מוזיקה

הערב המופע; “פעם בחיים” עם הזמר ניקוס ורטיס, הזמרת שרית חדד והזמר אייל גולן

0
0

הזמר היווני ניקוס ורטיס, במופע “פעם בחיים” שיתקיים הערב (ג’ 20:30) באצטדיון בלומפילד שרבים משיריו, עובדו לגרסות ישראליות ובוצעו בעברית על ידי זמרים מזרחיים שונים,‏ לדוגמה השירים; “זה אני” ו”כשאת אתו” של אייל גולן, “פעם בחיים” של מושיק עפיה ועוד.
הערב המופע;
הערב המופע; “פעם בחיים” עם הזמר ניקוס ורטיס, הזמרת שרית חדד והזמר אייל גולן

מיוון באהבה; הזמר היווני ניקוס ורטיס (Nikos Vertis – Νίκος Βέρτης), אשר נחת בישראל השבוע יופיע הערב (יום שלישי | כ”ו סיון התשע”ד בשעה 20:30, 24.06.14,), באצטדיון בלומפילד, במופע; “פעם בחיים” המשותף שלו עם הזמרת שרית חדד והזמר אייל גולן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

ניקוס ורטיס, זמר יווני, שזכה בשנים האחרונות לאהדה עצומה בישראל, בשנת 2011, שיתף הזמר ורטיס פעולה עם הזמרת שרית חדד וביצע עמה את הדואט; “משחק החיים” דואט זה כלול באלבומו השישי.

באותה שנה, ורטיס, הגיע לארץ והתארח בהופעה של שרית חדד במועדון ה”האנגר” בנמל תל אביב,‏ ובחודש יולי הוא הגיע שוב להופעת יחיד באותו מועדון.

בנובמבר 2012, הוא הופיע יחד עם הזמרת שרית חדד בהיכל נוקיה בעיר תל אביב.

ניקוס ורטיס, נולד בעיר חורינכם שבהולנד ב-21 באוגוסט 1976. בגיל 6 עבר ורטיס לגור ביוון עם משפחתו ובגיל 7 החל ללמוד לנגן בבוזוקי.

בגיל 15 החל גם לשיר בנוסף לנגינה בבוזוקי. בגיל 16 הוא חזר להולנד למטרת לימודים ולאחר שנתיים חזר ליוון והתגייס לשירות צבאי.

רבים משיריו של ורטיס, עובדו לגרסות ישראליות ובוצעו בעברית על ידי זמרים מזרחיים שונים,‏ לדוגמה השירים; “זה אני” ו”כשאת אתו” של אייל גולן, “פעם בחיים” של מושיק עפיה ושלומי סרנגה, “עולם אפור” של שלומי סרנגה, “כאן בלעדייך” של מאור אדרי, “שבת של קודש” של יניב בן משיח, “מאריפוסה” של שלומי שבת, “אין דבר כזה” של הצמד סטלוס ואורן חן, “את שלי” של אליה אליהו, “נפש תאומה” של חן מזרחי, “מסוחרר” של ליאור פרחי, “זהו נדר” של קובי שי, “להיות אתך” של תמיר גל, “אתן לך את חיי” של צביקה חי, “ילדת רחוב” של איתי הררי, “כמה אהבנו” של בן תמר, ו”אנצח איתך” של לירון רמתי.

בעת שהותו של הזמר היווני ניקוס ורטיס בארץ ישראל, לרגל המופע, הוא ישהה במלון הבוטיק אינדיגו בעיר תל אביב בסוויטה מפנקת וייהנה מקוקטיילים משובחים ומהבריכה על גג המלון.

☚ המידע אודות ניקוס ורטיס, הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן