כלכלה עולמית

מייקל קורס (Michael Kors), חתמה על הסכם רישיון לייצור משקפיים עם Luxottica

0
0

ההסכם של Michael Kors עם ’Luxottica’ אמור להימשך 10 שנים. נוסף על כך, יוכל מותג מייקל קורס, שהתפרסם בזכות יוקרתם של אביזרי האופנה והביגוד המוכן ללבישה שלו והודות לסגנון החיים המזוהה עמו ומתכתב עם חוג הסילון, להמשיך ולהרחיב את עסקי המשקפיים בזירה העולמית באמצעות ההסכם ◄ בשנת 2013, הודיעה Luxottica Group על רווח נטו ממכירות של יותר מ-7.3 מיליארד אירו.
מייקל קורס (Michael Kors), חתמה על הסכם רישיון לייצור משקפיים עם Luxottica
מייקל קורס (Michael Kors), חתמה על הסכם רישיון לייצור משקפיים עם Luxottica

מייקל קורס אחזקות בע”מ ו-קבוצת Luxottica, הודיעו היום בהונג קונג על חתימת הסכם רישיון חדש ובלעדי לייצור המשקפיים בקווי האופנה ’Michael Kors Collection’ ו- Michael Kors. הקולקציה הראשונה, ש- Luxottica, תסייע בייצורה, תושק בינואר 2015.

בהתאם להסכם, עתידה השותפות עם המובילה העולמית בתחום משקפי הספורט, היוקרה והפרימיום ’Luxottica’ (קבוצת SpA חברת משקפי שמש הגדולה בעולם, בעלת שליטה על 80% ממותגי משקפי שמש הגדולים בעולם. המותגים הידועים ביותר שלה, הם; ריי באן, אוקלי ו-Persol), וגם עושה מסגרות משקפי שמש הממותגים; ג’ורג’יו ארמאני, ברברי, סטלה מקרטני, ורסאצ’ה, ווג, מיו מיו, הטורים ברץ’, ו-דונה קארן. ההסכם של Michael Kors עם ’Luxottica’ אמור להימשך 10 שנים.

נוסף על כך, יוכל מותג מייקל קורס (Michael Kors), שהתפרסם בזכות יוקרתם של אביזרי האופנה והביגוד המוכן ללבישה שלו והודות לסגנון החיים המזוהה עמו ומתכתב עם חוג הסילון, להמשיך ולהרחיב את עסקי המשקפיים בזירה העולמית באמצעות ההסכם.

החל באביב 2015, תייצר Luxottica את המשקפיים לקווי האופנה Michael Kors Collection ו- MICHAEL Michael Kors. שתי קולקציות המשקפיים היוקרתיות של המותג, יופצו מסביב לעולם ויימכרו בחנויות מייקל קורס, בבתי כלבו, בחנויות קמעונאיות נבחרות למטיילים, בחנויות אופטיקה עצמאיות ובחנויות הקמעונאיות של Luxottica.

ג’ון ד. איידול, מנכ”ל מייקל קורס, ציין בעקבות ההסכם, כי; “אנו זוכים להצלחה רבה בעסקי המשקפיים ומאמינים שהשותפות החדשה, תקדם אף יותר את הדימוי היוקרתי שלנו בשוק המשקפיים האופטיים ומשקפי השמש”.

עוד הוסיף איידול; “אל המוניטין שלה כמובילה בתעשיית המשקפיים הגיעה Luxottica בשל מחויבותה לעיצוב ולאיכות.
מחויבות זו, הופכת אותה לשותפה מושלמת של מותגנו היוקרתי. עסקי המשקפיים שלנו מהווים מרכיב חשוב באסטרטגיית הצמיחה הכוללת שלנו הנלווית להמשך התרחבותנו בעולם”.

לוגו מייקל קורס אחזקות בע”מ

“אנו נרגשים וגאים מאוד להיכנס לשותפות חדשה זו עם מייקל קורס, אחד ממותגי הלייפסטייל האמריקני היוקרתי המשמעותיים והמשפיעים ביותר בעולם”, אמרה אנדריאה גרה, מנכ”לית Luxottica Group.

לדברי גרה; “למייקל קורס, השפעה רבה ביותר בתעשיית האופנה ופריטים המלהיבים קהל לקוחות יוקרתי בכל רחבי העולם.

אנו סבורים, כי הצעתו של מותג מייקל קורס, צמיחתו האיתנה והמתמדת, הביצועים המרשימים של כל חטיבותיו ועיצוב האופנה החדשני המזוהה עמו מתאימים בשלמות לפורטפוליו שלנו ובטוחים ששותפות זו תזכה להצלחה רבה”.

◄ אודות מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב עטור פרסים ובעל מוניטין עולמי המתמקד בפריטים יוקרתיים, בין אם מדובר באביזרי אופנה ובין אם בביגוד מוכן ללבישה. החברה הנושאת את שמו הוקמה בשנת 1981 ומייצרת כיום קשת של פריטים במסגרת קווי האופנה Michael Kors ו-MICHAEL Michael Kors. פריטים אלה, כוללים אביזרי אופנה, הנעלה, שעונים, תכשיטים, אופנה מוכנה ללבישה לגברים ולנשים וקולקציה שלמה של תכשירי בישום.

חנויות מייקל קורס, אותן מפעילים המותג עצמו או זכיינים, ממוקמות בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, כגון; ניו יורק, בוורלי הילס, שיקגו, לונדון, מילאנו, פריז, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו ו-הונג קונג.

◄ אודות Luxottica Group S.p.A

’Luxottica Group’ היא מותג הנהנה ממעמד מוביל בתעשיית משקפי הספורט, היוקרה והפרמיום. לחברה יותר מ-7,000 חנויות קמעונאיות לממכר משקפיים אופטיים ומשקפי שמש הפרושות בצפון אמריקה, במדינות אסיה והאוקיינוס השקט, בסין, בדרום אפריקה, באמריקה הלטינית ובאירופה. עוד מתגאה המותג בפורטפוליו מאוזן היטב.

דוגמנית עם מוצרי מייקל קורס – Michael Kors | צילום: מתוך האתר הרשמי | עיבוד: שולי סונגו

בין מותגי הבית, נמנים; Ray-Ban (מותג משקפי השמש המפורסם ביותר בעולם), Oakley , Vogue Eyewear , Persol , Oliver Peoples , Alain Mikli ו- Arnette. בהמשך לכך, נמנים; Giorgio Armani , Bulgari , Burberry , Chanel , Coach , Dolce & Gabbana , Donna Karan , Polo Ralph Lauren , Prada , Starck Eyes , Tiffany ו- Versace בין המותגים, שחתמו על רישיון ייצור עם Luxottica.

נוסף על רשת סיטונאית כלל-עולמית הפרושה על פני 130 מדינות, מנהלת הקבוצה רשתות קמעונאיות מובילות בשווקים בולטים, כגון; LensCrafters , Pearle Vision ו-ILORI ב-צפון אמריקה; OPSM ו- Laubman & Pank במדינות אסיה והאוקיינוס השקט; LensCrafters ב-סין; GMO ב-אמריקה הלטינית ו-Sunglass Hut ברחבי כל העולם.

פריטי הקבוצה מעוצבים ומיוצרים בששת מפעלי הייצור שלה ב-איטליה, בשלושה מפעלים הנמצאים בבעלותה המלאה ב-סין, במפעל נוסף הפועל ב-ברזיל ובמפעל אחר הפועל ב-ארצות הברית ומוקדש ל’משקפי ספורט’.

בשנת 2013, הודיעה Luxottica Group, על רווח נטו ממכירות של יותר מ-7.3 מיליארד אירו. מידע נוסף על הקבוצה זמין באתר; Luxottica .

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן