צרכנות

משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על חברת גולן טלקום

0
0

בהתאם למדיניות השר גלעד ארדן והנחייתו ליישם משטר אכיפה אפקטיבי החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על חברת גולן טלקום בע”מ בסכום של 11,190 ₪, העילה; החברה לא סיפקה שירותי מוקד טלפוני ללקוחותיה, בימי חול המועד סוכות.
משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על חברת גולן טלקום
משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על חברת גולן טלקום

השר גלעד ארדן, ממשיך במדיניותו הקשוחה ו”סבלנות אפס” כלפי חברות הסלולריות. הקורבן התורן, ערב חג הפסח התשע”ד, היא חברת גולן טלקום בע”מ.

מבדיקת משרד התקשורת, עלה, כי החברה לא סיפקה שירותי מוקד טלפוני ללקוחותיה, בימי חול המועד סוכות, כנדרש על פי הוראות רישיונה מטעם משרד התקשורת אשר הצהיר גם בעבר, כי הוא רואה חשיבות רבה במתן שירות למנויים, גם בעת ימי חול המועד.

דובר משרד התקשורת ד”ר יחיאל שבי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “ההוראות שקבע משרד התקשורת ברישיונות של מפעילי הסלולר לעניין שעות הפתיחה של מוקדי פניות טלפוניים, קובעות, כי ’מוקד פניות טלפוני’ יהיה מאויש לפחות 13 שעות בימים ראשון עד חמישי.

במהלך שלושת הימים שבין; 22.9.13 ל- 24.9.13 (חול המועד סוכות, תשע”ד), ניתן שירות במוקד הטלפוני במשך 10 שעות בלבד.

בשל כך, ובהתאם למדיניות שר התקשורת מר גלעד ארדן והנחייתו ליישם משטר אכיפה אפקטיבי, החליט משרד התקשורת להטיל ’עיצום כספי’ על גולן טלקום בע”מ בסכום של 11,190 ש”ח.

פרטים נוספים, ניתן למצוא באתר האינטרנט של המשרד בכתובת משרד התקשורת במדור; “עיצומים כספיים טלפוניה ואינטרנט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן