בורסה

הבורסה בתל אביב מצטרפת אל FESE ארגון הבורסות האירופאיות

0
0

מר כריסטיאן כץ, נשיא FESE; “הבורסה של תל-אביב היא גשר בין אירופה ואסיה” ◄ יוסי ביינארט, מנכ”ל הבורסה; “הבורסה בתל אביב, גאה להצטרף כחבר נלווה לארגון הבורסות האירופאיות. אני מאמין שחברותנו ב-FESE, תתרום לקידומו ושכלולו של שוק ההון הישראלי ותסייע לבורסה להוביל פרויקטים בינלאומיים”.
הבורסה בתל אביב מצטרפת אל FESE ארגון הבורסות האירופאיות
הבורסה בתל אביב מצטרפת אל FESE ארגון הבורסות האירופאיות

הנהלת הפדרציה של הבורסות האירופאיות Federation (FESE) European of Securities Exchanges, צרפה את הבורסה של תל-אביב בקטגוריה חדשה, המכונה; “חבר נלווה”. הקטגוריה החדשה, מזכה את הבורסה ברוב הזכויות והטבות הליבה של חברים מן המניין, כולל אפשרות לקבלת מידע וזכאות לשלוח נציגם לכל קבוצות העבודה ולכל הוועדות של FESE.

החברות של ’הבורסה בתל-אביב’, אושרה באסיפה הכללית של FESE, אשר התקיימה בשבוע שעבר בעיר ציריך (שוויץ) והיא תיכנס לתוקפה החל מה-1 ביולי 2014.

מר יוסי ביינארט, מנכ”ל הבורסה, הודה לאסיפה הכללית של FESE, וציין, כי; “הבורסה בתל אביב, גאה להצטרף כחבר נלווה לארגון הבורסות האירופאיות. אני מאמין שחברותנו ב-FESE, תתרום לקידומו ושכלולו של שוק ההון הישראלי ותסייע לבורסה להוביל פרויקטים בינלאומיים”.

מר כריסטיאן כץ, נשיא FESE, הוסיף; “אנו שמחים לברך את פניה של הבורסה לניירות ערך בתל אביב (Tel Aviv Stock Exchange, ראשי תיבות: TASE) כחבר נלווה בארגוננו, כגשר טבעי בין אירופה ו-אסיה. הבורסה, תביא מומחיות אזורית יקרת ערך לפדרציה ואני מצפה לעבודה המשותפת ביננו בעתיד”.

FESE ארגון הבורסות האירופאיות

ארגון FESE, מייצג 41 בורסות ציבוריות מסודרות למניות, אגרות חוב, נגזרים וסחורות באמצעות 21 חבריו מ-30 מדינות ושני חברים משקיפים.

ארגון FESE, הינו תומך נלהב לרעיון ה”שוּק הפנימי” האירופי ומקרב חבריה בורסות לא מעטות שהפכו לבורסות רב-לאומיות, אשר מספקות גישה ל’שוּק ההון’ לקהילות משקיעים רבות.

כבורסה מוסדרת, חייבים חברי הארגון לספק מידע על מחירי ניירות הערך הנסחרים בשקיפות וללא משוא פנים למשקיעים המוסדיים ולציבור הרחב כאחד.

ניירות הערך הנסחרים בבורסות חברי הארגון, עומדים בדרישות הקפדניות של גילוי נאות ועמידה בדרישות הדיווח החשבונאי והביקורות הקפדניות המוטלות על חברות ציבוריות הקבועים על פי דיני האיחוד האירופי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן