פלילים

המשטרה פענחה את תיק רצח ואונס של הצעירה רינת רואס ז”ל, מהעיר אשדוד

0
0

החשוד ברצח ובאונס האכזרי של של רינת רואס ז”ל הוא בילאל שאכר, בן 30, תושב המועצה מקומית בועיינה-נוג’ידאת, וביום ראשון האחרון הוא נתפס ונעצר על ידי בלשי הימ”ר. בימ”ש השלום באשקלון, האריך מעצרו. פרקליטות מחוז דרום, תגיש ’הצהרת תובע’ טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצר החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
המשטרה פענחה את תיק רצח ואונס של הצעירה רינת רואס ז
המשטרה פענחה את תיק רצח ואונס של הצעירה רינת רואס ז”ל, מהעיר אשדוד

משטרת המחוז הדרומי של משטרת ישראל, התירה הבוקר (יום שני | ב’ תמוז התשע”ד) לפרסום, כי שוטרי ’היחידה המרכזית של מרחב לכיש’, עצרו לפני כשבוע את בּילאל שאכֶּר, צעיר (בן 30), תושב המועצה המקומית בועיינה-נוג’ידאת שבצפון הארץ, בחשד, כי הוא לכאורה, הרוצח והאנס של של הצעירה רינת רוּאָס ז”ל בשנת 2005, בעיר אשדוד.

דובר המשטרה, פרסם היום, כי לפני 9 שנים ביוני 2005, נמצאה גופתה של רינת רואס בת ה-20 לחייה, סמוך לאתר בנייה ברובע הסיטי בעיר אשדוד. על פי החשד, חזרה רינת ממקום עבודתה בעיר תל אביב לעיר מגוריה בשעות הלילה, אולם לא הגיעה ליעדה בית הוריה. משבוששה לשוב לביתה, דיווחו הוריה, ל’משטרת אשדוד’ על היעדרותה ולאחר חיפושים נרחבים, נמצאה גופתה כשעליה סימני אלימות קשים.

חקירת מקרה הרצח והאונס של רואס ז”ל, הוטלה על חוקרי יחידת התשאול של מרחב לכיש דאז, והועברה להמשך חקירה ב’יחידה המרכזית של מרחב לכיש’ מיד עם הקמתה בשנת 2006. בשל חומרת המקרה, הוצב הטיפול בתיק החקירה בסדר עדיפות עליון ובמהלך השנים (9), מונו שבעה צוותי חקירה שונים במטרה להביא לגילוי החשוד במעשה הנפשע ולמצות כל כיוון חקירה אפשרי.

לאורך השנים, ליוו מפקדי המחוז הדרומי, מרחב לכיש וצוותי החקירה את בני משפחתה של הנרצחת, ועדכנו אותם בכל התפתחות בחקירה. לפני כשבועיים, נחשפה ’ראייה פורנזית’b]DNA), אשר לבסוף הובילה את חוקרי מרחב לכיש להתחקות אחר החשוד ברצח ובאונס האכזרי של של רינת רואס ז”ל, הוא בילאל שאכר, בן 30, תושב המועצה מקומית בועיינה-נוג’ידאת (בערבית: بعينة-نجيدات), בבקעת בית נטופה שבצפון הארץ.

רינת רואס ז”ל שנרצחה ונאנסה באכזריות ע”י בּילאל שאכֶּר

ביום ראשון, האחרון, הוא נתפס ונעצר במקום עבודתו בעיר קריית מלאכי, על ידי בלשי הימ”ר, לאחר שלפני כשבועיים הוא נעצר בחשד שהשתתף בקטטה, ודגימות די.אן.איי (DNA), שנלקחו ממנו קשרו אותו אל זירת הפשע של הצעירה רואס ז”ל.

לאור הממצאים הללו ואחרים נעתר היום, כי היום בית משפט השלום בעיר אשקלון, לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו. פרקליטות מחוז דרום, הודיעה, כי תגיש ’הצהרת תובע’ טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצר החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

דובר המשטרה; “פענוח הרצח, 9 שנים לאחר התרחשותו, מהווה סגירת מעגל של ממש למפקדי, קציני ושוטרי מרחב לכיש שטיפלו בו מיומו הראשון”, סיפר מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ”מ אלי כזרי.

“תיק החקירה טופל לאורך השנים בידי מיטב החוקרים תוך השקעת מאמצים רבים במטרה להביא את החשוד ברצח המזעזע לדין. כך התייחסנו למקרה זה ונמשיך להתייחס לכל חקירות הרצח שטרם פוענחו.

פענוח הרצח, מהווה נדבך חשוב בכל הקשור להרתעה ותחושת הביטחון של תושבי הערים ב’חבל לכיש’ ובכך אנו משדרים מסר חד וברור באשר לפעילות הנחושה של משטרת המחוז הדרומי במאבק בפשיעה החמורה”. סיכם נצ”מ כזרי.

◄ “רינת שלנו, היא נאבקה במפלצת, לא נשקוט עד שהרוצח ייתן את הדין בחומרה רבה”

הוריה של רינת רואס ז”ל קיימו היום (שני) מסיבת עיתונאים ובה התייחסו לתפיסת החשוד ברצח. אימא של הנרצחת ז’קלין רואס, אמרה בין היתר; “בתנו רינת נקטפה בדמי ימיה ע”י בן בליעל, שפל ונתעב ארב לה רק עשרות מטרים מבית כשחזרה לתומה מיום עבודה, תקף אותה, התעלל בה ורצח אותה באכזריות והרס משפחה שלמה.

ההורים של רינת רואס הצעירה שנרצחה ונאנסה באכזריות באשדוד בהודעה לעיתונות

9 שנים של שכול והכאב אינו מרפה… הוא הסתובב חופשי בשנים האלה עד שהמשטרה שמה את ידה עליו. המפלצת הזו, נתפסה בזכות ה-DNA…”.

האם ז’קלין, הוסיפה; “אני סומכת על בית המשפט שימצה עמו את הדין, שהרוצח ינמק בבית הסוהר, ולא ייראה אור עד סוף ימיו… אין מחילה ואין כפרה, אני מקווה שיקבל כמה מאסרי עולם…”

היום אנו נלחמים את המלחמה של רינת שלנו, היא נאבקה במפלצת ואנו מבטיחים, כי לא נשקוט עד שהרוצח ייתן את הדין בחומרה רבה.

רינת שלי, נלחמה במפלצת בכל כוחה ובזכות המאבק הזה יש לנו את ה- DNA, של הרוצח שבגלל ראיה זו נתפס. אילולא מאבקה ברוצח הוא היה ממשיך להסתובב בחופשיות. את המלחמה של הבת שלי אנחנו חייבים להמשיך, הבטחתי לה זאת על קברה.

אני מודה למשטרה על החקירה והמאמץ הרב שהושקע בתפיסת הרוצח כמו כן, אנו מודים למשטרת ישראל על הליווי שנתנה לנו כל השנים”. סיימה האם ז’קלין רואס את דבריה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן