יום הזיכרון לשואה ולגבורה

מפכ”ל המשטרה, רנ”צ דנינו: נצעד זקופי קומה במדי משטרת ישראל ונשבע; לא עוד

0
0

185 שוטרים ושוטרות מכלל יחידות המשטרה יצעדו היום בצהרים ב’מצעד החיים’ מ’אושוויץ’ ל’בירקנאו’. בראש משלחת משטרת ישראל יצעד המפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו, כשלצדו מפכ”ל המשטרה הפולנית, ראש המשלחת, ניצב בנצי סאו וראש אגף משאבי אנוש, ניצב ירון בארי.
מפכ
מפכ”ל המשטרה, רנ”צ דנינו: נצעד זקופי קומה במדי משטרת ישראל ונשבע; לא עוד

“ההשתתפות ב’מצעד החיים’ מחדדת עבור כל אחד את המחויבות, את האחריות, לזכור ולא לשכוח. להנחיל את המראות, את הסיפורים ואת הלקחים לדורות הבאים. לוודא שבכל יום בתפקידנו ובחיינו אנו שומרים על צביונה של המדינה כמדינה דמוקרטית, המושתתת על ערכי יסוד של צדק ושוויון בפני החוק והגנה על זכויות אדם” – במילים אלה, פנה אמש מפכ”ל המשטרה, רנ”צ יוחנן דנינו, אל חברי משלחת משטרת ישראל לפולין.

“אנו צועדים אל תוך ה’תופת הנאצית’. עם תחושת הכאב והזעזוע שתחלחל בכולנו, נחוש גם גאווה וכבוד אמתי להיות חלק מה’משטרה’ במדינה היהודית, המגנה בחירוף נפש על הביטחון, על ערכי הדמוקרטיה ועל עקרונות השוויון והצדק כלפי כלל אזרחיה. ללא הבדל דת, גזע או מין.

נצעד במקום שנועד ל’השמדת בני העם היהודי’ כשאנו זקופי קומה, במדי משטרת ישראל, ונשבע; ’לא עוד’”.

185 שוטרים ושוטרות מכלל יחידות המשטרה, יצעדו היום בצהרים ב’מצעד החיים’ מ’אושוויץ’ ל’בירקנאו’.

בראש משלחת משטרת ישראל יצעד המפכ”ל דנינו, כשלצדו מפכ”ל המשטרה הפולנית, ראש המשלחת, ניצב בנצי סאו וראש אגף משאבי אנוש, ניצב ירון בארי.

בתום המצעד תשתתף המשלחת של משטרת ישראל, בטקס המרכזי לציון ’יום הזיכרון לשואה ולגבורה’ על אדמת פולין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן