נדל"ן

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: תקציב משרדי, תקוע, כי ההסכם עם האוצר, הופר ברגל גסה

0
0

השר אורי אריאל אל ראשי מועצות אזוריות; “היה לי הסכם עם שר האוצר, כי נושא ’הדיור’ יהיה מעל שיקולים פוליטיים, ואני מצטער שההסכם הזה, הופר ברגל גסה. אנחנו נמצאים בחודש מאי ותקועים בלי תקציב במשרד הבינוי והשיכון. אם מישהו יודע איך לנהל משרד בלי תקציב הוא מוזמן לומר לי…”.
שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: תקציב משרדי, תקוע, כי ההסכם עם האוצר, הופר ברגל גסה
שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: תקציב משרדי, תקוע, כי ההסכם עם האוצר, הופר ברגל גסה

בדברים שנשא הערב (יום שלישי | כ’ אייר התשע”ד) שר הבינוי והשיכון ח”כ אורי אריאל בפני ראשי המועצות הוא התייחס לתוכניות הדיור הממשלתיות, מחיר מטרה ו’מע”מ 0’ ואמר, כי הוא מחויב להוזיל את מחירי הדיור בכל המגזרים ובכל רחבי הארץ בצפון, במרכז ובדרום.

השר, הוסיף ואמר, כי תוכניות מחיר ומטרה ו’מע”מ 0’ יצאו לפועל בהקדם האפשרי, כל עוד זה תלוי בו.

השר אריאל, התייחס לבניה ב’קיבוצים’ ואמר, כי; “מתקיים שיח רצוף עם ’התנועה הקיבוצית’. לא על הכל אנחנו מסכימים – אבל בסופו של דבר בעוד חודש, נביא הצעת החלטה שתפתור באופן סופי את מה שהיה תקוע במשך שנים. חלק יאהבו את ההסדר חלק פחות – אבל כולם ידעו סוף סוף כיצד הם צריכים להתנהל ולבנות”.

השר אריאל, חשף, כי ב’משרד הבינוי והשיכון’ מגבשים תוכנית תמריצים לטובת הגדלת השווקים ב’מגזר הכפרי’ ברוח הסכמי הגג בערים הגדולות, כאשר בימים אלו, מתנהל פיילוט ב’מועצה האזורית בני שמעון’ ו-מועצה האזורית בני שמעון, אשר יורחב לעוד כשתי מועצות אזוריות.

שר הבינוי והשיכון מר אריאל; “אני וכך גם אנשי משרדי, רואים בהגדלת השווקים במגזר הכפרי חיזוק משמעותי ל’פריפריה’ ואנחנו מוכנים להעביר לשם כך, תקציבים משמעותיים. זה כמובן תלוי גם בכם ובמידת שיתוף הפעולה ואני בטוח שזה אינטרס שלכם לא פחות מאשר שלנו ובטוח שנצליח להתקדם”.

שר הבינוי והשיכון, התייחס גם לתקציב משרד הבינוי והשיכון, אשר לא עבר עד כה ב’ועדת הכספים’ וטען, כי; “התקציב תקוע ב’משרד האוצר’ בגלל ’חוק הפונדקאות’. אם מישהו מבין את ההקשר שיגיד לי. היה לי הסכם עם שר האוצר, כי נושא ’הדיור’ יהיה מעל שיקולים פוליטיים, ואני מצטער שההסכם הזה, הופר ברגל גסה. אנחנו נמצאים בחודש מאי ותקועים בלי תקציב במשרד הבינוי והשיכון.

אם מישהו יודע איך לנהל משרד בלי תקציב הוא מוזמן לומר לי. יש בתקציב הזה, כספים עבור; דיור ציבורי, תכנון ותקצוב לסיום העברת מפוני גוש קטיף לבתי הקבע. מפוני גוש קטיף הם בני ערובה בגלל ’חוק הפונדקאות’ של שרת הבריאות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן