כדורגל

נבחרת הנוער בכדורגל של ישראל בהדרכתו של אלי אוחנה העפילה לאליפות אירופה!

0
0

הישג אדיר לנבחרת של אלי אוחנה שניצחה 0:1 את גיאורגיה משער של שגיב יחזקאל (69). טורניר הגמר יתקיים הקיץ בסוף יולי 2014 בהונגריה ◄ המאמן אלי אוחנה; “שחזרנו את ההיסטוריה והבאנו כבוד גדול לכדורגל הישראלי” ◄ האליפות הקרובה תתקיים בין ה-19 ל-30 ביולי בהונגריה, ומלבד המארחת ונבחרת ישראל, ישתתפו בטורניר הגמר גם בולגריה ואוקראינה. 4 העולות הנוספות תיקבענה בימים הקרובים.
נבחרת הנוער בכדורגל של ישראל בהדרכתו של אלי אוחנה העפילה לאליפות אירופה!
נבחרת הנוער בכדורגל של ישראל בהדרכתו של אלי אוחנה, העפילה לאליפות אירופה!

נבחרת נוער א’ של ישראל (עד גיל 19) בכדורגל, בהדרכתו של המאמן אלי אוחנה, השיגה הישג ענק, כאשר ניצחה אמש, שישי, (ערב שבת | א’ סיון התשע”ד) בתוצאה 0:1 את נבחרת גאורגיה בשלב העלית של ’אליפות אירופה’ את השער הבקיע שגיב יחזקאל בדקה ה-69, בבעיטה מצוינת לפינה השער מכדור שמסר לו עמיתו רמזי ספורי. בכך עלתה נבחרת הנוער של ישראל עלתה לאליפות אירופה לנוער (עד גיל 19) שתתקיים הקיץ ב-הונגריה.

הניצחון, אמש, חתם שלושה ניצחונות על נבחרות; קפריסין, שוויץ ו-גיאורגיה. כאשר הנבחרת הגיאורגית, התייצבה למשחק עם 6 נקודות ותוצאת תיקו, הייתה מעלה אותה לאליפות זאת בזכות יחס שערים עדיף על נבחרת ישראל.

באתר הרשמי של ’ההתאחדות לכדורגל בישראל’, ממנו הובאה הידיעה, נכתב, כי; כבר הרבה שנים מחכים בנבחרת הנוער להעפלה נוספת, לאחר שבשנת 1997, עלתה נבחרת הנוער ל’יורו’ לראשונה (בזמנו הגילאים היו עד גיל 18), כאשר הוביל אותה הכדורגלן יוסי בניון.

האליפות הקרובה, תתקיים בין ה-19 ל-30 ביולי בהונגריה, ומלבד המארחת ונבחרת ישראל, ישתתפו בטורניר הגמר גם בולגריה ו-אוקראינה. ארבע העולות הנוספות תיקבענה בימים הקרובים. נבחרת ישראל, תשוב לארץ, בלילה שבין שבת לראשון בטיסה מציריך.

▼ אלי אוחנה; “שחזרנו את ההיסטוריה והבאנו כבוד גדול לכדורגל הישראלי”

● המאמן אלי אוחנה; ״אנחנו מאושרים ואין לי את היכולת לתאר עד כמה. עשינו את זה כמו גדולים, לא במקרה ולא בטעות – ניצחנו שלושה משחקים והיינו טובים לאורך כל הטורניר. אני כל כך גאה בשחקנים שלי, שעם הרבה לב והרבה נשמה, עמדו כמו גדולים בעומס ובהתמודדות המרגשת. שחזרנו את ההיסטוריה והבאנו כבוד גדול לכדורגל הישראלי. כל הכבוד לכולם״.

כדורגלני נבחרת הנוער של ישראל שהעפילה לאליפות אירופה, חוגגים ניצחונם על נבחרת גאורגיה | צילום: התאחדות לכדורגל

● שגיב יחזקאל, מבקיע שער הניצחון; ״אני מאושר ומתרגש מההישג האדיר שעשינו כאן. זה לא רק שחקן אחד, זה כולנו יחד ובגלל זה הצלחנו לעשות את הדרך עד לאליפות אירופה. אני שמח שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון, אבל זה לא רק אני, זה כל השחקנים. לכל אחד יש חלק חשוב ומרכזי בהישג שעשינו. איזה כדור קיבלתי מרמזי ספורי, כל הכבוד לו על זה ולכולם על המאמץ האדיר״.

● מיכאל אוחנה; ״אין לי מלים לתאר את ההרגשה שלי עכשיו. כמה רצינו וכמה חלמנו על הרגע הזה. ידענו שאנחנו מסוגלים והראנו לכולם מה אנחנו שווים. אני חושב שלאורך כל הדרך תמכנו אחד בשני והאמנו האחד בשני, ובסופו של דבר זה מה שדחף אותנו להצליח לעשות את ההישג האדיר הזה״.

● עומר דנינו; ״אנחנו בעננים. עשינו את זה, חלמנו על הרגע הזה, עבדנו קשה ואנחנו כל כך גאים בדרך שעשינו בטורניר הזה. מה שגרם לנו להגיע להישג העצום, זה שידענו להיות יחד לכל אורך הדרך. אנחנו משפחה גדולה, כולנו כאן אחד בשביל השני – השחקנים, הצוות, המאמנים. אני גאה כל כך ונרגש״.

● יו״ר ’ההתאחדות לכדורגל בישראל’, מר אבי לוזון, הזוכה במתנת פרידה מתפקידו לא הסתיר את שביעות רצונו ואמר; ״אני שמח כל כך עבור אלי אוחנה, מיכאל ניס, השחקנים והכדורגל הישראלי. זה יום חג אמיתי עבור כולנו, יום שמעיד על העומק של הכדורגל הישראלי ועל התהליכים הנכונים שבסופו של דבר נשאו פרי. אני מאוד מאוד נרגש, מודה וגאה בכל מי שתרם להישג העצום הזה״.

● מנכ״ל ’ההתאחדות לכדורגל בישראל’, מר רתם קמר; ״החבורה המופלאה הזאת וההישג הגדול שהביאה הם תולדה לעבודה נכונה ולהשקעה גדולה בנבחרות הצעירות. ההישג עליו חתומים אלי אוחנה ושחקניו, רק ידרבן את ההתאחדות להמשיך להשקיע בעתיד של הכדורגל הישראלי״.

בנבחרת הבוגרת, השוהה בחו”ל (ארצות הברית), קיבלו בשמחה גדולה את הידיעה על העפלת נבחרת הנוער לאליפות אירופה.

● מאמן נבחרת הבוגרים, מר אלי גוטמן; ״זה הישג מצוין לנבחרת הנוער, למאמן אלי אוחנה ולכדורגל הישראלי. אני רוצה לברך אותם על הצלחה אדירה. זה יום מצוין לכדורגל שלנו״.

● יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל, ומי שהוביל את נבחרת הנוער ל’אליפות אירופה’ האחרונה, לפני 17 שנים, אמר; ״אני מאושר כל כך עבור החבורה הצעירה הזאת, עבור אלי אוחנה ובעיקר עבור הכדורגל שלנו. כדאי מאוד להמשיך להשקיע בדור הצעיר ולהבין שלכדורגל שלנו יש בסיס טוב ועתיד מבטיח”.

☚ הרכב נבחרת ישראל; דין גל, מוחמד אבולהיג’ה, עומר דנינו, איעד חבשי, שון גולדברג, דור פרץ, עדן שמיר, מיכאל אוחנה, עמאר מסרואה, רמזי ספורי (דוד קלטונס, 90), דור חוגי (שגיא דרור/90), שון וויסמן (שגיב יחזקאל/65).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן