טכנולוגיות תקשורת

שר התקשורת גלעד ארדן, החליט: שידור מערך ’עידן פלוס’ גם באינטרנט

0
0

שר התקשורת ח”כ גלעד ארדן; “כדי להגביר את התחרות ולשבור את הדואפול של “בזק” ו-“יס”, נאפשר את הפצת הערוצים המרכזיים גם באינטרנט ללא עלות ובכך נעודד חברות תקשורת להיכנס לתחום ’הטלוויזיה הרב-ערוצית’”.
שר התקשורת גלעד ארדן, החליט: שידור מערך ’עידן פלוס’ גם באינטרנט
שר התקשורת גלעד ארדן, החליט: שידור מערך ’עידן פלוס’ גם באינטרנט

משרד התקשורת, הפיץ היום (יום שני | ט”ז תמוז התשע”ד) את הצעת החוק שתחייב את ’הרשות השניה’ להקים אתר אינטרנט שיאפשר לכל אזרח גישה לצפיה ב’ערוצי עידן+’ כך יוכל כל אזרח לצפות ב’שידורי עידן +’ (הכוללים את ערוצים; 1,2,10, 33 ו 99) דרך האינטרנט, ללא תמורה. החוק החדש גם מאפשר לגורמים מסחריים להפיץ לציבור ערוצים אלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

שר התקשורת ח”כ גלעד ארדן, אמר, כי; “כדי להגביר את התחרות ולשבור את הדואפול של “בזק” ו-“יס”, נאפשר את הפצת הערוצים המרכזיים גם ב’אינטרנט’ ללא עלות ובכך נעודד חברות תקשורת להיכנס לתחום ’הטלוויזיה הרב-ערוצית’”.

ד”ר יחיאל שבי, דובר משרד התקשורת מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “על מנת לאפשר את הפצת שידורי המערך ב’רשת האינטרנט’, הן בידי הגורם המפעיל והן בידי גורמי תקשורת נוספים, מוצע לפטור את הגורם המפעיל ואת מפיצי המשנה מ’הסדרת הזכויות בשידורים’ אלה, בתנאי שהפצת השידורים תיעשה בארץ, בזמן אמיתי, בצורה רציפה וללא עריכה או קבלת תמורה.

ההצעה כוללת גם תיקונים מספר נוספים, שמטרתם לאפשר יישום יעיל של הרחבת ’מערך השידורים החינמי’ וביניהם: שינוי והסרת מגבלות הקיימות כיום בחוק הנוגעות למכרזים לערוצים נושאיים ובין היתר, הסרת המגבלה על מחזיק באמצעי שליטה בערוץ נושאי בהחזקת ארבעה ערוצים לכל היותר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן