חדרה

חדרה: נחנך החניון לבאי החוף והמלון החדש שבנייתו נמצאת בשלבי סיום בגבעת אולגה

0
0

ביוזמת ראש העיר צביקה גנדלמן, הוכשר חניון בחוף שכ’ גבעת אולגה, הכולל מאות מקומות חנייה לרווחת באי החוף והמלון החדש שבנייתו נמצאת בשלבי סיום ◄ ראש העיר, גנדלמן; “זהו רק השלב הראשון ביוזמתו לפתח את אזור מערב העיר. פיתוח מערב העיר הוא אחד היעדים האסטרטגיים שהצבתי על סדר היום ולמימושו אני פועל…”.
חדרה: נחנך החניון לבאי החוף והמלון החדש שבנייתו נמצאת בשלבי סיום בגבעת אולגה
חדרה: נחנך החניון לבאי החוף והמלון החדש שבנייתו נמצאת בשלבי סיום בגבעת אולגה

במעמד ראש העיר מר צביקה גנדלמן התקיים היום (יום שני | כ”ה סיון, התשע”ד) טקס צנוע לסיום שלב א’ בפרויקט חד/1240 והקמת חניון מרווח לבאי חוף הים. החניון, הוקם ביוזמת ראש העיר ובוצע על-ידי החברה הכלכלית חדרה.

מלבד ראש העיר, השתתפו בטקס גם המשנה לראש העיר מר רומן גישר, מנכ”ל העירייה מר יעקב זיגדון, מנהל מינהלת גבעת אולגה מר אשר ביטון, מנהל התשתיות בחכ”ל מר יהושע אבישר ואחרים.

לדברי ראש העיר מר גנדלמן; “זהו רק השלב הראשון ביוזמתו לפתח את אזור מערב העיר. פיתוח מערב העיר הוא אחד היעדים האסטרטגיים שהצבתי על סדר היום, ולמימושו אני פועל. באזור מערב העיר, מתבצע פיתוח אינטנסיבי, והעירייה משקיעה מאמצים נרחבים לקבע את מעמדו כאזור אטרקטיבי במיוחד שימנף את חדרה בכל התחומים”.

החניון, נבנה בסוף רחוב בגין ותוכנן מתוך ראייה תכנונית של חוף עם בית מלון, שיכלול גם מרכז קונגרסים, אשר בגינו צפוי החוף לנפח תנועה גדול מכפי שהיה עד כה.

החניון, הכולל כ-200 מקומות חנייה, סלול באספלט לרווחת באי החוף וישמש חנייה הן לרכבים פרטיים והן לאוטובוסים.

בטקס הצנוע שהתקיים לציון פתיחתו של החניון החדש, חנך ראש העיר מר גנדלמן גם את רחוב הדייגים ורחוב הלגונה, המשמשים למעבר תחבורתי ממזרח למערב לרווחת תושבי מערב העיר.

גם את העבודות לפיתוח רחובות הדייגים והלגונה ביצעה “החברה הכלכלית חדרה”, שהינה זרוע ביצועית של העירייה, ובמסגרתן בוצעו תשתיות תת קרקעיות, כולל; ניקוז, הוט, בזק, הזנות חשמל לבניינים עתידיים שייבנו, תאורת רחוב משוכללת, מדרכה בריצוף יוקרתי, דרכי גישה לחניות של בניינים שכבר נמצאים בשלבי בנייה שונים וכן למבנים שייבנו בהתאם להיתרים שיינתנו בעתיד.

בשלב הבא, תבצע ’החברה הכלכלית’ את רחוב השלדג בחלקו המערבי, את רחוב היסעור בחלקו הדרומי ואת רחוב רחבעם זאבי משדרות בגין ועד לחניון החדש.

בחברה הכלכלית חדרה, מעריכים שבעוד כחודשיים, יחלו העבודות בשלב ב’ של ’תוכנית חד/1240’, המייעדת בכניסה לשכונת גבעת אולגה מתחם מגורים אשר יכלול יותר כ-1200 יחידות דיור חדשות בבנייה רוויה וצמודי קרקע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן