כלכלה עולמית

קבוצת AGC הציגה גגון הזכוכית לספסלי השחקנים במשחקי גביע העולם פיפ”א 2014

0
0

קבוצת AGC, מציגה אפשרויות חדשות לזכוכית מחוזקת כימית. ה-Dragontrail™ X, הנחשבת לזכוכית הכיסוי החזקה בעולם למכשירים אלקטרוניים. אחת מתכונות גגון הזכוכית של ספסלי השחקנים היא שקיפות צלולה. חלקו האחורי של גגון הספסל מכוסה בציפוי מונע השתקפות, בזכותו תכונת ההשתקפות של הזכוכית קטנה פי 13 מזכוכית רגילה, וזאת כדי להבטיח את החוויה הוויזואלית הטובה ביותר לאוהדי הכדורגל.
קבוצת AGC הציגה גגון הזכוכית לספסלי השחקנים במשחקי גביע העולם פיפ
קבוצת AGC הציגה גגון הזכוכית לספסלי השחקנים במשחקי גביע העולם פיפ”א 2014

קבוצת AGC, הסירה אתמול (רביעי) את הלוט מעל גגון הזכוכית הרשמי של ספסלי שחקני הכדורגל במשחקי ’גביע העולם פיפ”א 2014’ ב-ברזיל. גגון הזכוכית, עשוי זכוכית מחוזקת כימית, מספק ראות, חוזק ועמידות ראשונים במעלה ומהווה שיפור של הדגם שסופק בשנה שעברה ל’משחקי גביע הקונפדרציות פיפ”א 2013 ברזיל’.

AGC, מסרה, כי גגון הזכוכית, מוכיח, כי ניתן ליישם טכנולוגיה זו, שפותחה במקור להגנת מכשירים אלקטרוניים קטנים, כגון; טלפונים חכמים או מחשבי לוח, גם בגופים גדולים והוא סולל את הדרך בפני הזכוכית המחוזקת לאפשרויות יישום נוספות בתחומי; הארכיטקטורה ו-העיצוב.

ספסלי השחקנים, המורכבים כולם מחומרים המיוצרים בידי AGC, כגון; מסגרות מצופות פולימר פלורואידי המיוצרות מפלסטיק מחוזק סיבים, יסופקו לכל 12 זירות המשחקים וישמשו בכל משחקי אירוע הספורט הגדול בעולם, שיתקיים בין ה-12 ביוני עד ל-13 ביולי.

אחת מתכונות גגון הזכוכית של ספסלי השחקנים ב’משחקי גביע העולם פיפ”א ברזיל 2014’, היא שקיפות צלולה. חלקו האחורי של גגון הספסל מכוסה בציפוי מונע השתקפות, בזכותו תכונת ההשתקפות של הזכוכית קטנה פי 13 מזכוכית רגילה, וזאת על מנת להבטיח את החוויה הוויזואלית הטובה ביותר ל’אוהדי הכדורגל’.

את ההגנה לשחקנים שעל הספסל מספקת שכבה כפולה של זכוכית מחוזקת כימית, ה-Dragontrail™ X, הנחשבת לזכוכית הכיסוי החזקה בעולם למכשירים אלקטרוניים.

Dragontrail™ X, מאופיינת במתח מרכז נמוך ובלחץ הדחיסה הגבוה בעולם. הטכנולוגיה, שהוצגה בפעם הראשונה ב- 2014, בכך הופכת CES את הזכוכית לעמידה ביותר בפני פגיעות חיצוניות.

Dragontrail™ X הוא המוצר האחרון מסדרת Dragontrail של AGC שיצא לשוק ב-2011, והוא עמיד ב-30% יותר ממוצרי Dragontrail אחרים וחזק עד פי 8 מזכוכית סודה-ליים.

בדומה לגרסת המוצר ששמשה במשחקי גביע הקונפדרציה, גגון הזכוכית החדש עמיד גם הוא בפני שריטות כמו גם שינויי צבע או צורה, ומבטיח חיי מוצר ארוכים, גם בסביבת חוץ המאופיינת במזג אוויר משתנה ובלחות.

גגון הזכוכית הרשמי של ספסלי השחקנים במשחקי גביע העולם פיפ”א 2014 בברזיל

“אני גאה בכך ש’גגון ספסל השחקנים’ ובו טכנולוגיית הזכוכית החדשה של AGC שפותחה בידי המהנדסים והעובדים החרוצים שלנו, ישרת את השחקנים ואת אלפי האוהדים במשחקי הגביע העולמי פיפ”א ברזיל 2014”, אמר קזוהיקו אישימורה, נשיא ומנכ”ל AGC Asahi Glass,

באירוע הסרת הלוט מעל מתקן ספסל השחקנים ב-סאו פאולו; “גגון זכוכית זה של ספסל השחקנים – מדגים אפשרויות חדשות ויישומים מגוונים עבור טכנולוגיית הזכוכית המחוזקת כימית שלנו”.

באוקטובר 2012, הוכרה AGC כחברת ה- B2B הראשונה שתהיה ספקית מותג במשחקי גביע העולמי פיפ”א 2014 ותשווק את “גגון הזכוכית הרשמי של ספסלי השחקנים במשחקי גביע העולם פיפ”א 2014” למשחקי גביע הקונפדרציות פיפ”א 2013 ולמשחקי גביע העולם פיפ”א 2014 בברזיל.

◄ אודות קבוצת AGC

קבוצת AGC, שבמרכזה חברת Asahi Glass, הממוקמת בטוקיו, היא ספקית מובילה בעולם של זכוכית שטוחה, זכוכית לתעשיית הרכב, זכוכית תצוגה, כימיקלים, חומרים ורכיבים עתירי ידע אחרים.

קבוצת AGC, המתבססת על יותר ממאה שנים של חדשנות טכנולוגית, פיתחה מומחיות ברמה עולמית בתחומי הזכוכית, כימיית פלואור וטכנולוגיות קרמיקה.

הקבוצה מעסיקה כ-50,000 איש ברחבי העולם, והיקף המכירות השנתיות שלה עומד על כ-13 מיליארד דולר באמצעות עסקים בכ-30 מדינות. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר; agc-group.

◄ אודות Dragontrail™

Dragontrail היא זכוכית עמידה בפני שריטות ופגיעות חיצוניות של קבוצת AGC, שנבחרה לשמש כזכוכית הכיסוי במספר רב של טלפונים חכמים ומחשבי לוח. למידע נוסף בקרו באתר; Dragontrail

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן