נדל"ן

השר אריאל: ירושלים היא בירתה של ישראל ולא יעלה על הדעת להקפיא בה את הבנייה

0
0

השר אריאל ערך סיור באתרי בניה בירושלים; “כדי להוריד את מחירי הדיור בירושלים חייבים לבנות בה, חייבים לשווק וחייבים להוציא היתרי בנייה. אמשיך להכין תוכניות בנייה ולשווק בירושלים כמו בכל שאר חלקי הארץ” ◄ ראש העיר ירושלים מר ברקת: “ירושלים נמצאת בתנופת בניה חסרת תקדים. אני רוצה להודות לראש הממשלה, שרי הממשלה ולשר השיכון על תמיכתם בירושלים ועל הסיוע שהם מעניקים לקידום ואישור תכניות בניה בכל רחבי העיר”.
השר אריאל: ירושלים היא בירתה של ישראל ולא יעלה על הדעת להקפיא בה את הבנייה
השר אריאל: ירושלים היא בירתה של ישראל ולא יעלה על הדעת להקפיא בה את הבנייה

שר הבינוי והשיכון ח”כ אורי אריאל וראש העיר ירושלים מר ניר ברקת סיירו היום (יום חמישי | ט”ו אייר התשע”ד) באתרי בניה ובפרויקטים המוקמים בעיר ירושלים.

אריאל וברקת סיירו בפרויקטים ב’פסגת זאב’, חומת שמואל, ארנונה, פרויקט לכוחות הביטחון ב’ארמון הנציב’, פרויקט פינוי בינוי בדרך בית לחם ופרויקטים נוספים בהן מוקמות כיום כ- 4000 יחידות דיור חדשות.

אריק בן שמעון, דובר שר הבינוי והשיכון, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בשנת 2013 העיר ירושלים, שברה שיא של 20 שנים – 3,442 דירות נבנו ב- 2013, לעומת 2,470 ב-2012 ו-2,360 ב-2011.

גם מספר הדירות שבנייתן הסתיימה שבר שיא בשנת 2013; נבנו 2,430 יח”ד בשנת 2013, לעומת 1,760 דירות בשנת 2012 ו-1,360 בשנת 2011.

ירושלים גם מובילה באחוז הדירות שבנייתן הסתיימה לעומת תל אביב ו-חיפה. בשנת 2013 אחוז הדירות שבנייתן הסתיימה בירושלים היה 6% מכלל הדירות שבנייתן הסתיימה בישראל, גבוה מהעיר תל אביב (4%) ומהעיר חיפה (2%)”.

שר הבינוי והשיכון מר אורי אריאל, אמר, כי; “כדי להוריד את מחירי הדיור בירושלים, חייבים לבנות בה, חייבים לשווק וחייבים להוציא היתרי בנייה.

ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל ולא יעלה על הדעת להקפיא בה את הבנייה. אמשיך להכין תוכניות בנייה ולשווק בירושלים, כמו בכל שאר חלקי הארץ”.

ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת; “ירושלים נמצאת בתנופת בניה חסרת תקדים. בשנה האחרונה, שברנו שיא של 20 שנים במספר יחידות הדיור שנבנו בעיר. בניה חדשה בירושלים היא הכרחית להתפתחות העיר ולמתן אפשרות לצעירים וסטודנטים לגור ולרכוש בה דירה”.

לדברי ברקת; “בשנים הקרובות צפויות להיבנות עשרות אלפי יחידות דיור בכל רחבי העיר לכלל המגזרים ואנו נמשיך לפתח ולהרחיב ולחזק את בירת ישראל. אני רוצה להודות לראש הממשלה, שרי הממשלה ולשר השיכון על תמיכתם בירושלים ועל הסיוע שהם מעניקים לקידום ואישור תכניות בניה בכל רחבי העיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן