מינויים במשק

רואה חשבון אריאל פטל, נבחר ליור קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל

רו"ח פטל; "בחירתי לקדנציה נוספת היא תוצאה של עבודה רבה והשקעת מאמצים בקידום המותג ’אליוט ישראל’ בקרב הקהילה המקצועית. שנות הפעילות הקודמות, אופיינו בהעמקת ההשתלמויות לחברי ועובדי הקבוצה, הרחבת מעגלי הידע באמצעות המחלקות המקצועיות של הקבוצה, בכנסי הלקוחות ובשיתופי פעולה מקצועיים עם תאגידים כקבוצת רכישה" ◄ כחברי הנהלה נוספים של קבוצת ’אליוט ישראל’ נבחרו; רו"ח חגית ליברמן- פלס, רו"ח רחלי קוממי, רו"ח עו"ד משה כדר ורו"ח אבי בן שמעון.
0
0
רואה חשבון אריאל פטל, נבחר ליושב ראש קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל
רואה חשבון אריאל פטל

חג שמח מאד למר אריאל פטל, אשר נבחר בערב החג, לקדנציה רביעית ברציפות בתפקיד יו”ר ’קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל’, יחד עמו נבחרה גם הנהלת הארגון (Alliott) לשנה הקרובה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

רואה חשבון והמשפטן, אריאל פטל, הוא בן 40, בוגר המסלול האקדמי של המכללה למינהל בחשבונאות ומוסמך אוניברסיטת בר אילן במשפטים. בבעלותו ובניהולו משרד רואי חשבון בעיר רעננה והוא ממשיך לשמש כחבר הנהלה ואחראי על המחלקה המקצועית בקבוצה.

רו”ח פטל, מתגורר בעיר כפר סבא ואב ל-2 בנות.

רו”ח פטל, מרצה לביקורת, בין השאר, במסלול האקדמי של ’המכללה למינהל’ וב’אוניברסיטת בר אילן’.

רו”ח פטל, אמר עם בחירתו, כי; “אני מודה לחברים שבחרו בי לקדנציה נוספת בתפקיד. בחירתי לקדנציה נוספת היא תוצאה של עבודה רבה והשקעת מאמצים בקידום המותג ’אליוט ישראל’ בקרב הקהילה המקצועית.

שנות הפעילות הקודמות, אופיינו בהעמקת ההשתלמויות לחברי ועובדי הקבוצה, הרחבת מעגלי הידע באמצעות המחלקות המקצועיות של הקבוצה, בכנסי הלקוחות ובשיתופי פעולה מקצועיים עם תאגידים כקבוצת רכישה.

עם בחירתי לקדנציה נוספת, אמשיך להוביל את קבוצת אליוט להישגים מקצועיים ובעיקר אעסוק בהמשך פיתוח עסקי ושיווק פעילות הקבוצה בקרב רואי חשבון נוספים.

היות והצורך בתכנים הניתנים על ידי חברי הקבוצה התעצם בשנים האחרונות לאור התפתחויות רגולטוריות ופסקי דין בתחומי המסים והביקורת”. סיכם רו”ח והמשפטן מר אריאל פטל.

מקבוצת ’אליוט ישראל’ נמסר, כי כחברי הנהלה נוספים, נבחרו; רו”ח חגית ליברמן- פלס, רו”ח רחלי קוממי, רו”ח עו”ד משה כדר ורו”ח אבי בן שמעון.

קבוצת אליוט ישראל

קבוצת אליוט ישראל, מאגדת 20 משרדי בוטיק עצמאיים לראיית חשבון בפריסה ארצית. במשרדים החברים בקבוצת אליוט ישראל מועסקים כ-200 עובדים.

הקבוצה תומכת ב”מוקד שיתוף ידע” ומעניקה לחבריה שירותי מחלקה מקצועית בתחום החשבונאות, הביקורת והמסים, פורומים “שולחן עגול” במגוון נושאים, השתלמויות ומפגשי חברים.

הקבוצה בישראל, הינה חלק מקבוצת אליוט העולמית (Alliott) שהיא ברית בינלאומית של חשבונאות עצמאית, חוק וחברות ייעוץ. נוסדה בשנת 1979 ברית זו של חברות עצמאיות כעת יש יותר מ-180 פירמות חברות בחלק 80 מדינות המונה עשרות רבות של משרדי ראיית חשבון, עורכי דין ויועצים כלכליים ברחבי העולם.

קבוצת אליוט הבינלאומית נמנית על 20 רשתות ראיית החשבון הגדולות בעולם.

מידע נוסף באתר; alliott

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן