כדורעף

ד”ר אריה לוקר, נבחר לתפקיד יו”ר איגוד הכדורעף בישראל

0
0

ד”ר לוקר, בן 67, תושב פרדס חנה-כרכור, הוא בעל תואר דוקטור בתחום החינוך ומשמש במשך 28 שנים כמנכ”ל עמותת “תיכון חדרה” ◄ ד”ר אריה לוקר; “אני יודע שיש לי משימה חשובה ומרתקת, נפגשתי עם חברי הנהלה רבים ומצאתי אנשים טובים המוכנים למנף ולתרום במשותף לקידום הכדורעף בישראל” ◄ “אני מאמין שיש לשתף ולקדם שיתוף שחקנים זרים ברמה גבוהה, דבר אשר יקדם את רמת הכדורעף בארץ ואת חווית הצפייה של הציבור”.
ד
ד”ר אריה לוקר, נבחר לתפקיד יו”ר איגוד הכדורעף בישראל

איגוד הכדורעף בישראל, הודיע, אמש (רביעי), כי דר’ אריה לוקר, נבחר פה אחד ע”י חברי האסיפה הכללית של האיגוד לתפקיד יושב ראש איגוד הכדורעף בישראל ויחליף את חנן בן דור היו”ר היוצא.

עם בחירתו לתפקיד הודה ד”ר לוקר לחברי הנהלת איגוד הכדורעף, על בחירתו והוסיף, כי; “אני יודע שיש לי משימה חשובה ומרתקת, נפגשתי עם חברי הנהלה רבים ומצאתי אנשים טובים המוכנים למנף ולתרום במשותף לקידום הכדורעף בישראל. אני יוצא לדרך בתחושה שיש עם מי לעבוד לקידום הענף ולפיתוחו למקום בו הוא ראוי להיות”.

ד”ר לוקר, בעל ניסיון עשיר כאיש חינוך, הצהיר, כי; “המשימות הראשונות שלי הן הרחבת פעילות התאחדות הספורט לבתי ספר ומינוף הפעילות בפריפריה ובעיקר להגיע למצב שבתי ספר קטנים, יוכלו להתאחד ולהופיע כקבוצה ייצוגית אחת”.

בהתייחסו לנושא הבוגרים בכדורעף, אמר ד”ר לוקר, כי; “סדרת פלייאוף הגברים והנשים וגמרי גביע המדינה בכדורעף האחרונים, הרי אלה תרמו לקידום המודעות הענף בציבור הרחב ודרושים עוד משחקים כאלה בליגה. אני מאמין שיש לשתף ולקדם שיתוף שחקנים זרים ברמה גבוהה, דבר אשר יקדם את רמת הכדורעף בארץ ואת חווית הצפייה של הציבור”.

לוקר, בן 67, איש חינוך מיתולוגי, תושב פרדס חנה-כרכור, הוא בעל תואר דוקטור בתחום החינוך ומשמש במשך 28 שנים כמנכ”ל עמותת “תיכון חדרה” המפעילה שני בתי ספר תיכוניים בעיר חדרה ובהם כ-3,000 תלמידים וכ-300 עובדי הוראה.

בנוסף, דר’ אריה לוקר, משמש במשך כעשור, בתפקיד כיו”ר ’התאגדות מנהלי בתי הספר העל יסודיים בישראל’ בהתנדבות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן