ספורט חדרה

חדרה, מציגה: משחקי מונדיאל 2014, יוקרנו ברחבת עיריית חדרה על מסך ענק

0
0

לראשונה בעיר חדרה תהפוך חגיגת הכדורגל העולמי לחגיגה עירונית. ביוזמת ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, יוקרנו מיטב המשחקים על מסך ענק ◄ ראש העיר; “האהדה למשחקי המונדיאל מאחדת את כל שכבות האוכלוסייה, בכל הגילאים ובכל שכונות העיר. ואני מזמין את כל התושבים לרחבת העירייה ולבלות ביחד בחגיגת הספורט”.
חדרה, מציגה: משחקי מונדיאל 2014, יוקרנו ברחבת עיריית חדרה על מסך ענק
חדרה, מציגה: משחקי מונדיאל 2014, יוקרנו ברחבת עיריית חדרה על מסך ענק

לראשונה בעיר חדרה תהפוך חגיגת הכדורגל העולמי (מונדיאל – 2014 FIFA World Cup) לחגיגה עירונית שתאפשר לתושבי חדרה לצפות במשחקים נבחרים על מסך ענק הצפוי להעניק חווית צפייה ייחודית.

מדובר במסך לד ענק במידות של 5X3 מ”ר שיוצב ברחבת עיריית חדרה ברחוב הלל יפה ומולו כיסאות ישיבה ודוכנים לממכר שתייה ומזון, כדי להפוך את הצפייה בצוותא להפנינג של ממש. הכניסה למתחם ההקרנה יהיה חופשי ללא תשלום.

את האירוע, המתקיים בחסות ראש העיר מר גנדלמן, תרכז החברה הכלכלית חדרה. במסגרת זו, פרסמה החברה קול קורא ובחרה בזכיין שיציב ויתפעל את המסך ואת ההקרנות.

ההקרנות, יחלו מחר (יום חמישי ה-12 ביוני) במשחק הפתיחה בין נבחרות ברזיל מול נבחרת קרואטיה, ויימשכו כל חודש המשחקים, מדי יום מלבד שישי ו-שבת.

בשלב הבתים, יוקרנו בעיקר המשחקים המתקיימים בין השעות 19:00 ו-21:00. לקראת השלבים המאוחרים יותר, החל משלב שמינית הגמר, תיבדק האפשרות להקרין משחקים שיתקיימו גם בשעות מאוחרות יותר.

מונדיאל 2014, ייערך בברזיל זו הפעם השנייה בתולדות המדינה, אשר נבחרתה זכתה כבר 5 פעמים תואר הנכסף של אלופת העולם בכדורגל.

במונדיאל הפעם משתתפות 32 נבחרות שיחלו את הטורניר ב-8 בתים, וישחקו ב-12 אצטדיונים בערים שונות בברזיל.

לוח המשחקים שישודרו על מסך הענק יפורסם ויתעדכן באופן שוטף באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של עיריית חדרה. משחק הגמר, ייערך ב-13 ביולי בשעה 22:00 לפי שעון ישראל.

במשך החודש הקרוב מוזמנים חובבי הכדורגל בעיר, אבל לא רק, להגיע לרחבת העירייה ולצפות במשחקים ביחד עם מאות חובבי כדורגל אחרים, מה שללא ספק יעצים את החוויה.

ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, שחקן עבר מוכשר בקבוצת הכדורגל המקומית מכבי חדרה בימי הפאר שלה וחובב כדורגל מושבע, לא הסתיר את שביעות רצונו ואמר; “האהדה למשחקי המונדיאל מאחדת את כל שכבות האוכלוסייה, בכל הגילאים ובכל שכונות העיר חדרה.

נקיים אירוע להנאת תושבי העיר, ואני מזמין את כל התושבים להגיע לרחבת העירייה ולבלות ביחד בחגיגת הספורט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן