פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור ומדיה חברתית של מיזם דיגיטל חדש לחולי סרטן

0
0

מיזם הדיגיטל החדש לחולי סרטן בראשות פרופ’ מיכה ברחנא, מאפשר לחולי סרטן לפתוח תיק רפואי מאובטח ונגיש ממחשב נייד, טלפון חכם וטאבלט דרך האתר sartan.info שגם כולל מידע על טיפולים ל-סרטן, תרופות אונקולוגיות ונתוני הישרדות ממחלות סרטן השונות בישראל ◄ נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור ומדיה חברתית בתחום הבריאות והרפואה, עם לקוחות המשרד המקבלים שירותי יחסי ציבור ומדיה חברתית.
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור ומדיה חברתית של מיזם דיגיטל חדש לחולי סרטן
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור ומדיה חברתית של מיזם דיגיטל חדש לחולי סרטן

משרדה של נאוה עינבר המתמחה ב’בריאות’ קיבל את תיק יחסי הציבור והמדיה החברתית של ’מיזם הדיגיטל החדש לחולי סרטן’ בראשות פרופ’ מיכה ברחנא, רופא משפחה, מומחה ב’אפידמיולוגיה’ ו’בריאות הציבור’ ומרצה בכיר ב’אוניברסיטת חיפה’, אשר שימש בעבר כמנהל ’הרישום הלאומי לסרטן’ ב’משרד הבריאות’.

המיזם מאפשר ל’חולי סרטן’ לפתוח תיק רפואי מאובטח ונגיש ממחשב נייד, טלפון חכם וטאבלט דרך האתר sartan.info אשר גם כולל מידע על טיפולים ל-סרטן, תרופות אונקולוגיות ונתוני הישרדות מ-מחלות סרטן השונות בישראל.

המיזם כולל כתובות ומפות של המכונים האונקולוגיים בארץ וניתן לשלוח לעצמך דואר אלקטרוני ישירות לאפליקציית הניווט של וויז (waze) בטלפון הנייד ולהתחיל לנווט או לקבל הוראות הגעה על גבי מפות באתר עצמו.

המיזם’ הוקם במטרה למנוע טעויות רפואיות ולהגביר את בטיחות החולה על ידי הצגת מסך אחד לרופא המטפל הכולל את תוצאות הבדיקות הרפואיות ומופעל בעזרת קוד פשוט הנמצא בידי המטופל.

השמירה על סודיות חולי סרטן המשתמשים ב’תיק הרפואי’ ובאתר היא מקסימלית, שכן מנגנון האתר אינו שומר נתונים אישיים מזהים של המשתמש ולאחר ההרשמה וקבלת קוד הגישה, הם נמחקים לצמיתות.

משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור ומדיה חברתית בתחום הבריאות והרפואה, עם לקוחות המשרד המקבלים שירותי יחסי ציבור ומדיה חברתית נמנים; חברות תרופות, סטרטאפים בתחום הביו טכנולוגיה, רופאים מומחים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עמותות חולים, איגודים מדעיים וחברות לציוד רפואי.

תחום הסרטן, אינו זר לגב’ נאוה עינבר, משום שבעבר היא כיהנה בהצלחה כ’דוברת האגודה למלחמה בסרטן’ כ-4 שנים במסגרתן זכתה פעמים בפרסי ’האריה השואג’ של ענף ’יחסי הציבור’, נבחרה כ’אשת השיווק של חודש נובמבר 2005’ מטעם ’איגוד השיווק הישראלי’ (איגוד המפרסמים בישראל) ובשנת 2006 ל”אחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק” של ’ליידי גלובס’.

עינבר, החלה את דרכה בענף יחסי הציבור כתקציבאית בכירה בחברת ’רן רהב תקשורת’ וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ”ל. בשנים אחרות, עבדה כיועצת תקשורת בחברת ’רוני רימון – בני כהן’. היא למדה תקשורת במסלול האקדמי ב’מכללה למינהל’ ויש לה הכשרה מקצועית בתחומי; בריאות הציבור, רפואה משלימה וחינוך לבריאות.

עינבר, חברה ב’איגוד האינטרנט הישראלי’ ו’איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל’ (האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות).

יחסי הציבור ל’מיזם הדיגיטלי’, יתמקדו במדורי רפואה בריאות וטכנולוגיה, תכניות בריאות בטלוויזיה, ראיונות ברדיו וכתבות בעיתונים וכן יתפרסו בפעילות נרחבת של רשתות חברתיות מגוונות בדגש על ’פייסבוק’ במטרה לעדכן את המצטרפים במידע חדש ובאפשרויות חדשות בתפעול התיק הרפואי.

עמוד הפייסבוק בלינק הבא; sartan.info השימוש בתיק הרפואי, מוצע ללא תשלום בחודשיים הראשונים ובהמשך העלות החודשית תהיה 12 שקלים.

ניתן גם להתנסות במיזם ללא הרשמה. את הנתונים הרפואיים, החולה, יכול לעדכן ולהוסיף בעצמו וקיימים הסברים מפורטים כולל סרטוני ווידאו לעזרה כמו גם צוות תמיכה נגיש דרך דואר אלקטרוני.

קיימת אפשרות להוספת נתונים על ידי צוות המיזם של התיק הרפואי והיא כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 שקלים לסריקה והעלאת כל המסמכים הרפואיים וכן תשלום חודשי קבוע של 8 שקלים לעדכון נתונים במערכת באופן שוטף מטעם צוות המיזם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן