בעולם

כוכב הכדורגל ניימאר ו-PayPal משיקים קמפיין גלובלי למען מים נקיים לתושבי ברזיל

0
0

לרגל פתיחת טורניר ‘המונדיאל 2014’ כוכב הכדורגל חלוץ ברצלונה ובנבחרת ברזיל; ’ניימאר’ משלב ידיים עם ענקית התשלומים הבינ”ל ’PayPal’ משיקים קמפיין גלובלי למען מים נקיים לתושבי ברזיל ◄ “אני גאה לשתף פעולה עם ארגון כמו PayPal ולעבוד ביחד איתם למען האנשים שצריכים עזרה. זה מצער אותי מאוד שלכל כך הרבה אנשים מהמולדת שלי אין גישה למים נקיים, דבר שרבים מאיתנו רואים כמובן מאליו…”.
כוכב הכדורגל ניימאר ו-PayPal משיקים קמפיין גלובלי למען מים נקיים לתושבי ברזיל
כוכב הכדורגל ניימאר ו-PayPal משיקים קמפיין גלובלי למען מים נקיים לתושבי ברזיל

אחרי הגבינות, המנגלים וחגיגת המים הגדולה של שבועות – שהפך גם ל”חג המים בישראל”, הכדורגלן הברזילאי המצטיין; ניימאר דה סילבה סנטוס ג’וניור (Neymar), שחקן קבוצת ברצלונה, שגם יככב במונדיאל במדי נבחרת ברזיל, מבקש לציין את “חג המים” במעשה טוב וחשוב במיוחד: תרומה למען אספקת מי שתייה נקיים ל’קהילות נזקקות’ ב’ברזיל’. לחץ כאן לתרומה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

נטלי זיו – דוברת PayPal ישראל, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “במסגרת הקמפיין, כל בעל חשבון PayPal בעולם, יוכל לתרום למען המטרה החשובה הזו. בעזרת הכסף אשר ייאסף, ימומנו ’מסנני מים’ מיוחדים אשר יופצו באזורים העניים של ברזיל. כך, אלפי ברזילאים אשר מעולם לא הייתה להם גישה ל’מים נקיים’, יזכו למי שתייה מטוהרים וראויים במשך כל ימות השנה.

כדי להפוך את מבצע ההתרמה למעט יותר מעניין, PayPal אף מאפשרת לכל תורם לבחור אחת מבין 32 נבחרות הכדורגל המשתתפות במונדיאל השנה ולתרום בשמה, ולמעשה הופכת את הקמפיין למעין טורניר מקביל ל’מונדיאל’, בסיומו תיבחר הנבחרת המצטיינת.

בנוסף, החל מה-12 ביוני מעריצי ניימאר, ברצלונה, נבחרת ברזיל או סתם חובבי כדורגל, יוכלו ליהנות ממכירה מיוחדת ב-eBay, במסגרתה, יימכרו פריטי לבוש מקוריים, חתומים ע”י ניימאר, כאשר כל ההכנסות יוקדשו גם הן למען הנגשת מים לכולם.

ניימאר (בפורטוגזית; Neymar da Silva Santos Júnior), אשר מעלה את הפרויקט דרך קרן הצדקה שלו, מסביר; “אני גאה לשתף פעולה עם ארגון כמו; PayPal ולעבוד ביחד איתם למען האנשים שצריכים עזרה. זה מצער אותי מאוד שלכל כך הרבה אנשים מהמולדת שלי אין גישה ל’מים נקיים’, דבר שרבים מאיתנו רואים כמובן מאליו. אני מקווה שבעזרת הקמפיין הזה, נצליח לשמח את תושבי ברזיל, שמארחים אותנו ב’מונדיאל’ השנה, ולעשות שינוי משמעותי בחייהם של אלפי אנשים”.

קארי קולאיה, סגנית נשיא ב-PayPal, מוסיפה; “אנו שמחים תמיד לתמוך ביוזמות גלובליות שמקדשות עשיית מעשים טובים, ושמעוררות השראה ורצון לעשות טוב. אנו גאים ומתרגשים לעבוד עם כוכב ספורט בסדר גודל שכזה ונחושים לקדם את המטרה העילאית של ניימאר, שתשנה את חייהם של אלפים מקצה לקצה”.

◄ אודות PayPal

לוגו חברת PayPal

PayPal – שמה את האדם במרכז הפעילות שלה. החברה, שנוסדה ב-1998, ממשיכה להוביל את מהפכת התשלומים הדיגיטליים ושמה לה למטרה להחזיר לאנשים את השליטה הישירה על הכסף שלהם. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים חדישים, הופכת PayPal את חייהם של למעלה מ-148 מיליון חשבונות פעילים, מ-193 מדינות ומבצעים למעלה מ-9 מיליון עסקאות ביום ב-26 מטבעות שונים, לפשוטים ונוחים יותר.

PayPal היא חברה בת של eBay והיא נחשבת לפתרון התשלומים המהיר והבטוח יותר לשלם או לקבל תשלום. השירות של PayPal, מעניק לאנשים דרכים פשוטות להעביר כסף באמצעות חשבון הבנק או כרטיס האשראי האישי, מבלי לחשוף פרטים פיננסיים רגישים.

☚ הפלטפורמה הייעודית לתרומות של חברת PayPal למען מים נקיים בברזיל.

☚ חפשו את PayPa גם בפייסבוק!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן