מסחר | תעשייה

מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6

0
0

בני מזל תאומים מתאפיינים מחד, בדואליות הנובעת מיכולתם לראות את החיים בו בעת מזוית הפוכה ולסגל לעצמם את המצב ההפוך בקלילות רבה כאילו מעולם לא הכירו מצב אחר, ולכן הם חסרי נאמנות לכל העולם. ומאידך הם חברותיים, שופעי קסם אישי וחוש הומור. הכוח המניע את בני מזל תאומים הוא השכל והאינטלקט. הם בעלי נטייה לרדוף ללא לאות אחר עוד ועוד ידע.
מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6
מזל תאומים- מזל החודש מ ה- 21.5 עד ה- 22.6

התאומים מאוד מקפידים לתחזק ולטפח את מערכת היחסים שלהם הם מבריקים, שנונים ומהירי תפיסה. יש גם כאלו שניחנו בדמיון פורה המחכה לפרוץ החוצה, לכן הם לעולם אינם משתעממים. הקבלה מתארת את בני מזל תאומים כמהירי מחשבה, בעלי קליטה מהירה, אינטליגנציה, כושר אבחנה, יכולת הסתגלות, יכולת השתלבות, ומבדרים, הסוד לאהבת אמת הוא האיזון הפנימי שלהם. בפן האחר שלהם, יש בהם רדידות, אי התעמקות בפרטים, קפיצה למסקנות, חוסר סבלנות, פטפטנות, אי דיוק במסירת מידע.

הגבר בן מזל תאומים הוא חברותי מאוד אך אינו מוכן לכבול עצמו לאישה אחת, ואת רגשותיו אינו חולק עם איש, אפילו לא עם אשת חיקו שנכבשה בקסמו ומשוכנעת שכבלה אותו אליה. רגע אחד הוא מאוהב ואיש משפחה למופת וברגע הבא הוא כבר במקום אחר חופשי ומאושר. לרוב הוא מפגין כמעט אדישות, ורק כאשר יחווה ריגוש מיוחד יגלה רוך וחמימות. הוא נדיב וקמצן לסירוגין, אך בשום אופן אינו קנאי, כיוון שאינו מנכס לעצמו את בת זוגו.

האישה בת מזל תאומים נתונה לשינויים מתמידים, להתחתן עם אישה בת מזל תאומים פירושו הדבר לחיות עם כמה נשים יחדיו. צריך לדעת איך ומה גורמים לה לחשוף את מה שאתה מחפש אצלה. מציאת עניין בנושא כלשהו מהפכים טלטלות ושינויים תכופים הם שיגרמו לה ריגושים אשר יסייעו בידה להיפתח ולהתרכך.

המיתולוגיה היוונית יודעת לספר לנו אודות שני האחים, פולוקס וקסטור, בניה של לדה המכונים “בני זאוס”. אביו של קסטור היה טינדאוס, מלך ספרטה, ואילו אביו של פולוקס הוא לא אחר מאשר זאוס , אשר אנס את לדה בליל כלולותיה, בשעה שהתחפש לברבור. התאומים בילו את זמנם ברכיבה על בקר ובלימוד נשים צעירות. יום אחד בזמן רכיבה על בקר, הגיע בן דודם אידס, והרג את קסטור. זאוס בתגובה הרג את אידס במקום. פולוקס, שהיה בן אלמוות, התאבל על אחיו כל כך, עד לנקודה שבה ביקש להצטרף אליו בשאול של האדס. הבקשה ריגשה את זאוס והוא החליט למקם את שני האחים בקרבה אחד לשני ואליו, בשמיים.

מאפייני המזל:

אלמנט: אויר
איכות: משתנה
איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים
סמל המזל: תאומים.

תכונות חיוביות:

בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.

תכונות שליליות:

חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.

שפע;

בשנה הקרובה תרגישו שאתם נהנים מהתחלות חדשות במישור האישי והסביבה בה אתם חיים ביום יום.

מאחר ובשנה האחרונה הרגשתם את השפע במובן הכספי כך שנראה שחלה אצלכם רווחה כלכלית מסוימת ועכשיו הגיע הזמן ליהנות מרווחה זו ולהשקיע במקום המגורים שלכם על מנת לשפרו ולעשותו נוח ושימושי יותר עבורכם.

זה גם הזמן להשקיע במערכות היחסים עם קרובים ושכנים כדי שכולכם ביחד תשתפו פעולה בשינויים העתידיים. תקופות טובות לכך יהיו בין ינואר לאפריל 2015. עד אז יהיה זה הזמן הנכון לתכנן תוכניות.

אתגר;

כבר שנה שהכוכב סטורן, המביא איתו יכולת הסתגלות קשה צמצום וקושי בבית העבודה שלכם, כך שנראה שתשקיעו הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה.

גם ההתנהלות היום יומית שלכם תראה לכם קצת כבדה מהרגיל ותרגישו שאתם חייבים לעמוד במטלות שאתם מצפים מעצמכם.

מאחר ועברתם כברת דרך משמעותית בכל הנושא המקצועי וייתכן ואף הבעתם את חוסר שביעות הרצון שלכם מהעובדות, הרי שבמשך כל השנה הקרובה לא מומלץ לכם ליזום שינויים חדשים אלא לזרום עם הקיים.

התפתחויות בנושא תהיינה רק לקראת מרץ 2015, כך שעד אז מומלץ לכם לנסות ולשמר כמה שיותר את הקיים.

* בברכת מזל טוב.

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן