חדרה | פוליטיקה

ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן: איימו על חיי במסרון אבל איני חושש מאיש

0
0

ראש עיריית חדרה מר גנדלמן; “איומים והפרת חוק אינם נסבלים בעינינו ויטופלו ביד קשה. למען הסר ספק – איני חושש מאיש, ולא אתן לאיים לא עלי, לא על נבחרי הציבור ולא על עובדי העירייה. הגשתי תלונה במשטרת חדרה ואני סומך את ידי על רשויות החוק”.
ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן: איימו על חיי במסרון אבל איני חושש מאיש
ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן: איימו על חיי במסרון אבל איני חושש מאיש

ראש העיר חדרה, מר צביקה גנדלמן, טוען, כי; “ישיבת מועצת העיר שהתארחה אמש (רביעי | כ”ח אייר התשע”ד) ב’בית גיל הזהב’ ״עד מאה ועשרים״, לוותה בהתנהגות מחפירה של קומץ פעילי אופוזיציה, בניצוחם של חברי המועצה חיים אביטן ראש עיריית חדרה לשעבר וחברת המועצה מהאופוזיציה, שירלי עודד – דורן.

ראש העיר חדרה מר גנדלמן, כתב בדף ה’פייסבוק’ שלו, כי הישיבה, לוותה ב; “צעקות, איומים, הפיכת שולחן והפרעות בלתי פוסקות לא אפשרו לנהל את הישיבה כסדרה וחשפו את פניה האמיתיים של האופוזיציה”.

גנדלמן, הוסיף וטען, כי; “צר לי על כך שהמניפולציות הפוליטיות שהפעילו חברי האופוזיציה ב’מועצת העיר חדרה’, כהרגלם, מנעו מדיירי “מרום הפארק” שהגיעו לישיבה, לשמוע על פעילות העירייה למענם, וזאת בהמשך לסיור שערכו הבוקר (ד’) מנכ״ל העירייה והצוות הבכיר במקום, ולפגישה שהתקיימה עם נציגי הדיירים ובה הוצגו הבעיות בשטח וסוכם על קיומה של ישיבת המשך לטיפול בהן”.

“לא ניתן בשום פנים ואופן להפוך את ישיבות המועצה לקרקס בהובלת חברי מועצה מתוסכלים” – תקף ראש העיר חדרה, מר גנדלמן, הוסיף וטען, כי; “הסדר, הנימוס והכבוד ההדדי, יישמרו כראוי לגוף דמוקרטי שתפקידו לייצג את הציבור ולהוות להם דוגמה. מה שאי אפשר להגיד על ההתנהגות שראינו הערב”.

ראש עיריית חדרה, מר גנדלמן, חשף, כי; “בתום הישיבה של מועצת העיר חדרה, התקבל בטלפון האישי שלי ’מסרון’ ובו איום על חיי. איומים והפרת חוק, אינם נסבלים בעינינו ויטופלו ביד קשה.

למען הסר ספק – איני חושש מאיש, ולא אתן לאיים לא עלי, לא על נבחרי הציבור ולא על עובדי העירייה. הגשתי תלונה ב’משטרת חדרה’ ואני סומך את ידי על רשויות החוק”.

“אני מתנצל בפני דיירי ״עד מאה ועשרים״ ובפני התושבים שהגיעו על המחזה המביך שהציגה האופוזיציה וקורא לציבור להמשיך ולגלות מעורבות ולהגיע לישיבות המועצה”. סיכם ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן את הודעתו בפייסבוק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן