פלילים

משטרת ישראל: מתחילת האירועים נעצרו כ-80 בני אדם בגין הפרות הסדר בצפון הארץ

0
0

בהערכת המצב שקיים מפקד המחוז הצפוני, ניצב זוהר דביר, הוחלט; המחאה תתאפשר רק במסגרת מגבלות החוק, וכי פורעי החוק, ייענו בפעולות אכיפה בלתי מתפשרות ◄ 14 ראשי רשויות מהגליל המערבי, חתמו היום על קריאה להרגעת הרוחות; “נתגייס כולנו לשמירת השקט והנורמליות, לבל תישפך, חלילה, טיפת דם נוספת”.
משטרת ישראל: מתחילת האירועים נעצרו כ-80 בני אדם בגין הפרות הסדר בצפון הארץ
משטרת ישראל: מתחילת האירועים נעצרו כ-80 בני אדם בגין הפרות הסדר באזור צפון הארץ

דובר המשטרה, מסר, היום (שני | ט’ תמוז התשע”ד), כי בשעות האחרונות נשמר שקט יחסי בגזרות השונות, זאת לאחר שבמהלך הלילה נרשמו הפרות סדר ועימותים אלימים של מפגינים עם שוטרים ברחבי הארץ. עשרות מתפרעים נעצרו עד כה. גם בשעה זו אלפי שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים בהיערכות שיא בכל נקודות החיכוך הרגישות ברחבי הארץ.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

מפכ”ל המשטרה, רנ”צ יוחנן דנינו, הגיע ל’מחוז הצפוני’, על מנת לעמוד מקרוב אחר היערכות הכוחות, וכדי לחזק את ידי השוטרים העובדים בשטח. בשעה האחרונה, קיים המפכ”ל רנ”צ דנינו, ישיבה ב’מטה המחוז הצפוני’, בהשתתפות ראשי הרשויות הערביות, כחלק מההידברות שמטרתה למנוע את המשך האלימות והשבת החיים למסלולם.

דובר המשטרה, פרסם היום, כי מתחילת האירועים נעצרו בגין הפרות הסדר באזור צפון הארץ כ-80 בני אדם החשודים בידויי אבנים, הצתת פחים, תקיפת שוטרים וירי זיקוקים. 50 חשודים הובאו הבוקר הזה לדיון בהארכת מעצרם בבתי המשפט בערים; נצרת, חיפה ו-עכו.

בהערכת המצב שקיים מפקד המחוז הצפוני, ניצב זוהר דביר, הוחלט, כי המחאה תתאפשר רק במסגרת מגבלות החוק, וכי פורעי החוק, ייענו בפעולות אכיפה בלתי מתפשרות.

ניצב דביר, הזוכה לשבחים על תפקודו גם בשל ניסיונו כשפיקד בעבר על הימ”מ שהיא יחידת העילית של משמר הגבול ללוחמה בטרור, שיבח את עבודת פיקודיו; שוטרי המחוז הצפוני, לוחמי יס”מ, לוחמי מג”ב וכוחות נוספים שהגיעו לתגבר את המחוז הצפוני, העושים לילות כימים על מנת לאפשר לציבור לנהל את שגרת חייו ללא אירועים חריגים; “מדובר בתקופה שדורשת ותמשיך לדרוש ריכוז מאמץ ונכונות לעבודה רבה”. אמר ניצב דביר.

מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב זוהר דביר, עם פיקודיו בשטח

יצוין, כי 14 ראשי רשויות מקומיות מאזור הגליל המערבי, חתמו היום (שני), על קריאה להרגעת הרוחות בצפון הארץ בעקבות העימותים והפרות הסדר בימים האחרונים; “נתגייס כולנו לשמירת השקט והנורמליות, לבל תישפך, חלילה, טיפת דם נוספת”, כתבו ראשי הרשויות המקומיות, החותמים על הקריאה; משגב, כרמיאל, סכנין, כאוכב, שפרעם, דיר אל אסד, שעב, עילבון, אעבלין, ערבה, מג’ד אל כרום, כאבול, נחף, ובענה.

המשטרה, פרסמה היום, כי; “בעקבות ההסלמה של הימים האחרונים מופצות ב’רשתות החברתיות’ שמועות והודעות שונות המזהירות את הציבור מפני סכנות אפשריות”.

ב’משטרת ישראל’, מיהרו והבהירו לציבור, כי; “ברצוננו להבהיר, כי במידה ואכן נבקש להתריע בפניכם על סכנה כזו או אחרת, נדאג לעדכן אתכם באופן רשמי בעמוד הפייסבוק שלנו ובאמצעי התקשורת”.

בסרטון של משטרת ישראל, למעלה בדף הזה שלפניכם פעילות הכוחות באזור הצפון ביממה האחרונה. צילום: חטיבת דובר המשטרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן