כאן אשקלון

אשקלון: הזמרת גליקריה תופיע בפתיחת מסעדת ’זיארה’ בהנהלת מאיה קליין

0
0

למרות המצב הביטחוני המסלים בדרום וירי הרקטות באחרונה, לא ימנע היום (ג’) את אירוע השקת המסעדה הראשונה על קו החוף ’מסעדת זיארה’. הזמרת היוונייה; גליקריה, תקיים הופעה מלאה במסעדה שאותה תנהל זוכת ’משחקי השף’, מאיה קליין. הכניסה חופשית לציבור.
אשקלון: הזמרת גליקריה תופיע בפתיחת מסעדת ’זיארה’ בהנהלת מאיה קליין
אשקלון: הזמרת גליקריה תופיע בפתיחת מסעדת ’זיארה’ בהנהלת מאיה קליין

הערב (יום שלישי | כ”ו סיון התשע”ד), תושק בשעה טובה ומוצלחת מסעדת ’זיארה’ שעל ראש המצוק מעל חוף בר-כוכבא בעיר אשקלון, והיא תנוהל על ידי זוכת ’משחקי השף’ השפית מאיה קליין. באירוע ההשקה, תקיים הזמרת היוונייה גליקריה (Γλυκερία – Glykeria), הופעה מלאה ופתוחה לקהל הרחב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

’מסעדת זיארה’, שהוקמה על ידי ’החברה הכלכלית אשקלון’, תיפתח היום (שלישי, 24/6/14) באירוע מרשים, במהלכו הזמרת היוונייה; גליקריה, תקיים מחוץ למסעדה, הופעה מלאה, פתוחה לציבור. חרף החשש לאור המצב הביטחוני שהסלים בימים האחרונים, עם אזעקות הצבע אדום בעקבות ירי רקטות לעיר, האירוע, יתקיים כרגיל.

לפני ההופעה תתקיים מסיבת עיתונאים, בהשתתפות הזמרת גליקריה, במהלכה תתייחס לנושאים אקטואליים, כגון; האנטישמיות והיחס כלפי ישראל בארצה; יוון, וגם לקשר המיוחד שיש לה לקהל הישראלי.

מאיה קליין, זוכת הריאליטי של תחרות הבישול “משחקי השף” מטעם זכיינית ערוץ 2, חברת “רשת”, הייתה בנבחרת של השף מאיר אדוני, והיא גברה על 17 מתמודדים במשך העונה. קליין, זכתה בערכת מוצרים בשווי 200 אלף שקל ובתוכנית בישול בהנחייתה.

כזכור, העונה הראשונה של התוכנית “משחקי השף” זכתה לנתוני רייטינג גבוהים. הממוצע העונתי של הרייטינג שלה היה 28.9% ועם שיא של 863,000 צופים.

מסעדת ’זיארה’ בעיר אשקלון, אשר תנוהל על ידי מאיה קליין, נבנתה במיקום אסטרטגי מעולה; בראשו של מצוק גבוה הממוקם מעל חוף הים המרהיב בר-כוכבא בעיר. המבנה הארכיטקטוני של המסעדה, הינו ייחודי וצפוי להפוך אותה לאחת מהאטרקציות הקולינאריות הגדולות באזור הדרום.

אירוע הפתיחה של המסעדה, בו המבנה והעיצוב שלה, יוצגו לראשונה לציבור הרחב, יתקיים היום שלישי, ה-24 ביוני. אירוע ההשקה, יחל בשעה 19:00, כאשר בשעה 19:30 תגיע הזמרת היוונייה; ’גליקריה’ להופעה מלאה, שתימשך עד לשעה 21:00.

לאחר מכן, ימשיך האירוע עם; זיקוקי דינור ומוזיקה נעימה אל תוך הלילה. האירוע, פתוח לקהל הרחב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן