פלילים

פרדס חנה-כרכור: בת 5 נחטפה מביתה ונאנסה ע”י עבריין מין בחצר בית כנסת

0
0

בת 5 נמצאה הבוקר ע”י עובר אורח בוכה לבדה ברחוב ◄ סיפרה להוריה, כי הצעיר המוכר למשטרה, נכנס אל חדרה דרך החלון, השתיק אותה וחסם את פיה, שלף אותה מן המיטה והוציא אותה לעבר חצר הבית. שם, אמר לה; “אימא, מחכה לך בבית הכנסת…”. הממוקם כ-700 מטרים מביתם הפרטי ◄ לחשוד (24), סכסוך עם הוריה עוכב לחקירה.
פרדס חנה-כרכור: בת 5 נחטפה מביתה ונאנסה ע
פרדס חנה-כרכור: בת 5 נחטפה מביתה ונאנסה ע”י עבריין מין בחצר בית כנסת

ילדה בת 5, שהושבה לביתה הבוקר (יום חמישי | כ”א סיון התשע”ד) על ידי עובר אורח לאחר היעדרות מבית הוריה במהלך הלילה, מבלי שחשו בכך, סיפרה להוריה, כי נאנסה. המשטרה הודיעה, כי עצרה חשוד בן 24, מוכר למשטרה.

לטענת הורי הילדה בת ה-5 החשוד בן 24, הינו עבריין מין מוכר למשטרה ובישוב במעשים מגונים, פרץ אל ביתם במהלך הלילה, סתם את פיה של בתם הקטנה מחשש, כי תעיר את הוריה והוביל אותה יחפה אל שביל חשוך ליד בית הכנסת, כשהיא ממררת בכי, שם ביצע בה את זממו.

אחר כך הותיר אותה שם לבדה ונס מזירת האונס, עד שלאחר מספר שעות, הבחין בה חלף עובר אורח, ממנו ביקשה ממנו שייקח אותה אל ביתה הסמוך מאד.

הורי הילדה בת החמש שלכאורה נחטפה ונאנסה מבלי שחשו בכך, טענו, כי החשוד הוא עבריין מין מוכר בישוב ניסה כבר בעבר לפרוץ אל ביתם (בית קרקע – א.נ). נודע, כי בין החשוד לבין המשפחה של הילדה ישנו סכסוך עתיק יומין שהדיו הגיעו בעבר לתלונות במשטרה.

על פי גרסת קרובת משפחתה; “סמוך לשעה 03:30 לפנות בוקר, חזר אביה של הילדה מעבודתו כשהוא לא מבחין בהיעדרותה של בתו הקטנה והלך לישון…”.

הילדה, סיפרה אחר כך להוריה, כי הצעיר המוכר למשטרה, נכנס אל חדרה דרך החלון, השתיק אותה וחסם את פיה, שלף אותה מן המיטה והוציא אותה לעבר חצר הבית. שם, אמר לה, כי; “אימא, מחכה לך בבית הכנסת…”. הממוקם כ-700 מטרים מביתם הפרטי.

תושבי השכונה, טענו, מאוחר יותר, כי מזה זמן רב הם מתריעים לנוכח ההתנהגות של החשוד ומסוכנותו לסביבה בפני המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור והמשטרה.

נקודת המשטרה בשטחה של מועצה המקומית פַּרְדֵּס חַנָּה–כַּרְכּוּר, פעלה ביעילות ובמהירות ואיתרה את החשוד ועצרה אותו.

במקביל עם היוודע המקרה, הגיעו אל ’זירת האונס’ כוחות של משטרה גדולים אשר סרקו ואספו ממצאים בשביל עפר בין הבית למקום שבו נמצאה הילדה.

נגד החשוד, לכאורה, במעשים החמורים והמזעזעים נבדק החשד והאפשרות, כי הוא הוציא את הילדה בכוח מן הבית.

מדובר בצעיר בן 24, הנחשב כעבריין מין ומוכר למשטרה ובישוב.

במשטרה, מעריכים מחקירה ראשונית, כי הילדה אכן הותקפה מינית ומאחר וניסיונות החקירה של החשוד עלו לפי שעה בתוהו משום שאינו משתף פעולה, הוא יובא עוד היום בפני שופט לשמיעת גרסתו וככל הנראה, להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר הסמוכה חדרה.

גם גרסת הילדה תיבדק ותיחקר לעומק על ידי חוקרת ילדים ואח”כ והיא תשלח אל בית החולים בני ציון שם ייקבע אופיים של עבירות המין, לכאורה, אשר נעשו בה לטענתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן