימש מלכה, כמ”כ, מ”מ ומ”פ בגדוד 12 של גולני, סיים בהצטיינות קורס קציני חי”ר וקורס קצינים של הכוחות המיוחדים בארה”ב. בין התפקידים שמילא, מלכה; מפקד פלוגת “העורב” של גולני, קצין אג”ם של אגד החמ”מ (חימוש מונחה מדויק) ומפקד גדוד חי”ר סדיר בדרגת סא”ל.

בהמשך שימש מר עופר מלכה, במשך 18 שנים בתפקידים שונים במשרד ראש הממשלה, בין היתר במסגרת שליחויות בחו”ל. הוא שולט בחמש שפות ובהן; אנגלית, איטלקית וערבית.

בשנים; 2008-2011, היה מלכה ראש נציגות בשגרירות ישראל באיטליה, בהמשך היה למנהל בכיר ודירקטור בקבוצת “כוכב שטרית” ולראש המטה של ח”כ אראל מרגלית. בחודשים האחרונים, שימש מר מלכה, כיועץ חיצוני לפרויקטים כלכליים של החכ”ל.

למר מלכה, יש ניסיון גם של למעלה מעשרים שנה בניהול בכיר, הקמת חברות, פיתוח עסקי וניהול תקציבים של עשרות מיליוני שקלים.

בראש ועדת האיתור שהקימה החכ”ל עמד מר בשארה עבסאווי הממונה על רשויות מקומיות ב’מחוז חיפה’ מטעם משרד הפנים ולשעבר חבר הוועדה הקרואה שניהלה את העיר חדרה מטעם משרד הפנים, חברי הוועדה, מלבדו, היו; יצחק בורבא יו”ר איגוד התאגידים העירוניים ב’מרכז השלטון המקומי’ וראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן.

עופר מלכה, אמר עם בחירתו, כי; “אני מודה ל’וועדת האיתור’ ול’דירקטוריון החכ”ל של חדרה’. מחכה לנו כברת דרך ארוכה ואתגרים רבים, בטח לאור ההיסטוריה הלא רחוקה של החברה הכלכלית. נהפוך את החכ”ל לגוף יוזם, מבצע ומוביל לרווחת תושבי חדרה והעיר כולה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן